|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
ik wil geen kinderen, dus laat staan opvoeden.. het is al druk genoeg hier... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
stel je nou is voor |
|
ik denk dat ik nooit kinderen zal nemen |
|
Kinderen Wat zijn dat? Don't blush when I rip you open |
|
Vol theater, kunst en muziek!! |
|
quote: Kick |
|
Ik wil ook geen kinderen. Er zijn al zat mensen. En bovendien heb ik een hekel aan kinderen. (Meestal dan, soms kunnen ze lief zijn) |
|
Ik wil geen kinderen stel dat ik nu zwanger word dan word t een kruising tussen mij en mörke= een vreselijk irritant kind dat slayer roept (al zou dat laatste wel leuk zijn ) |
|
Bleh @ lange quote. Beetje onzinnig verhaal. Rhetorisch artefact. |
|
quote: zo zo je hebt je eens in minder dan 100 woorden uitgedrukt! jeuh! op het lekkere wijven forum staat ene miepe die 4 kinderen heeft, dat vindt ik nu echt asociaal, alsof er nog niet genoeg mensen op de planeet zijn, "laten we ons verdubbelen" |
|
Op meer dan 2 kinderen nemen zou inderdaad de doodstraf moeten staan. En hee: ik deed me best daarnet |
|
met een snelkookpan denk ik ... ow eh (vrijdag) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Haha, als ik ooit kinderen krijg (want dat is nog maar de vraag) dan worden die hopenverknipt. Kleine genieen opvoeden, damn, waar haal ik een genie vandaan??? |
|
quote: Of net zoals in China, 1 kind per echtpaar. Nee daar wordt je blij van ofzo... Gewoon mensen onvruchtbaar maken na het 2e kind, kijk.. DAT is wel een oplossing. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Ik zou mijn kinderen verplichtten BrEeZaH te drinken en naar R&B te luisteren. |
|
Met een zweep natuurlijk. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb er al een. We willen geen tweede juist vanwege de overbevolking. Of mensen zich al dan niet voortplanten is helemaal hun beslissing, al vind ik het archaïsch om meer dan drie kienders te nemen. We willen haar goed opvoeden, natuurlijk, niet te strak met honderdduizend regeltjes, om haar op de wereld voor te bereiden als zijnde een zelfstandig individu. Wat mij betreft wordt mevrouw de eerste vrouw op Mars! Ze heeft trouwens gisteren voor het eerst het woord 'metal' gezegd! Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
w00t! |
|
kinderen hebben == asociaal genoeg mensen op deze aarde Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
********** ik wil m'n kinderen, (die ik wel wil overigens) opvoeden zodat ze weten waar ze mee bezig zijn. oorzaak en gevolg, en met respect voor de natuur. ik zal ze als ze daar klaar voor zijn, laten kennismaken met allerlij sferen, stijlen, mogelijkheden, en vooral keuzes. keuzes bepalen wie je bent... ik zal ze alles laten zien wat er in de wereld is. hen bewust maken van waar we leven, hoe we leven, en wat we kunnen doen. ik vind wereldkennis belangrijk maar vooral zal ik ze met liefde laten opgroeien. niet met haat, "legertje spelen" of woede, maar met gelijkheid, eerlijkheid en liefde. ik weet zeker dat ik mijn kinderen goed zal opvoeden ik zou ze ook een hoop zelfrespect en eigenliefde laten zien, dat is iets wat zoveel mensen missen en ik zou ze altijd vers en gezond voedsel geven, een goede lichaamsbehandeling leren, en hun ALTIJD vrij in hun keuzes laten groeten! Bart sweetened horizons dance away the pain tonight, just like you and I... |
|
Ik vind kinderen leuk als ze stil zijn en ze terug kan geven. |
|
mijn nichtje van een paar maanden ging kei hard huilen toen ik haar vast had en toen ik haar weer terug gaf was ze meteen stil wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: dat heb ik dus ook altijd, behalve bij het mini-buurmeisje van mijn ouders |
|
quote: aspirant metalhead wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |