|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: daar heb je dan ook de naam strontvlieg aan te danken he? carcasstrid |
|
oh wacht... het is een grap! Echt vet lachen, jij zou bij het circus moeten man, raar petje op, rode neus, dikke heersch! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
dacht je nou echt dat ie serieus is? carcasstrid |
|
quote: nee, daarom is hij ook zo enorm leuk Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Het was leuk met je te flamen Oscura maar ik ga nu even mijn bed opzoeken adios BreEzAH girl |
|
mjah als ze in november uitgerekend is zijn ze er wel een beetje laat achter gekomen trouwens.... hij vertelde vorige week (27 aug) dat ie vader wordt.... en over 2 maanden is t al november.... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ik wist het al eerder, maar ik voelde nu pas de urgentie om het goede nieuws te delen met mijn ZM-brotha's |
|
quote: ja je zal wel moe zijn van het vliegen ja... en flamen .. in your flying dreams carcasstrid |
|
quote: yo yo.... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Jullie zijn wel cool |
|
quote: ga nou maar naar je bedje clown Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Fucking Hell. Hoe lang blijven jullie op die gast z'n opmerkingen happen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik tel er 3, dat gaat nog wel.. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: je kan zeggen wat je wil maar hij vond ons wel cool "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Fucking Hell, zijn we hier nou NOG over bezig ?? Laat die gast lekker op ze roze wolk, en laten we hopen dat ie er niet al te hard af flikkert....jezus...; Fuck the world and fuck you |
|
nee hoor.. we zijn al een kwartiertje klaar ofzo.. carcasstrid |
|
echt ?? oh.dan heb ik niks gezegd... Fuck the world and fuck you |
|
Ik had een droom vannacht of nouja meer een nachtmerrie. Kindje werd dood geboren |
|
da's offtopic Bruce Banner |
|
quote: Je hebt wel weer genoeg herrie geschopt op ZM hoor... ik mag aannemen dat iedereen nu wel doorheeft dat het niet serieus is. Wel uitstekend bedacht moet ik zeggen! Nu maar eens ontopic ofzo? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
'Mensen' als Shakeel zouden geen kinderen mogen produceren. Ten minste een IQ die hoger is dan de gemiddelde stoeptegel is toch wel enigzins wensbaar als je ene kind op wil voeden, maar aan de andere kant: als je een hoog IQ hebt weet je allang dat deze aardkloot al aardig vol is, en niet nog meer kankercellen nodig heeft. Dus, wie slim is neemt geen kinderen, wie dom is mág geen kinderen. Simpel toch. |
|
Als er geen kinderen meer komen, mag je zelf je oude dag betalen .... |
|
quote: dat wordt lachen als je kind een dochter is... |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |