|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
+1 |
|
quote: http://home.student.utwente.nl/j.w.dijkshoorn/grotefilosofen/kant/kant.html |
|
quote: Ik heb medelijden met je maar ik heb aan de andere kant ook wel hoop, zelfs jij zal ooit echte liefde voelen |
|
pleur toch op met je clichématige gelul gast.. |
|
quote: IDD. Het voorbeeld al val niet genoeg geld hebben... Mijn eigen situatie bijv. Mijn ouders zijn gescheiden. Mijn moeder heeft me grotendeels alleen opgevoed. Zij heeft haar werk opgezegd om helemaal voor mij te kunnen zorgen. Zij wou er bijv zijn als ik uit school kwam, dat er altijd iemand thuis was. Ze heeft me zo goed mogelijk alles proberen te leren. Ze luisterde naar me, en we hadden een wederzijds respect daardoor. En ik weet dat ze altijd zielsveel van me houd (en andersom) Mijn vrienden waren altijd welkom, en ze probeerde ze altijd welkom te laten voelen. Ze respecteerde alles wat ik wilde proberen. En ze zorgde ervoor dat ik niets te kort kwam. Dit alles van een bijstandsuitkering. Hulde aan mijn moeder. Ik heb namelijk met zo min mogelijk financiele mogelijkheden een zo fijn mogelijke jeugd gehad. Dus veel geld is geen voorwaarde. Dit was een voorbeeld On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: whaha, ik ben ook 15 geweest wees maar niet bang. |
|
quote: ach als je jezelf nog moet overtuigen heb je zulke woorden nodig |
|
Trouwens, je zit al 3 dagen fulltime op dit forum, zal je nieteens een baan gaan zoeken en centen gaan verdienen? |
|
quote: Juischt. |
|
quote: Nee jôh, hij leeft van de liefde |
|
quote: Ik zie jou ook elke dag hier. Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Ik studeer en ben niet zwanger:-P |
|
quote: Ik studeer ook en ben niet zwanger. |
|
Sorry zeik zeik zeik. Die gozer heeft een mening en gelijk alles wat ie zegt wordt de grond ingeboord. Volwassen houden hoor. Ik snap jullie mening wel, maar iemand zo af te zeiken vind ik een beetje zielig. Als je het niet eens bent ergens mee, vind ik prima, waarschijnlijk geef ik jullie nog gelijk ook. Maar als iemand hier roept het woordje liefde, is ie gelijk gay ofzo? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Liefde is niet metal. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: |
|
quote: Oordeel jij hierover? Weet jij wat ie nu doet? @Chelman GELIJK HEB JE blackmetalhand; *schreeuw* On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: nu nog een foto erbij zillah!! carcasstrid |
|
quote: SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Liefde is wel metal Je luister naar metal omdat je ervan houdt je gaat naar concerten omdat je hart en ziel in die muziek zit en je je er beter door voelt. Elke vorm van muziek waar je van houdt is liefde. |
|
quote: Uhm tja... ik zal eens kijken of dat gaat lukken Heb geen digicam, en ik ben nog steeds aan het worstelen met de foto's naar mijn computer zenden met Blauwe tand On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zelf. |
|
Gozer, zit je bij een sekte ofzo? damn.. You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |