|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Daarom heb je vast met ide schoonheid |
|
quote: Liever een filmpje, maar foto's mag ook. |
|
quote:Volgens mij loop je achter... Indien je mijn huidige vriendin bedoelt: KRIJG BLOEMETJES HOMO [Dit bericht is gewijzigd door robbemans op 10-01-2008 16:42] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
En dat is een ban! |
|
quote: Denk dat ik achter loop. Wees toch niet zo op je pikkie getrapt vent. [Dit bericht is gewijzigd door robbemans op 10-01-2008 16:43] |
|
Zijn die treinfoto's met Doomy's ex nog ergens? :') |
|
quote: Je loopt zeker achter ja. Zeg, wat draag jij vandaag? |
|
Ik loop in een badjas. :') |
|
Ik een Sunn0))) hoody met heel trendy gouden letters Ook het enige band gerelateerde kledingstuk wat ik nog wel eens draag |
|
quote: Een mooie zwarte ribbroek, een grijze wollen trui en pantoffels. |
|
Tommy, Ralph, Gaastra, Trusardi en dat soort dingetjes. Owja, en ribbroeken en pantalons. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 10-01-2008 14:11] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik zit momenteel naakt achter mijn computer. Against God and Government |
|
Zo, ik moet even wat bedrijfskleding aanschaffen. Een rijtje polo's met borduursel dus, alleen nu zijn er verschillende merken. Iemand hier die weet wat lekker zit van de onderstaande merken en waar de kwaliteit goed van is? Of maakt het geen donder uit. - B&C - Russell Europe - Fruit of the Loom - Gildan - Stedman - Slazenger - Xpres Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
polo's zitten niet lekker In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Valt mee, T-shirts zitten niet lekker en zijn lelijk, truien te warm, lange mouwen worden vies en petten zijn voor de McDonalds. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
De tijdloze wifebeater, net iets te kort, zodat je bij het uitrekken mijn wollig behaarde buik ziet De shit is aan!!!1 |
|
Zo, net zelf de over ongeveer 3 cm ingescheurde naad (jaja) van m'n DrDoom shirt gerepepareerd; en nog netjes ook! Wat ben ik toch een held! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Heeft Zelthor tenminste ook een keer genaaid. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
@ Wim! Mag hij mijn Dropkick Murphys shirt ook wel een keer fiksen |
|
gisteren een broek, een trui en een polo vakkundig verneukt. niet speciaal voor zelthor maar omdat ik vanavond een zombie moet spelen in het bos hehe Je moeder. |
|
quote: Teambuilding? |
|
quote: Nee, meneer gaat kleine kinderen bang maken en daarna........ |
|
yeah, spokentocht van een stichting waar een collega in de organisatie zit en waarin we als zombies kinderen bang gaan maken. vorig jaar kregen we er een paar aan het janken, dit jaar gaan we ze proberen te laten kotsen (nep ingewanden enzo) Je moeder. |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |