|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Mwoa .. de reactie van mijn ouders was wat betreft wel effectief |
|
"oooohh jentientje ben je WEER van de trap gevallen!" zoiets? I am the 1%. |
|
Schop onder z'n hol gok ik. Zo hoort het ook. Subtiel kamerolifantje |
|
Nou .. neu .. Ouders komen van het platteland, vader altijd in smederij gewerkt .. grote handen ./// |
|
Nouja, als hij dat deed als jij je zus van de trap af schopte vind ik dat niet zo gek. Subtiel kamerolifantje |
|
Ik ook niet |
|
quote:WTF noem mij gvd geen imbeciel, jij bent er zelf 1, aan je ava te zien... En ja mijn ouders hebben gefaald, daarom ben ik uit huis . [img]http://i127.photobucket.com/albums/p147/THxPuttPutt/P6160263.jpg[/img] |
|
Goeie raad voor beerputtbeerputt: neem maar geen kinderen... spelfout weggehaald... |
|
quote:Het is toegestaan, als je ouderlijke goedkeuring hebt, bij mij deden ze niet moeilijk, omdat mijn ouders mee gingen, en ik heb er 1 waar ik geen spijt van zou krijgen, op een plek die je niet goed zult zien, en makkelijk zou kunnen bedekken, én het is een kleintje. [img]http://i127.photobucket.com/albums/p147/THxPuttPutt/P6160263.jpg[/img] |
|
Wow, dus de fouten van jouw ouders ga je doorvoeren, slim!! |
|
quote: Als je profiel klopt: Op jouw leeftijd niet dus. Verder, met alle respect: Jij kan als je 12 bent gewoon geen inschatting maken over het wel of geen spijt krijgen van wat het ook is. Ik vind oorbellen op een kind zetten al behoorlijk debiel overigens... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
1992 .. kolere .. dat we daar serieus op in gaan .. |
|
quote: Het er eentje van 'ons' kunnen zijn Jenje Leuk he Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:.... DUDE! |
|
quote: Ja. Jij bent het vrouwtje dan natuurlijk Gvd als ik google kom ik nog steeds tatoo boeren tegen die kinderen van 12(!!!!) vol krassen als er een ouder bij staat Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Zijn (nog) geen regels voor .. komen er hopelijk wel, dan wordt er misschien eens niet zo afkeurend over gedaan. |
|
Ik dacht eigenlijk dat dat een tijdje geleden naar een jaar of 16 was getrokken. Maar het is zo te zien alleen tot 18 dat je toestemming van een ouder/voogd moet hebben.... Beetje jammer. Ik zie overigens dat ze Transformers heeft. Ze zal wel alleen van mij zijn (maar wie is dan de moeder?) Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Een zeug |
|
quote: Ik ga opeens heel anders denken over mijn liefde voor de kinderboerderie Maar goed. OT weer Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:Va... (je geld al terug?) [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 29-12-2006 20:39] |
|
quote: Ik snap er werkelijk geen drol van Heb je uberhaupt de basisschool wel afgemaakt? Against God and Government |
|
quote: |
|
Uiterst gevat, en een fabelhafte oplossing voor bovenstaand probleem! Bruce Banner |
|
Voor je het door kunt snijden moet het eerst volgroeid zijn |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |