|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Om maar niks van die gekke nederlanders te zeggen Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik wil mijn kinderen opvoeden met discipline en besef van waarde van geld. Zo ben ik zelf ook opgevoed, en hoewel ik als kind zelf niet altijd vond dat mijn ouders rechtvaardig waren, heeft het me naar mijn idee wel een goed besef van goed en kwaad gegeven. Ook zal ik mijn kind niet direct een religieuze opvoeding geven, hoewel ik wel van mening ben dat sommige religieuze aspecten een opvoedkundige waarde kunnen hebben. Zoals bijvoorbeeld vergelijkingen uit de bijbel, maar als we het toch daarover hebben godenverhalen uit de oudheid.Kinderen zou ik op een latere leeftijd graag willen. Ik beschouw mezelf daar nu toch als te jong en onvolwassen voor. |
|
Met een paplepel |
|
HAHAHAHAHA!!! mvg wk10 |
|
Ik wil ze elke dag slaan zodat ze op hun 13e zelfmoord plegen nadat ze hun buurmeisjes hebben verkracht. Heb alleen jongens, de meisjes verdrink ik na de geboorte. .... |
|
Van mij krijgen ze in geen geval van die playstation epilepsiebakken. Ze zullen buiten moeten spelen. Ik wil gezonde creatieve kinderen, geen zombies. mvg wk10 |
|
en hun vriendjes mogen dat wel zodat ze sociale outcasts worden, a.k.a. Hippies |
|
Moeten ze zich maar over zetten, worden ze sterk van. mvg wk10 |
|
Ik kijk naar wat mijn dochtertje aan geeft en kijk of ik daar dan wat mee kan doen. Verder probeer ik haar gewoon wat dingen mee te geven uit hoe ik zelf denk en leef. Het zelfde geld voor mijn vriend. american psycho |
|
heb je toevallig ook een tweeling ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: nee, ze is wel een tweeling van sterrebeeld american psycho |
|
Hoe ik mijn kinderen opvoed.. Zie titel van het lultopic. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1842056 I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ook! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:ik zag laatst een dame in de supermarkt met haar zoontje en die vrouw was dat kind toch aan het uitschelden.. Hij was kennelijk vergeten om de boodschappentas uit de auto mee te nemen (ventje van 14 ongeveer) "neen, jij zal later een goede vent worden" "je bent zo achterlijk als het achterende van een koe" Niet normaal.. ik zat die vrouw ook aan te gapen en toen bond ze wel wat in.. maar echt... Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
mijn dochter begint al erg op papsenmams te lijken hmmm of dat nu zo goed is maar we dringen haar geen geloof op pff haha we hebben zelf niet eens een geloof ik ben gedoopt en heb de communie gedaan maar daar is het dan ook bij gebleven tja en mn vriend is weer in een ander geloof opgevoed(..) en uiteindelijk zijn we allebei met ons 11/12 levensjaar satanist geworden ik iets extremer dan hij..(hij was een ingezegende heks ) en ik maakte pentagrammen van mn eigen bloed en deed vervloekingen op mensen maar dat ga ik mn dochter denk ik pas vertellen als ze ergens tegen de 16 aan zit ...ben zeer benieuwd waar zij zich in der pubertijd mee gaat vermaken... en het heden is mn vriend sterk tot bezinning gekomen van zn vroegere avonturen en ik ehh ja als ik realistisch en serieus 'moet' zijn ook wel in ieder geval voedt ik mn kind met fatsoen op en ze mag van mij gerust een scheet laten in het openbaar.(wat er uit moet ..moet eruit) |
|
|
|
gewoon spartaans zodat ze niet alles maar voor granted nemen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Of je daar nu zo trots op mag zijn en je kind dat graag wilt vertellen? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hoezo iedereen heeft weleens zn gekke dingen gedaan en btw ik heb nog nooit iets crimineels gedaan en wat ik deed was allemaal puuuure fantasie *hallo 11/12 jaar* |
|
Precies. Dom bezig geweest dus lijkt me. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
nou als mijn moeder mij zou vertellen dat ze pentagrammen van haar bloed heeft gemaakt enzo. zou voor mij toch wel ff schrikken zijn. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: +1 Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
We hebben er weer een fucking intelligentiewonder bij op ZM |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |