|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad. Maar dat is niet de reden dat ik geen kinderen wil, dat ik bv. de verantwoording niet zou willn hebben. Ik vind kinderen gewoon bijzonder hinderlijk en niet leuk, heb er ook nooit behoefte aan gehad en voel ook helemaal niks voor kinderen of baby's als ik die zie. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik steek gewoon m'n wijf vol en we zien wel. mvg wk10 |
|
quote: Mooi gezegd Alleen nog even leren spellen en dan is alles ok |
|
quote: zm maar goed, de punten zijn wel duidelijk, valt weinig te veranderen nu (als je al omgeluld zou zijn) Je moeder. |
|
quote: quote: Aldus GG Allin Suck my piss |
|
maar die verdient ook goed Je moeder. |
|
Ik later ook |
|
Maar dat kind krijg je over een poosje al. (Hoever is je vriendin?) Misschien toch verstandig goed na te denken over de mogelijkheden als het gaat om goede baantjes + studies. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ze is al best ver.. |
|
En wat is best ver? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: Als vader dien je minstens het aantal weken te weten. Een goed begin is het halve werk. Al was een echt goed begin het gebruik van een condoom geweest natuurlijk. |
|
quote: +1. Snap sowieso niet waarom dat niet gebeurt is? Je vriendin zal dus aan de pil zijn, vergeten of wat? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Ja vergeten.. maar dat had ik ergens al gezegd geloof ik.. |
|
Niet meegekregen. En ze kan mij niet wijsmaken dat ze vergeten was dat ze de pil vergeten was (?), toen jullie sex hadden. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
en nogmaals; als je 1x de pil vergeet wordt je niet direct zwanger .. |
|
I know ik ben dan ook een beetje genaaid.. ze wil graag een kind |
|
Nou dat had ik helemaal niet gepikt! Heeft ze dan ook verzwegen dat ze zwanger was, terwijl ze t dus al een poosje wist (gezien ze al 'best ver'(En wat is dat nou?) is?) Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Dan ben je niet een beetje genaaid ... maar fors .. |
|
quote: het duurt idd behoorlijk lang voordat de lichamelijke huishouding weer "gewoon" is.. Suck my piss |
|
Klopt, maar toch blijft t link. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: zelfs dat vind ik nog een understatement. lekker egoitisch kutwijf, zal vast een goede moeder worden |
|
quote: Fors, als in: "keihard anaal genomen door die griet met een enorme 'Strap-on(tm)" But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Zou kunnen ... maar ook op een manier als: "Ik wil heel graag een kind dus laat ik tegen die domme sukkel zeggen dat ik "per ongeluk" de pil vergeten ben, dan gaat ie wel een betere baan zoeken" Maar je mag kiezen |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |