|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Ach.. ik hou van haar als een kind haar wens is sta ik achter haar. Zij is mijn leven. |
|
Ik vind beeldspraak dan toch leuker edit:typtering [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 01-09-2005 16:46] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Mijn ex is vandaag bevallen. Ze wilde heel graag een kind met haar vriend, mar dacht dat het wel even zou duren voordat alles weer volledig functioneel was. Meteen de 1e maand was het echter al raak (of mis natuurlijk, hangt van je standpunt af ) Bruce Banner |
|
quote: En dat is ook een domme instelling. Wat dat betreft passen jullie uitermate goed bij elkaar! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Dus als ze van de flat wil springen geef je haar wel ff een duwtje? Echte liefde. |
|
quote:Een vrouw weet volgens mij wel of ze tijdens het slikken van de pil een keer ongesteld is geweest, dan zou het idd mogelijk kunnen zijn, maar als dat nog nooit gebeurd is, is de kans dat door vergeten van 1 pil slikken er een zwangerschap ontstaat zou ontiegelijk klein dat er meer kans is dat Skullfuck zwanger word van de liefdesbaby van mij en Chelman. |
|
quote: leuk leuk!! pas maar op voor boze myspace mannen die het vrouwelijk lichaam nog moeten ontdekken Suck my piss |
|
quote: Je doet aan Grieks? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Ik zie een aankomend afnemer van breezers! |
|
quote: Yesyesyes! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Heeft ze geen enkele reden toe. We houden ontzettend veel van elkaar en zijn onafscheidelijk. We laten elkaar nooit in de steek, dat is onze kracht, onze belofte, onze liefde. |
|
amen, of sieg heil. één van die twee. of de postbank natuurlijk Bruce Banner |
|
quote: Dat zeggen ze allemaal! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Vraagje: Hoe oud ben jij? Hoe oud is je vriendin? |
|
Hij 19, zij 18. Toch? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Sieg Heil past beter, hebben die moslim exstremisten geen kreet? |
|
allah akbar he Bruce Banner |
|
Allah Hakkebar toch? |
|
quote: Maar je laat het wel toe dat haar hele lichaam naar de klote gaat, dat haar leven veel minder zal zijn dan wat het had kunnen zijn, dat ze nooit meer een goede baan zou kunnen vinden of een goede opleiding kan volgen! In hoeverre is dit geen zelfmoord dan? |
|
En hoe facking ver is ze nou eigenlijk? Zo ver dat je het het liefst niet verteld of wat? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Misschien is ze wel helemaal niet zwanger. Toch fijn een vriendin die zoveel van je houd dat ze eerlijk tegen je is. |
|
quote: Ze zijn inderdaad ver heen. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: We krijgen een kind er komt een klein wondertje op aarde dat ons nog gelukkiger zal maken. Mijn vriendin is magisch maakt niet uit of haar figuur minder wordt of wat dan ook. Als ik haar parfum ruik zweef ik, als ik haar in haar ogen aankijk begeef ik mij in de 7de hemel en als ik haar knuffel ben ik de meest gelukkige man van de wereld. Ik woon in haart hart en zij in de mijne. Niets kan ons uit elkaar drijven, misschien fysiek maar niet in ons hart daar komt niemand. |
|
quote: doe je een studie met goeie perspectieven? dan ist uiteraard een beter uitzicht dan nu. moet je tenminste wel de studie afmaken, vraag is alleen hoe je dat moet gaan betalen zonder nog meer schulden te krijgen Je moeder. |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |