IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Hoe wil jij je kinderen opvoeden ? Vorige pagina | Volgende pagina
CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 01-09-2005 17:49 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 1 september 2005 17:48 schreef Jenje het volgende:
Hoe hard moet jouw wake up call wel niet zijn .. tering zeg ... my little pony



Bloodied by the thorns beside the leaves


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-09-2005 17:49 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 17:47 schreef Shakeel het volgende:
Thanks die roze wolk kan je niet zomaar vanaf... liefde hou je niet tegen weet je


Wedden ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 01-09-2005 17:50 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 17:49 schreef Illusione het volgende:
Wedden ?


Ervaring zeker..? ja hoor ik van veel mensen maar ik geloof er niet in ik geloof alleen in onze liefde die is groots en niet te doorbreken door niets of niemand.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 17:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 17:49 schreef Illusione het volgende:
Wedden ?
Poulen?


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-09-2005 17:51 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 17:50 schreef Shakeel het volgende:
Die is groots en niet te doorbreken door niets of niemand.


Wederom.. wedden ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-09-2005 17:51 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 17:50 schreef Jenje het volgende:
Poulen?


You're on. Prepare to lose.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 01-09-2005 17:51 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

Weet je als ik het af en toe heel moeilijk heb, dan denk ik gewoon dat er ergere dingen in het leven zijn (zoals bijv. jessica simpson die in the dukes of hazard speelt) en dan voel ik me weer toppie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 17:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 17:51 schreef Illusione het volgende:
You're on. Prepare to lose.
Ik zei niet waarop ik zou inschrijven

@Sjaakeel: Dude, de problemen zijn wel van ietwat andere proporties, face up and smell the babyshit


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-09-2005 17:53 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 17:53 schreef Jenje het volgende:
Ik zei niet waarop ik zou inschrijven

@Sjaakeel: Dude, de problemen zijn wel van ietwat andere proporties, face up and smell the babyshit


Oh, dacht dat je me uitdaagde.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 01-09-2005 17:54 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 17:53 schreef Jenje het volgende:
Ik zei niet waarop ik zou inschrijven

@Sjaakeel: Dude, de problemen zijn wel van ietwat andere proporties, face up and smell the babyshit


Of stel nou je woont in New Orleans


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 17:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pouletje maken

Gokken hoe lang het duurt


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-09-2005 17:55 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Shakeel kerel...

*schraapt keel wijselijk* "toen ik een klein en onwetend Laintje was (bespaar me de flames ) was ik SUUUPPPPEEERRR verliefd of mijn huidige ex. zij ook op mij, alles was fantastisch. we waren jong en onze liefde was door niets of niemand te verslaan. Echter, toen we iets ouder werden, en langer bij elkaar waren, werd het al een stuk minder spannend, rooskkleurig, en perfect. uiteindelijk ben ik de klootzak geweest die vreemd is gegaan.

Dom kutverhaal eigenlijk.

Mijn punt is dat je echt even serieus de problemen onder ogen moet gaan zien, anders kom je er echt niet, en dat je nooit weet hoe het in de liefde vergaat. Wie weet kom jij ook wel je droomvrouw tegen... of zij .. you never know. Het is erg goed dat jullie zo gek op elkaar zijn, maar vertrouw er niet blindelings op dat alles wel goedkomt. Daar moet je meer voor doen dan alleen maar mooi praten.

Hiermee het halve topic te hebben samengevat, verblijf ik,

hoogachtend,

Lain


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 17:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 17:54 schreef Shakeel het volgende:
Of stel nou je woont in New Orleans


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-09-2005 17:56 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Je zult 't me niet vaak horen zeggen, maar.. ik sluit me aan bij Lain.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 01-09-2005 17:58 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 1 september 2005 17:55 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Shakeel kerel...

*schraapt keel wijselijk* "toen ik een klein en onwetend Laintje was (bespaar me de flames ) was ik SUUUPPPPEEERRR verliefd of mijn huidige ex. zij ook op mij, alles was fantastisch. we waren jong en onze liefde was door niets of niemand te verslaan. Echter, toen we iets ouder werden, en langer bij elkaar waren, werd het al een stuk minder spannend, rooskkleurig, en perfect. uiteindelijk ben ik de klootzak geweest die vreemd is gegaan.

Dom kutverhaal eigenlijk.

Mijn punt is dat je echt even serieus de problemen onder ogen moet gaan zien, anders kom je er echt niet, en dat je nooit weet hoe het in de liefde vergaat. Wie weet kom jij ook wel je droomvrouw tegen... of zij .. you never know. Het is erg goed dat jullie zo gek op elkaar zijn, maar vertrouw er niet blindelings op dat alles wel goedkomt. Daar moet je meer voor doen dan alleen maar mooi praten.

Hiermee het halve topic te hebben samengevat, verblijf ik,

hoogachtend,

Lain


Wijze woorden, Lainedil Dr. Phileanor


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-09-2005 17:59 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Precies, Lain. Vreemdgaan is soms geoorloofd en als je jouw ex en je huidige gf naast elkaar zet, is zo nu en dan inruilen voor een fris exemplaar helemaal geen slecht plan.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 17:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goede relatie krijg je door grote problemen wel goed op te lossen en de problemen ook te erkennen. Door een beetje de my little pony uit te hangen bagatelliseer je de problemen en zullen ze leiden tot een breuk.

Zo


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 01-09-2005 17:59 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 17:55 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Shakeel kerel...

*schraapt keel wijselijk* "toen ik een klein en onwetend Laintje was (bespaar me de flames ) was ik SUUUPPPPEEERRR verliefd of mijn huidige ex. zij ook op mij, alles was fantastisch. we waren jong en onze liefde was door niets of niemand te verslaan. Echter, toen we iets ouder werden, en langer bij elkaar waren, werd het al een stuk minder spannend, rooskkleurig, en perfect. uiteindelijk ben ik de klootzak geweest die vreemd is gegaan.

Dom kutverhaal eigenlijk.

Mijn punt is dat je echt even serieus de problemen onder ogen moet gaan zien, anders kom je er echt niet, en dat je nooit weet hoe het in de liefde vergaat. Wie weet kom jij ook wel je droomvrouw tegen... of zij .. you never know. Het is erg goed dat jullie zo gek op elkaar zijn, maar vertrouw er niet blindelings op dat alles wel goedkomt. Daar moet je meer voor doen dan alleen maar mooi praten.

Hiermee het halve topic te hebben samengevat, verblijf ik,

hoogachtend,

Lain


Ik respecteer je post en ik weet dat het goed bedoeld is

Maar dit is hoe ik over mijn liefje denk:

Het zijn mijn ogen, maar de dromen die erin zitten zijn van haar.
Het is mijn hart, maar mijn hart is gevuld met haar herinneringen
Mijn leven is van haar, mijn adem is van haar
Mijn ogen zijn gevuld met haar tranen
en al mijn zorgen beginnen te lachen


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-09-2005 17:59 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 17:59 schreef Greycloak het volgende:
Precies, Lain. Vreemdgaan is soms geoorloofd en als je jouw ex en je huidige gf naast elkaar zet, is zo nu en dan inruilen voor een fris exemplaar helemaal geen slecht plan.




En daarom dus..

Altijd het bonnetje bewaren!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-09-2005 18:00 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 17:59 schreef Shakeel het volgende:
Ik respecteer je post en ik weet dat het goed bedoeld is

Maar dit is hoe ik over mijn liefje denk:

Het zijn mijn ogen, maar de dromen die erin zitten zijn van haar.
Het is mijn hart, maar mijn hart is gevuld met haar herinneringen
Mijn leven is van haar, mijn adem is van haar
Mijn ogen zijn gevuld met haar tranen
en al mijn zorgen beginnen te lachen


Da's heel fijn, leuk, aardig en romantisch.

Maar van gevoel kun je niet leven. En gevoelens veranderen.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-09-2005 18:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 17:59 schreef Illusione het volgende:
En daarom dus..

Altijd het bonnetje bewaren!
Het zijn net auto's als je er teveel kilometers mee gemaakt hebt gaat het jeuken.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 18:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 17:59 schreef Shakeel het volgende:
Ik respecteer je post en ik weet dat het goed bedoeld is

Maar dit is hoe ik over mijn liefje denk:

Het zijn mijn ogen, maar de dromen die erin zitten zijn van haar.
Het is mijn hart, maar mijn hart is gevuld met haar herinneringen
Mijn leven is van haar, mijn adem is van haar
Mijn ogen zijn gevuld met haar tranen
en al mijn zorgen beginnen te lachen
Dude ... teiltje?


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 01-09-2005 18:01 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 18:00 schreef Greycloak het volgende:
Het zijn net auto's als je er teveel kilometers mee gemaakt hebt gaat het jeuken.


En elke 10.000 kilometer effe langs een groep zweterige mannen in overall om door te laten peilen.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 01-09-2005 18:01 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 1 september 2005 18:00 schreef Jenje het volgende:
Dude ... teiltje?

Ahahaha. +1! Ik ben t nog nooit zo vaak met je eens geweest!


Bloodied by the thorns beside the leaves


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-09-2005 18:02 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 18:01 schreef Illusione het volgende:
En elke 10.000 kilometer effe langs een groep zweterige mannen in overall om door te laten peilen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen