![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
rood en zwart heerst veel meer ![]() |
|
Beige??? Bwurrrrgh.... Bahhh..... brrrrr ![]() |
|
quote: rood is niet neutraal... rood/zwart heerscht alleen op mijn warhammer miniaturen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
neutraal en zwart is dan ook saai, je moet een basis kleur en een knal kleur, kijk jij geen tv?! ![]() ![]() |
|
quote: hmm ... donkerbeige dan he... naar het bruine toe... maar zeker geen bruin... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Claw je hebt geen smaak ![]() |
|
quote: I try not to... en ik draag saaie kleuren omdat ik niet teveel wil opvallen, ik ben erg lelijk namelijk... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
kleuren staan fris en fruitig, sommige meisjes vinden best leuk (niet gaan overdrijven natuurlijk) ![]() |
|
quote: Een dame met smaak ![]() I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
quote: Ok, ik heb een donkergroene lange korte broek en een blousje met blauwe strepen, goed genoeg? ![]() Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ik. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote: paars met rood! ![]() HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip ![]() |
|
Pistachegroen met pisgeel! ![]() ![]() |
|
![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: dat vloekt ![]() |
|
Pimpelpaars met groene stippen en een goudrandje ![]() ![]() |
|
*Kijkt in kledingkast*: 1 plank helemaal zwart (truien broeken t-shirts) 1 plank overhemden in zwart donkerrood groen en blauw 1 met een paar groene en grijze truien en nog een grijze en groene broek en niet te vergeten lekker witte sportsokken ![]() ![]() |
|
Zoewart (wat een verassing) I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
ik heb een harry potter pyjama ![]() ![]() |
|
quote: Sukkel, kijk in zijn profiel. Hij heet Mark. ![]() |
|
quote: ze had het over zichzelf, je hebt de conversatie niet goed begrepen euh? ik ook niet blijkbaar [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 19-05-2003 22:31] ![]() |
|
quote:Blijkbaar niet, maar Markie heeft in zijn profiel gezet, dat hij vrouw is. Misschien heeft hij zich toch laten ombouwen. ![]() |
|
kramy is toch een beetje een twijfel geval ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |