|
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik loop op de zaak nooit in pak, omdat het daar niet hoeft, maar als ik naar een klant toe mag trek ik met plezier een mooi kostuum uit de kast. Ik zeg maar zo: beter overdressed dan underdressed |
|
quote:Dus geen uniform op jouw kantoor. Je spreekt jezelf tegen |
|
quote: En zo hoort t ook te gaan... 't moet nog leuk blijven zeg maar Maar voor gewoon relaxed thuis op de bank heb ik geen outfit van 400 euro nodig.... Hoewel voor een sollicitatie eigenlijk ook niet maar ik zorg er dan wel gewoon voor dat ik er netjes uitzie! Maarja ik ben nu nog lekker effe een bij een TNTpaketdienst werkende student en word ooit voor vast fotograaf dus dan heb ik ook mijn eigen vak waar ik gelukkig geen kledingsvoorschriften voor nodig heb.. |
|
quote: Doe niet zo bijdehant, piel. Ik heb een jaar of 6 in de detachering gezeten en daar was het gebruikelijk om, nou, minimaal in een pantalon + overhemd + das te lopen. Geen spijkerbroek met een t-shirtje dus. Ik kreeg bij beide toko's overigens een representativiteitsvergoeding. Ik heb nu bewust een andere bedrijfscultuur opgezocht. Niet omdat ik er een hekel aan heb in kostuums te lopen (in tegendeel zelfs) maar omdat ik de mega groten klussen gewoon niet leuk (meer) vind. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 29-07-2007 18:34] |
|
Ik draag oude kleding op het werk of gewoon goedkope shirts op een spijkerbroek. |
|
quote: LOL, 400 euro haal ik wel in een casual outfit. Maar goed. Ik ben dan ook een snob. Enne, ik zie jou nog geen christelijke bruiloft fotograferen in een zwarte broek met een slayer shirt, om maar iets te noemen. Altijd aanpassen aan je omgeving. Aan zulke principes heb je niets als het ten koste gaat van je brood |
|
quote: Slayer shirts heb ik zowiezo nooit aan Over het algemeen zie ik er ook wel netjes uit dacht ik maar 't hoeft van mij niet zo overdreven duur en t hoeft ook niet persee gemerkt te zijn... Ennn bruiloften ga ik zowiezo niet fotograferen daar ligt mijn interesse niet... |
|
Ik weet niet of de fotografiemarkt dusdanig goed is dat je als zelfstandige zonder bruiloftfoto's rond kunt komen |
|
Leren jas (Geen lange ) Spijkerbroek/of weet ik het Shirt (Verschillend) Sportschoenen/kisten |
|
quote: Nouja van bruiloftfotografie kun je tegenwoordig ook niet meer rondkomen zo weinig mensen die nog trouwen.. Maar als ik zo doorga als nu en vanaf volgend jaar ga ik het echt serieus aanpakken... Dan gaat t me misschien nog wel es lukken hoor! Anyway dit is wel een beetje oftopic |
|
quote: nipkovstraat? hoe lang al? er gaat opeens een lichtje branden dat ik je daar wel eens gezien heb of iemand die op je lijkt... Je moeder. |
|
Momenteel: boxer trainingsbroek sweater sokken She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Da's ongeveer hoe ik er dagelijks uit zie, ga niet dagelijks hier neer pleuren wat ik aan heb ofzo. |
|
quote: Niet? Wat jammer nou zeg. |
|
Ja, niks aan te doen. |
|
quote: En de rest van heel metalland She Said Destroy in Black New York |
|
Ik hou niet van orginaliteit. |
|
quote: Ik draag nooit een leren jas, spijkerbroek of kisten. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Jij hebt dan ook wansmaak. |
|
quote: ik ook niet, behalve de spijkerbroek dan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: bomberjacks zijn ook goed anyway, uhm, tsja. nee ik ga niks meer over kleding zeggen :D Je moeder. |
|
Ja, ik heb nog een bomberjack, ja. Maar ik draag die dingen al sinds mid jaren '80. Ik draag 'em alleen nog maar naar een concert, die jas mag evt. kwijtraken, hehe. Wansmaak, ja, heerlijk. Met een Abba shirt naar een blackmetaloptreden, gaaf is dat. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
-Bandshirt (eigenlijk heb ik, op een paar effen zwarte na, helemaal geen gewone shirts meer ) -Legerbroek (zelfde verhaal) -Kisten -Vest (Suffocation) Bij speciale gelegenheden, bruiloften enz, over het algemeen hetzelfde. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 29-07-2007 20:11] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
vesten zijn voor ouwe lullen. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |