IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Hoe wil jij je kinderen opvoeden ? Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-09-2005 21:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 20:20 schreef trol het volgende:
Shakeel.. Ga eens met je psychiater praten over je medicijnen. Volgens mij is het morphine/valium cocktailtje niet helemaal goed voor je.

@ Shakeel: DAMN wat een onvoorstelbaar labiele, ontwetende en ontwijkende indruk maak je hier...
Zoals de rest van het forum heb ik nu al medelijden met het kind en toch ook wel met jou.. Een manipulatieve kuthoer neuken is ook niet zo slim.. (excuus voor de woordkeus, maar als iemand mij zo'n kutstreek levert zou ik haar een kuthoer vinden ja)

Verder hoop ik dat je hele aardige en rijke ouders hebben en een moeder zonder baan die richting de menopauze gaat en wel weer trek heeft in zo'n blaag. Maarja..

@ de rest: WAT een hillarisch topic is dit zeg!!! HAHAHAHAHAHAHA

Hoop ook ff dat ze geen leuke vrienden dan wel buurman heeft. Alsof het volgende kind van hem zal zijn (als deze het al is natuurlijk)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 21:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 21:23 schreef ghoulliette het volgende:
Hoop ook ff dat ze geen leuke vrienden dan wel buurman heeft. Alsof het volgende kind van hem zal zijn (als deze het al is natuurlijk)
Maar dan red de liefde toch alles Rebecca ... dat snap je toch wel?


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 01-09-2005 21:27 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 21:23 schreef ghoulliette het volgende:
Hoop ook ff dat ze geen leuke vrienden dan wel buurman heeft. Alsof het volgende kind van hem zal zijn (als deze het al is natuurlijk)


Ik heb even wat soap gemist wat is nu een kutstreek van dat mens dan..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 01-09-2005 21:34 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Als ik deze afgelopen paar blz. met posts zo doorlees krijg ik toch de indruk dat Shakeel zijn aanstaande kindje een fake is en dit allemaal een wat minder geslaagde grap. Ik vind het in ieder geval niet geloofwaardig meer.



Hatsjikidee!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-09-2005 21:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 21:24 schreef Jenje het volgende:
Maar dan red de liefde toch alles Rebecca ... dat snap je toch wel?

Oja, tja vergeet ik soms even.


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 01-09-2005 23:33 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 20:20 schreef trol het volgende:
Shakeel.. Ga eens met je psychiater praten over je medicijnen. Volgens mij is het morphine/valium cocktailtje niet helemaal goed voor je.

@ Shakeel: DAMN wat een onvoorstelbaar labiele, ontwetende en ontwijkende indruk maak je hier...
Zoals de rest van het forum heb ik nu al medelijden met het kind en toch ook wel met jou.. Een manipulatieve kuthoer neuken is ook niet zo slim.. (excuus voor de woordkeus, maar als iemand mij zo'n kutstreek levert zou ik haar een kuthoer vinden ja)

Verder hoop ik dat je hele aardige en rijke ouders hebben en een moeder zonder baan die richting de menopauze gaat en wel weer trek heeft in zo'n blaag. Maarja..

@ de rest: WAT een hillarisch topic is dit zeg!!! HAHAHAHAHAHAHA


Wat is dit een kutpost zeg..


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-09-2005 23:39 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 september 2005 23:33 schreef Shakeel het volgende:
Wat is dit een kutpost zeg..


Ach ja sommige mensen hier denken dat ze zo nav wat posts iemand helemaal al kennen. En denken dat ze je zo mogen veroordelen. TOevallig kan het zijn dat jij niet altijd slim gereageerd hebt (heb lang niet alles gevolgd) maar daarom is het nog wel jouw leven en zal het allemaal best wel loslopen.
En ze blijven er ook over doorzeuren...
Het feit is nu eenmaal daar dat jullie een kleine krijgen en ja het is vroeg en ja het is een ongelukje, maar het is wel zo. Daar kan je weinig aan veranderen. Jullie hebben besloten dat jullie de stap nemen om er samen voor te zoregn ipv alles niet door te laten gaan, en daar heb ik respect voor.
Moeilijk zal het worden maar mensen hier veroordelen je om het feit hoe het gegaan is. Tja dta is nou eenmaal zo gegaan, dus wat wil je eraan veranderen. Iedereen doet wel eens iets stoms in zijn/haar leven.
En jij lijkt blij te zijn nu dat de kleine komt, en ik wens je veel geluk met de kleine.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 01-09-2005 23:50 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

Hey kerel echt een te gekke post doet me goed thanks


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-09-2005 23:52 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 september 2005 23:50 schreef Shakeel het volgende:
Hey kerel echt een te gekke post doet me goed thanks

Ik ben nog steeds een vrouw


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 01-09-2005 23:56 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 1 september 2005 21:34 schreef Unholy Mary het volgende:
Als ik deze afgelopen paar blz. met posts zo doorlees krijg ik toch de indruk dat Shakeel zijn aanstaande kindje een fake is en dit allemaal een wat minder geslaagde grap. Ik vind het in ieder geval niet geloofwaardig meer.




+1

quote:
Op 1 september 2005 19:21 schreef Snaack het volgende:
Ok, who the fuck heeft het account van Shakeel gehacked?

Ik bedoel, damned, zo kansloos kan je toch echt niet zijn!!!


+1



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-09-2005 23:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 23:39 schreef zillah-morte het volgende:
Ach ja sommige mensen hier denken dat ze zo nav wat posts iemand helemaal al kennen. En denken dat ze je zo mogen veroordelen. TOevallig kan het zijn dat jij niet altijd slim gereageerd hebt (heb lang niet alles gevolgd) maar daarom is het nog wel jouw leven en zal het allemaal best wel loslopen.
En ze blijven er ook over doorzeuren...
Het feit is nu eenmaal daar dat jullie een kleine krijgen en ja het is vroeg en ja het is een ongelukje, maar het is wel zo. Daar kan je weinig aan veranderen. Jullie hebben besloten dat jullie de stap nemen om er samen voor te zoregn ipv alles niet door te laten gaan, en daar heb ik respect voor.
Moeilijk zal het worden maar mensen hier veroordelen je om het feit hoe het gegaan is. Tja dta is nou eenmaal zo gegaan, dus wat wil je eraan veranderen. Iedereen doet wel eens iets stoms in zijn/haar leven.
En jij lijkt blij te zijn nu dat de kleine komt, en ik wens je veel geluk met de kleine.

We weten nog niet zeker of ze wel echt zwanger is he ;-)

kerel!

haha


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-09-2005 23:58 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 23:57 schreef ghoulliette het volgende:
haha


hahaha

(erwtje)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2005 0:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 23:58 schreef Schaep het volgende:
hahaha

(erwtje)

Heb jij een obsessie met mijn borsten ofzo


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-09-2005 0:03 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 1 september 2005 23:57 schreef ghoulliette het volgende:
We weten nog niet zeker of ze wel echt zwanger is he ;-)

kerel!

haha

Is dat zo? nou ja heb ik niet echt gevolgt. Maar ik wilde er ook even mee zeggen dat ik de houding van sommige zm lui wel erg vind. Ze denken hier over anderen te kunnen oordelen terwijl ze niet eens alle info hebben. (die ze ook niets angaat trouwens) mensen weten het verhaal erachter niet.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2005 0:05 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 0:03 schreef zillah-morte het volgende:
Is dat zo? nou ja heb ik niet echt gevolgt. Maar ik wilde er ook even mee zeggen dat ik de houding van sommige zm lui wel erg vind. Ze denken hier over anderen te kunnen oordelen terwijl ze niet eens alle info hebben. (die ze ook niets angaat trouwens) mensen weten het verhaal erachter niet.


Tja, dan moet hij maar alle info geven, en niet zo'n rare houding aannemen. Als je een beetje in de rondte blijft roepen zonder concrete dingen te zeggen kun je niet verwachten dat anderen vol medeleven serieus gaan lopen zijn.
En daarnaast is hij er alleen maar "blij" mee volgens hemzelf, maar druipt het er aan alle kanten doorheen dat hij het stiekem ook niet is, maar wil hij dat niet toegeven.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-09-2005 0:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 september 2005 0:03 schreef zillah-morte het volgende:
Is dat zo? nou ja heb ik niet echt gevolgt. Maar ik wilde er ook even mee zeggen dat ik de houding van sommige zm lui wel erg vind. Ze denken hier over anderen te kunnen oordelen terwijl ze niet eens alle info hebben. (die ze ook niets angaat trouwens) mensen weten het verhaal erachter niet.



+1


quote:
Op 2 september 2005 0:05 schreef ghoulliette het volgende:
Tja, dan moet hij maar alle info geven, en niet zo'n rare houding aannemen. Als je een beetje in de rondte blijft roepen zonder concrete dingen te zeggen kun je niet verwachten dat anderen vol medeleven serieus gaan lopen zijn.


Men kan anders ook de eer aan zichzelf houden.

quote:
En daarnaast is hij er alleen maar "blij" mee volgens hemzelf, maar druipt het er aan alle kanten doorheen dat hij het stiekem ook niet is, maar wil hij dat niet toegeven.


Is dit niet gewoon projectie?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-09-2005 0:10]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-09-2005 0:10 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 2 september 2005 0:05 schreef ghoulliette het volgende:
Tja, dan moet hij maar alle info geven, en niet zo'n rare houding aannemen. Als je een beetje in de rondte blijft roepen zonder concrete dingen te zeggen kun je niet verwachten dat anderen vol medeleven serieus gaan lopen zijn.
En daarnaast is hij er alleen maar "blij" mee volgens hemzelf, maar druipt het er aan alle kanten doorheen dat hij het stiekem ook niet is, maar wil hij dat niet toegeven.

Vind je het gek? Het is per ongeluk gegaan, en dan sta je voor een keuze. En die is beide moeilijk geloof me.
Hij heeft er ook niet voor gekozen ineens dit alles te moeten regelen. Maar hij doet het wel. Hij probeerd er naar mijn indruk het beste ervan te maken.
En vroeger hadden trouwens heel veel mensen op die leeftijd al een kind.
Mijn vriendin is bijv nu 22 of 23, zoiets, en heeft net de 3e gekregen. En haar vriend had er al 2. (hij is ouder dan zij is) en zij is ze allemaal aan het opvoeden. Ze vind het prachtig. terwijl ook hun basis niet alles is om over naar huis te schrijven. De oudste van hem is namelijk ook al 12. En zij is degene die ze opvoed.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-09-2005 0:10 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 0:00 schreef ghoulliette het volgende:
Heb jij een obsessie met mijn borsten ofzo


welke b0rsten???


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2005 0:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 0:09 schreef Mutilator het volgende:
Men kan anders ook de eer aan zichzelf houden.


Begin er dan niet over, of ga er dan niets steeds zo op in
quote:



Is dit niet gewoon projectie?

Ja mijn 18 jarige hoer is zwanger... of bedoelde je daadwerkelijk iets intelligents te zeggen, jammer. Probeer het nog eens.


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 02-09-2005 0:11 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 23:52 schreef zillah-morte het volgende:
Ik ben nog steeds een vrouw


haha oh sorry

Ze is wel écht zwanger en uitgerekend in November. Ik laat morgen mijn vriendin paar dingen posten misschien geeft dat meer duidelijkheid


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-09-2005 0:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 0:11 schreef Shakeel het volgende:
haha oh sorry

Ze is wel écht zwanger en uitgerekend in November. Ik laat morgen mijn vriendin paar dingen posten misschien geeft dat meer duidelijkheid


kijk voor de veiligheid nog even in het Vrouwvolk topic, voor de zekerheid


signature


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2005 0:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 0:10 schreef Schaep het volgende:
welke b0rsten???

*hu hu*

klein maar fijn ;-) als ik later vet word groeit het wel mee haha


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-09-2005 0:13 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 0:12 schreef ghoulliette het volgende:
*hu hu*

klein maar fijn ;-) als ik later vet word groeit het wel mee haha


gewoon geen condoom gebruiken

*siliconen ain't shit!*


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-09-2005 0:14 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 2 september 2005 0:11 schreef ghoulliette het volgende:
Begin er dan niet over, of ga er dan niets steeds zo op in

Ja mijn 18 jarige hoer is zwanger... of bedoelde je daadwerkelijk iets intelligents te zeggen, jammer. Probeer het nog eens.


Hij begint ermee dat hij blij is vader te worden. Daarna legt hij er iets over uit, dat wil hij op dat moment kwijt. maar mensen vragen door. Ik zou ook niet alle info willen geven hoor. Dit is een forumpje, en je hebt ook nog een prive...
Zoals ik al zei hij heeft niet altijd slimme posts gedaan, maar kom op hij is jong, en leert...
Hij doet het tenminste wel. Heb ik respect voor. Niet iedereen is zoals jij en ik, gelukkig is iedereen verschillend


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 02-09-2005 0:15 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2005 0:10 schreef Schaep het volgende:
welke b0rsten???


dat zeg je in de kroeg ook altijd?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen