IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Hoe wil jij je kinderen opvoeden ? Vorige pagina | Volgende pagina
stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 29-12-2006 12:22 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2006 12:18 schreef Jenje het volgende:
Jij vervelend kutkind! Mijn zus was vroeger ook zo;n papa/mama kindje


Mwa, ik wijs mijn ouders nu soms nog erop dat ze niet moeten smakken aan tafel (ik denk alleen dat ze nooit echt manieren zullen leren)
Toen m'n oma nog leefde hadden we hier thuis nog manieren, die zijn met haar het graf in gegaan


Maar inderdaad; een kind weet op hele jonge leeftijd al wat goed en fout is. Ouders moeten ook vergevings gezind zijn, want een kind wil het allemaal proberen (meteen ook de beste manier om het te leren)


I am the 1%.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2006 12:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2006 12:22 schreef stigma het volgende:
waarschijnlijk veel effectiever.
Mwoa .. de reactie van mijn ouders was wat betreft wel effectief


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 29-12-2006 12:24 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

"oooohh jentientje ben je WEER van de trap gevallen!"

zoiets?


I am the 1%.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 29-12-2006 12:26 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Schop onder z'n hol gok ik. Zo hoort het ook.


Subtiel kamerolifantje


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2006 12:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nou .. neu ..

Ouders komen van het platteland, vader altijd in smederij gewerkt .. grote handen .///


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 29-12-2006 12:32 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Nouja, als hij dat deed als jij je zus van de trap af schopte vind ik dat niet zo gek.


Subtiel kamerolifantje


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2006 12:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ook niet


PuttPutt^^
Usericon van PuttPutt^^
Posted 29-12-2006 19:54 by PuttPutt^^ Wijzig reactieProfiel van PuttPutt^^Quote dit bericht

quote:
Op 28 december 2006 20:04 schreef zakkenvuller het volgende:
Je bent zelf nog een kind imbeciel. En jouw ouders hebben duidelijk gefaalt.
WTF noem mij gvd geen imbeciel, jij bent er zelf 1, aan je ava te zien...
En ja mijn ouders hebben gefaald, daarom ben ik uit huis .


[img]http://i127.photobucket.com/albums/p147/THxPuttPutt/P6160263.jpg[/img]


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-12-2006 19:56 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Goeie raad voor beerputtbeerputt: neem maar geen kinderen...


spelfout weggehaald...


PuttPutt^^
Usericon van PuttPutt^^
Posted 29-12-2006 19:57 by PuttPutt^^ Wijzig reactieProfiel van PuttPutt^^Quote dit bericht

quote:
Op 29 december 2006 11:49 schreef MMayo het volgende:
Een stukje verder mogen fietsen dan de rest is toch wel iets anders dan een blijvend iets als een tattoo zetten. Maar goed, als je word aangereden zo zonder toezicht op je driewieler heb je vast ook iets blijvends. Tegenwoordig schijnt men het heel normaal te vinden om de zorg voor broertjes en zusjes op zeer jonge leeftijd aan een kind over te laten. Een kind mag van mij ook best een tattoo, maar wel op de leeftijd wanneer het is toegestaan. Als het kind het echt wil, leert die ook maar geduldig wachten.
Het is toegestaan, als je ouderlijke goedkeuring hebt, bij mij deden ze niet moeilijk, omdat mijn ouders mee gingen, en ik heb er 1 waar ik geen spijt van zou krijgen, op een plek die je niet goed zult zien, en makkelijk zou kunnen bedekken, én het is een kleintje.


[img]http://i127.photobucket.com/albums/p147/THxPuttPutt/P6160263.jpg[/img]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2006 20:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wow, dus de fouten van jouw ouders ga je doorvoeren, slim!!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-12-2006 20:04 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2006 19:57 schreef PuttPutt^^ het volgende:
Het is toegestaan, als je ouderlijke goedkeuring hebt,


Als je profiel klopt: Op jouw leeftijd niet dus.
Verder, met alle respect: Jij kan als je 12 bent gewoon geen inschatting maken over het wel of geen spijt krijgen van wat het ook is.

Ik vind oorbellen op een kind zetten al behoorlijk debiel overigens...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2006 20:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

1992 .. kolere .. dat we daar serieus op in gaan ..


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-12-2006 20:09 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2006 20:06 schreef Jenje het volgende:
1992 .. kolere .. dat we daar serieus op in gaan ..


Het er eentje van 'ons' kunnen zijn Jenje
Leuk he



Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2006 20:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2006 20:09 schreef Argus het volgende:
Het er eentje van 'ons' kunnen zijn Jenje
Leuk he


.... DUDE!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-12-2006 20:14 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2006 20:10 schreef Jenje het volgende:
.... DUDE!


Ja. Jij bent het vrouwtje dan natuurlijk

Gvd als ik google kom ik nog steeds tatoo boeren tegen die kinderen van 12(!!!!) vol krassen als er een ouder bij staat


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2006 20:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2006 20:14 schreef Argus het volgende:
Ja. Jij bent het vrouwtje dan natuurlijk

Gvd als ik google kom ik nog steeds tatoo boeren tegen die kinderen van 12(!!!!) vol krassen als er een ouder bij staat
Zijn (nog) geen regels voor .. komen er hopelijk wel, dan wordt er misschien eens niet zo afkeurend over gedaan.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-12-2006 20:22 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik dacht eigenlijk dat dat een tijdje geleden naar een jaar of 16 was getrokken.
Maar het is zo te zien alleen tot 18 dat je toestemming van een ouder/voogd moet hebben.... Beetje jammer.

Ik zie overigens dat ze Transformers heeft. Ze zal wel alleen van mij zijn
(maar wie is dan de moeder?)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2006 20:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2006 20:22 schreef Argus het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat dat een tijdje geleden naar een jaar of 16 was getrokken.
Maar het is zo te zien alleen tot 18 dat je toestemming van een ouder/voogd moet hebben.... Beetje jammer.

Ik zie overigens dat ze Transformers heeft. Ze zal wel alleen van mij zijn
(maar wie is dan de moeder?)
Een zeug


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 29-12-2006 20:27 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2006 20:23 schreef Jenje het volgende:
Een zeug


Ik ga opeens heel anders denken over mijn liefde voor de kinderboerderie

Maar goed. OT weer


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2006 20:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 december 2006 20:27 schreef Argus het volgende:
Ik ga opeens heel anders denken over mijn liefde voor de kinderboerderie

Maar goed. OT weer
Va... (je geld al terug?)

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 29-12-2006 20:39]


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-12-2006 20:42 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 28 december 2006 19:45 schreef PuttPutt^^ het volgende:
Ik ga mijn kinderen anders opvoeden dan ik word opgevoed.
Aangezien ik niet gelovig ben... worden ze dus niet gelovig opgevoed, ténzij ik met een EO kijker trouw.. maar dat zit er niet in denk ik xP.
Ze mogen van mij best roken, maar ik wijs ze wel op de gevaren(oké ik mag ook roken, maar ik heb er MOEITE voor moeten doen ¬¬''). Ze mogen óók vanaf hun 12,13e een piercing, best 2,3 mischien vier, maar zolang ze bij mij wonen maar géén levend magneet worden . Tattoo's welkom vanaf 14 jaar(ik mag er ook 1, ben net 14). Drinken is welkom, vanf njah 14`,15 (bij mij ook hoor xD) zolang ze niet élke dag 5 breezers,m 10 biertjes en stom dronken voor de buis hangen. Drugs komt er bij mij niet in..
Slechte cijfers.. Tja hun toekomst.



Ik snap er werkelijk geen drol van Heb je uberhaupt de basisschool wel afgemaakt?


Against God and Government


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-12-2006 20:45 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2006 19:45 schreef PuttPutt^^ het volgende:
Ik ga mijn kinderen anders opvoeden dan ik word opgevoed.
Aangezien ik niet gelovig ben... worden ze dus niet gelovig opgevoed, ténzij ik met een EO kijker trouw.. maar dat zit er niet in denk ik xP.
Ze mogen van mij best roken, maar ik wijs ze wel op de gevaren(oké ik mag ook roken, maar ik heb er MOEITE voor moeten doen ¬¬''). Ze mogen óók vanaf hun 12,13e een piercing, best 2,3 mischien vier, maar zolang ze bij mij wonen maar géén levend magneet worden . Tattoo's welkom vanaf 14 jaar(ik mag er ook 1, ben net 14). Drinken is welkom, vanf njah 14`,15 (bij mij ook hoor xD) zolang ze niet élke dag 5 breezers,m 10 biertjes en stom dronken voor de buis hangen. Drugs komt er bij mij niet in..
Slechte cijfers.. Tja hun toekomst.




Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 29-12-2006 20:48 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Uiterst gevat, en een fabelhafte oplossing voor bovenstaand probleem!


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-12-2006 20:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Voor je het door kunt snijden moet het eerst volgroeid zijn


Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen