|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Maar dan red de liefde toch alles Rebecca ... dat snap je toch wel? |
|
quote: Ik heb even wat soap gemist wat is nu een kutstreek van dat mens dan.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Als ik deze afgelopen paar blz. met posts zo doorlees krijg ik toch de indruk dat Shakeel zijn aanstaande kindje een fake is en dit allemaal een wat minder geslaagde grap. Ik vind het in ieder geval niet geloofwaardig meer. Hatsjikidee! |
|
quote: Oja, tja vergeet ik soms even. |
|
quote: Wat is dit een kutpost zeg.. |
|
quote: Ach ja sommige mensen hier denken dat ze zo nav wat posts iemand helemaal al kennen. En denken dat ze je zo mogen veroordelen. TOevallig kan het zijn dat jij niet altijd slim gereageerd hebt (heb lang niet alles gevolgd) maar daarom is het nog wel jouw leven en zal het allemaal best wel loslopen. En ze blijven er ook over doorzeuren... Het feit is nu eenmaal daar dat jullie een kleine krijgen en ja het is vroeg en ja het is een ongelukje, maar het is wel zo. Daar kan je weinig aan veranderen. Jullie hebben besloten dat jullie de stap nemen om er samen voor te zoregn ipv alles niet door te laten gaan, en daar heb ik respect voor. Moeilijk zal het worden maar mensen hier veroordelen je om het feit hoe het gegaan is. Tja dta is nou eenmaal zo gegaan, dus wat wil je eraan veranderen. Iedereen doet wel eens iets stoms in zijn/haar leven. En jij lijkt blij te zijn nu dat de kleine komt, en ik wens je veel geluk met de kleine. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Hey kerel echt een te gekke post doet me goed thanks |
|
quote: Ik ben nog steeds een vrouw On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: +1 quote: +1 |
|
quote: We weten nog niet zeker of ze wel echt zwanger is he ;-) kerel! haha |
|
quote: hahaha (erwtje) |
|
quote: Heb jij een obsessie met mijn borsten ofzo |
|
quote: Is dat zo? nou ja heb ik niet echt gevolgt. Maar ik wilde er ook even mee zeggen dat ik de houding van sommige zm lui wel erg vind. Ze denken hier over anderen te kunnen oordelen terwijl ze niet eens alle info hebben. (die ze ook niets angaat trouwens) mensen weten het verhaal erachter niet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Tja, dan moet hij maar alle info geven, en niet zo'n rare houding aannemen. Als je een beetje in de rondte blijft roepen zonder concrete dingen te zeggen kun je niet verwachten dat anderen vol medeleven serieus gaan lopen zijn. En daarnaast is hij er alleen maar "blij" mee volgens hemzelf, maar druipt het er aan alle kanten doorheen dat hij het stiekem ook niet is, maar wil hij dat niet toegeven. |
|
quote: +1 quote: Men kan anders ook de eer aan zichzelf houden. quote: Is dit niet gewoon projectie? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-09-2005 0:10] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Vind je het gek? Het is per ongeluk gegaan, en dan sta je voor een keuze. En die is beide moeilijk geloof me. Hij heeft er ook niet voor gekozen ineens dit alles te moeten regelen. Maar hij doet het wel. Hij probeerd er naar mijn indruk het beste ervan te maken. En vroeger hadden trouwens heel veel mensen op die leeftijd al een kind. Mijn vriendin is bijv nu 22 of 23, zoiets, en heeft net de 3e gekregen. En haar vriend had er al 2. (hij is ouder dan zij is) en zij is ze allemaal aan het opvoeden. Ze vind het prachtig. terwijl ook hun basis niet alles is om over naar huis te schrijven. De oudste van hem is namelijk ook al 12. En zij is degene die ze opvoed. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: welke b0rsten??? |
|
quote: Begin er dan niet over, of ga er dan niets steeds zo op in quote: Ja mijn 18 jarige hoer is zwanger... of bedoelde je daadwerkelijk iets intelligents te zeggen, jammer. Probeer het nog eens. |
|
quote: haha oh sorry Ze is wel écht zwanger en uitgerekend in November. Ik laat morgen mijn vriendin paar dingen posten misschien geeft dat meer duidelijkheid |
|
quote: kijk voor de veiligheid nog even in het Vrouwvolk topic, voor de zekerheid signature |
|
quote: *hu hu* klein maar fijn ;-) als ik later vet word groeit het wel mee haha |
|
quote: gewoon geen condoom gebruiken *siliconen ain't shit!* |
|
quote: Hij begint ermee dat hij blij is vader te worden. Daarna legt hij er iets over uit, dat wil hij op dat moment kwijt. maar mensen vragen door. Ik zou ook niet alle info willen geven hoor. Dit is een forumpje, en je hebt ook nog een prive... Zoals ik al zei hij heeft niet altijd slimme posts gedaan, maar kom op hij is jong, en leert... Hij doet het tenminste wel. Heb ik respect voor. Niet iedereen is zoals jij en ik, gelukkig is iedereen verschillend On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: dat zeg je in de kroeg ook altijd? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |