|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
ik denk dat kinderen eerder schrikken met wat er allemaal op tv komt en wat gebeurt in de wereld |
|
quote:precies. zoiets had ik ook al. Ik zou het niet eerder aankaarten dan dat je kind het aandraagt. ik denk geen slapende honden wakker maken. Tja die tv van tegenwoordig. pff.. maar ja.. jij bent de ouder die kan in een bepaaltde mate een kind daar wel voor beschermen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Mee eens. Ik zou zoiets niet op tafel gooien, zomaar... Uit het niets. nergens goed voor. Het doen ervan ook niet trouwens. Ook niet als je 11 of 12 bent. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
ik vraag me echt af hoe je er bij komt om al op die leeftijd daar mee bezig te zijn. 't was nog net niet meer dat ik met lego speelde, maar aan dat soort dingen dacht ik echt niet.. ik kwam pas op mijn 18e in aanraking met dat soort mensen. Maar jah kom ook uit de polder. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Met den vuist ende hete vuur pook |
|
quote: WELKE kinderen? "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Alle kleine kut negertjes in de donkere kelder |
|
quote: jij neukt negerinnen? *kills hamer* "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
tuurlijk niet de gedachten alleen al. ik heb het over de slaaf kinderen natuurlijk die lenen we eventjes |
|
Voor wie zonet de film Big daddy met Adam Sandler heeft gezien, ZO moet je een kind opvoeden hehehe. Erg vermakelijke film. Pedagogisch onverantwoord is da way! |
|
heey ik ga mn kind niet zomaar vertellen wat ik allemaal deed en daarbij was dat toendertijd allemaal lol en hoe ik er bij kwam pff geen idee ik keek gewoon teveel films denk ik volgens mij denken jullie hier allemaal dat ik een 1 of andere freak ben haha ik leid gewoon een heel normaal saai leven hoor tis dat ik hier in de welkomstopic zo leuk verwelkomt werd ..dus ik werd gewoon wat op dreef gezet maar ben al wat rustiger..blijkbaar kan het hier dus ook over serieuze dingen gaan... all by all ik gebruik geen drugs , heb geen strafblad en ben heel lief (als het moet) |
|
AHAHAHAHA! Wat een lol! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Mijn kinderen worden wel opgevoed door het internet. mvg wk10 |
|
Opvoeden bestaat niet... let nature go its way signature |
|
quote: ja dat merk ik nu al want ze doet precies 'niet'wat ik zeg..en dat al met 2 1/2 |
|
door jullie pubers is mijn topic gesloten |
|
Hou je dit wel even netjes en schoon dan? (iedereen trouwens). hoe wil je je gesubsidieërde koter opvoeden? Bruce Banner |
|
hehe ik blijf het een volkomen achterlijk beslissing vinden ik zal de miskraam opmerkingen maar voor me houden voor ik weer gebanned wordt Je moeder. |
|
Hahahah! Lijkt me handig maar ik kan me een zekere drang voorstellen |
|
quote: ^ | | | | Hehe, 19 jaar!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Hoe hebben je ouders het geprobeerd? |
|
quote: ze zeiden: flink blijven eten, en die plaat voor je harses blijven versterken, dan word je vanzelf een keiharde forumbaas ! is niet gelukt. helaas bij jou wel? Bruce Banner |
|
On topic puber! |
|
quote: krijg jeuk, aap! ik beantwoordde je vraag toch? ga dan ook niet zeiken! uitlokken is wel een van je sterke punten heß Bruce Banner |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |