|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Er zijn nu nog wel mensen zat. Maar als ineens niemand meer kinderen kreeg, zouden er over 80 jaar nog maar weinig mensen over zijn. Ben jij toevallig zo één die liever alle mensheid ziet vergaan? "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: Ik ben volwassen en uber-trui geboren. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Niemand is overdreven maar ik ben er zeker geen van. Een schonere wereld begint bij je zelf. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Hehehe, ik ook. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik neem een legioen kinderen om mijn demonische bloedlijn voort te zetten. Ze worden vanaf hun vierde jaar getraind in vechtkunsten, gehard met bamboestok-slagen en getraind in intimidatie en andere psychologische schrikmiddelen. Dan begint de verovering: Gelderland is het eerste doel, dan de rest van Nederland, dan Europa, dan de wereld, dan het universum en dan de rest van het multiversum! Dus pas op! |
|
haha je lijkt wel zo'n voetbalfanaat die een eigen eftal wil baren . |
|
Ok, goed! Van de 11 zwaksten maak ik een voetbalelftal! |
|
quote: Heersch Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Wie een les wil in hoe je kinderen NIET op moet voeden moet nu rtl4 kijken .... |
|
Ah.... ff kijken.... |
|
Kind van 2 die bepaald wat en wanneer het hele gezin iets doet ... gruwelijk ... |
|
quote: Oja das nu? Latorzzzz, ik ga kijken |
|
Tering het lijken wel de buren The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Geweldig .. een kind van 2 vragen of en wanneer hij wil eten |
|
Keristus! Oud Vuil. |
|
ik doe het maar gewoon op gevoel zeker niet via een boekje of via tv programma's |
|
Persoonlijk zou ik em verrot schoppen geloof ik. Wat een kutkind.... spelfout weggehaald... |
|
Nou ik vermoed dqat het een kutkind is door het gedrag van zijn ouders |
|
quote: Laksheid idd.... spelfout weggehaald... |
|
quote: Tja een 2 jarige maakt daar misbruik van en wordt dan strontverwend en vervelend ... |
|
quote: Nou, ben blij dat ik dan toch iets strenger ben.. spelfout weggehaald... |
|
Imo (alhoewel ik geen kids heb) is het gewoon een geval van duidelijk lijnen stellen en als kind wat goeds doet dat stimuleren ... |
|
quote: En als het iets verkeerd doet; afrossen spelfout weggehaald... |
|
quote:Alle hoeken vant huus laoten zien! |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |