|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Nu begrijp ik waarom jullie mods zijn Thanks voor jullie begrip. |
|
quote: On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: welkekroeg??? ik leef op internet.\\\ en de kroegen waar ik kom, word jij uitgemept omdat je niet de juiste kleren aan hebt.. |
|
quote: of aan de pil gaan ;-) whaha huisgenoten die verbaasd vragen wat er met mijn borsten gebeurd is, mooi he hormonen. |
|
quote: typisch..jij weet hoe ik er uit zie? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Ik denk niet dat we daarom gekozen zijn. Ik heb mijn mening, en ik probeer zo fair mogelijk te zijn. Ik weet dat mensen veel door kunnen maken, en anderen altijd hun mening klaar hebben, en het machtig vinden een ander zo lekker even af te kraken. Naar mijn idee hebben ze dan zelf geen leven ofzo. Of het zelf nog nooit moeilijk gehad. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: tof dat jij eropin gaat!!! @bruj0; je hebt een foto in yah avat0r sukkel!! |
|
quote: Ik denk dat iedereen wel hoopt dat het goed komt, niemand wil dat het kind iets overkomt. Maar misschien dat op dat men op deze manier duidelijk probeert te maken dat je geen baby born krijgt om op te passen maar een levend wezen dat erg veel verantwoordelijkheid met zich meebrengt en een grote verandering te weeg zal brengen in het leven van de betrokkenen. |
|
wat is dit voor topic? kan het beter noemen: Hoe wil jij je kinderen opvoeden en beter gezegd: begin bij jezelf?? carcasstrid |
|
quote: foto? |
|
quote: ik mag het graag over dat soort dingen hebben, zeker op dit tijdstip |
|
quote: |
|
quote: Die heb ik pas volgende maand <;o) |
|
quote: ja dat snap ik wel, maar hier zitten ze hem ronduit af te zeiken. Denk je dat dat helpt? En ik heb het niet alleen over zijn situatie, maar als er een saop gemaakt kan worden dan doen ze dat ook. En hebben geen enkel benul wat ze mensen aan kunnen doen. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: http://profiles.myspace.com/users/20052577 |
|
quote: Wanneer wordt jij pappa? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: HTTP 404 - File not found |
|
quote: sorry man!!! http://www.myspace.com/ghoulliette |
|
die tiet+ fruit foto is nog wel een "before" zeg maar |
|
quote: tuttuttut, niet zo'n brutale mond he? en op die avatar zie jij ook geen kleding wijsneus! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Dat tietenverhaal kan wel even in een ander topic. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: |
|
mijn kinderen moeten als ze groot zijn bier zuipen, dus om dat voor elkaar te krijgen moet ik ze eerst wat laten wennen aan de smaak als ze jong zijn "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: mijn kinderen moet opgevoed worden met het idee dat "size" er niet toe doet. behalve als het dochters zijn... |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |