|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Ze is nu waarschijnlijk zover dat ze dikkere tieten krijgt, altijd leuk, maar nog niet zover dat ze kotsend wakker wordt en amper kan lopen cq opstaan. Wacht maar tot de kleine er is en je vriendin uitgeteld op bed ligt en jij alles mag doen ... Beteje omslachtige manier om de kinderbescherming te testen .. |
|
dude... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
damned kerel... teveel boeketromannetjes gelezen ofzo? @shakeel [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 01-09-2005 16:59] |
|
quote: That's what you get when you fuck a stranger in the ass Suck my piss |
|
quote:DUDE! |
|
quote: Dat heet liefde kerel, liefde. |
|
quote: quote: But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Dude ... heb je wel eens gehoord van die rare plaats waar de realitieit je keihard in je smoel trapt? De Wereld Buiten Je Deur? |
|
En dan zeggen ze dat ik in een fantasyworld leef Bruce Banner |
|
quote: Sinds de Contamination mag-ie daar niet meer komen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik wel, jij niet heh met je 61000+ posts? |
|
quote: Flikker op man.. Ik heb al bijna 10 jaar een vriendin, maar zo achterlijk als jij heb ik nog nooit geluld. Je probeert je zorgen gewoon te maskeren voor jezelf door heel overdreven te doen alsof het zo fantastisch is allemaal. Ik geloof er geen reet van. Volgens mij kan je niet slapen van de kopzorgen, en terecht. |
|
quote: En mijn eigen huis, eigen auto, hond en most of all baan. |
|
goed punt, shakeel. Alleen jammer dat Jenje wel gelijk heeft Bruce Banner |
|
quote: Zoals ik al zei ik vind het geweldig dat we een kind krijgen die zorgen zijn niet omdat er een kind komt, maar om andere zaken. |
|
..andere zaken, veroorzaakt door je kind, misschien? Bruce Banner |
|
quote: Nee iets in een totaal andere hoek.. |
|
Ach nee joh, de staat betaald alles vast wel .. Ben ik nou zo koppig/modern/ouderwets dat ik graag de opvoeding zelf wil bepalen en een kind zie als een nieuwe wezen ipv een equivalent van een nieuwe handtas/gitaar? Ach ja .. als ik veel ouders met kinderen zie, heb ik grote zorgen over de toekomst .. |
|
misschien dat je eens duidelijk moet zijn wat dat precies is, om het gedonder hier te stoppen. Wanneer je zo mysterieus blijft doen, dan houdt het nooit op natuurlijk Bruce Banner |
|
quote: Ik heb al een paar van mijn gitaren verkocht |
|
quote: Chronische incontinentieproblemen bij je vriendin? signature |
|
quote: never mind [Dit bericht is gewijzigd door Rythm3 op 01-09-2005 17:13] |
|
quote: Ga je dadelijk je kind ook verkopen? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
[nevermind] van...? [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 01-09-2005 17:14] Bruce Banner |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |