IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Hoe wil jij je kinderen opvoeden ? Vorige pagina | Volgende pagina
Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 03-09-2005 0:13 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

Door mijn kind alles te geven wat ik heb
Door mijn kind veel aandacht te geven en van de primaire levensbehoeften te voorzien
Door mijn kind te leren om niet met breezahsletjes te praten maar ze gewoon grof anaal moet pakken


oscura
Usericon van oscura
Posted 03-09-2005 0:16 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 0:13 schreef Shakeel het volgende:
Door mijn kind alles te geven wat ik heb
Door mijn kind veel aandacht te geven en van de primaire levensbehoeften te voorzien
Door mijn kind te leren om niet met breezahsletjes te praten maar ze gewoon grof anaal moet pakken


daar heb je dan ook de naam strontvlieg aan te danken he?


carcasstrid


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 03-09-2005 0:17 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

oh wacht... het is een grap!

Echt vet lachen, jij zou bij het circus moeten man, raar petje op, rode neus, dikke heersch!


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


oscura
Usericon van oscura
Posted 03-09-2005 0:18 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

dacht je nou echt dat ie serieus is?


carcasstrid


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 03-09-2005 0:19 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 0:18 schreef oscura het volgende:
dacht je nou echt dat ie serieus is?


nee, daarom is hij ook zo enorm leuk


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 03-09-2005 0:23 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

Het was leuk met je te flamen Oscura maar ik ga nu even mijn bed opzoeken adios BreEzAH girl


watery black
Usericon van watery black
Posted 03-09-2005 0:23 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

mjah als ze in november uitgerekend is zijn ze er wel een beetje laat achter gekomen trouwens.... hij vertelde vorige week (27 aug) dat ie vader wordt.... en over 2 maanden is t al november....


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 03-09-2005 0:25 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

Ik wist het al eerder, maar ik voelde nu pas de urgentie om het goede nieuws te delen met mijn ZM-brotha's


oscura
Usericon van oscura
Posted 03-09-2005 0:26 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 0:23 schreef Shakeel het volgende:
Het was leuk met je te flamen Oscura maar ik ga nu even mijn bed opzoeken adios BreEzAH girl



ja je zal wel moe zijn van het vliegen ja... en flamen .. in your flying dreams


carcasstrid


watery black
Usericon van watery black
Posted 03-09-2005 0:26 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 0:25 schreef Shakeel het volgende:
Ik wist het al eerder, maar ik voelde nu pas de urgentie om het goede nieuws te delen met mijn ZM-brotha's



yo yo....




"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 03-09-2005 0:26 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 0:26 schreef oscura het volgende:
ja je zal wel moe zijn van het vliegen ja... en flamen .. in your flying dreams


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 03-09-2005 0:30 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht



Jullie zijn wel cool


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 03-09-2005 0:31 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 0:30 schreef Shakeel het volgende:


Jullie zijn wel cool


ga nou maar naar je bedje clown


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-09-2005 0:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Fucking Hell.

Hoe lang blijven jullie op die gast z'n opmerkingen happen?



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 03-09-2005 0:33 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

ik tel er 3, dat gaat nog wel..


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


watery black
Usericon van watery black
Posted 03-09-2005 0:33 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 0:32 schreef Chelman het volgende:
Fucking Hell.

Hoe lang blijven jullie op die gast z'n opmerkingen happen?




je kan zeggen wat je wil maar hij vond ons wel cool








"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-09-2005 0:42 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Fucking Hell, zijn we hier nou NOG over bezig ?? Laat die gast lekker op ze roze wolk, en laten we hopen dat ie er niet al te hard af flikkert....jezus...;


Fuck the world and fuck you


oscura
Usericon van oscura
Posted 03-09-2005 0:43 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

nee hoor.. we zijn al een kwartiertje klaar ofzo..


carcasstrid


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 03-09-2005 0:44 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

echt ?? oh.dan heb ik niks gezegd...


Fuck the world and fuck you


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 03-09-2005 16:06 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

Ik had een droom vannacht of nouja meer een nachtmerrie. Kindje werd dood geboren


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 03-09-2005 16:22 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

da's offtopic


Bruce Banner


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 03-09-2005 16:23 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 3 september 2005 16:06 schreef Shakeel het volgende:
Ik had een droom vannacht of nouja meer een nachtmerrie. Kindje werd dood geboren


Je hebt wel weer genoeg herrie geschopt op ZM hoor... ik mag aannemen dat iedereen nu wel doorheeft dat het niet serieus is. Wel uitstekend bedacht moet ik zeggen!

Nu maar eens ontopic ofzo?



WMP
Usericon van WMP
Posted 03-09-2005 17:09 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

'Mensen' als Shakeel zouden geen kinderen mogen produceren. Ten minste een IQ die hoger is dan de gemiddelde stoeptegel is toch wel enigzins wensbaar als je ene kind op wil voeden, maar aan de andere kant: als je een hoog IQ hebt weet je allang dat deze aardkloot al aardig vol is, en niet nog meer kankercellen nodig heeft.
Dus, wie slim is neemt geen kinderen, wie dom is mág geen kinderen. Simpel toch.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2005 17:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als er geen kinderen meer komen, mag je zelf je oude dag betalen ....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 03-09-2005 17:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 0:13 schreef Shakeel het volgende:

Door mijn kind te leren om niet met breezahsletjes te praten maar ze gewoon grof anaal moet pakken


dat wordt lachen als je kind een dochter is...


Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen