|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
rood en zwart heerst veel meer |
|
Beige??? Bwurrrrgh.... Bahhh..... brrrrr |
|
quote: rood is niet neutraal... rood/zwart heerscht alleen op mijn warhammer miniaturen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
neutraal en zwart is dan ook saai, je moet een basis kleur en een knal kleur, kijk jij geen tv?! |
|
quote: hmm ... donkerbeige dan he... naar het bruine toe... maar zeker geen bruin... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Claw je hebt geen smaak |
|
quote: I try not to... en ik draag saaie kleuren omdat ik niet teveel wil opvallen, ik ben erg lelijk namelijk... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
kleuren staan fris en fruitig, sommige meisjes vinden best leuk (niet gaan overdrijven natuurlijk) |
|
quote: Een dame met smaak I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ok, ik heb een donkergroene lange korte broek en een blousje met blauwe strepen, goed genoeg? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ik. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: |
|
quote: paars met rood! HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Pistachegroen met pisgeel! |
|
Je moeder. |
|
quote: dat vloekt |
|
Pimpelpaars met groene stippen en een goudrandje |
|
*Kijkt in kledingkast*: 1 plank helemaal zwart (truien broeken t-shirts) 1 plank overhemden in zwart donkerrood groen en blauw 1 met een paar groene en grijze truien en nog een grijze en groene broek en niet te vergeten lekker witte sportsokken |
|
Zoewart (wat een verassing) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
ik heb een harry potter pyjama |
|
quote: Sukkel, kijk in zijn profiel. Hij heet Mark. |
|
quote: ze had het over zichzelf, je hebt de conversatie niet goed begrepen euh? ik ook niet blijkbaar [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 19-05-2003 22:31] |
|
quote:Blijkbaar niet, maar Markie heeft in zijn profiel gezet, dat hij vrouw is. Misschien heeft hij zich toch laten ombouwen. |
|
kramy is toch een beetje een twijfel geval |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |