IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Hoe wil jij je kinderen opvoeden ? Vorige pagina | Volgende pagina
WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 20-01-2002 21:27 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

ja, ok, mee eens, maar je zei het zo hard....


I spy with my little and verrry evil eye.....


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 20-01-2002 21:31 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

Ow, sorry


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-01-2002 21:33 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

blacklily is back!!!

hoi

enneh, tsja, ik weet niet ofk later kinderen wil maar nu niet en hoe ik ze zou opvoeden? tsja tzelfde als ik ben opgevoed denk ik... zorgzaam doch aan regels. zonder ze te slaan uiteraard


Je moeder.


Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 20-01-2002 21:40 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

ff offtopic(sorry): Wow Karnivoor, jij bent de enige die het opmerkt!! Jij komt in mijn testament Heb je me gemist??


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-01-2002 22:32 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik hoef ook geen kinderen. Ik acht mijn meeste medemensen niet in staat om fatsoenlijk een kind op te voeden, en de schepsels die zij ter wereld brengen, daartussen moet mijn kind dan proberen te leven...

Ik twijfel natuurlijk niet aan mijn eigen kunnen qua opvoeding . Serieus niet, ik heb zelf twee geweldige ouders en heb dus een zeer goed voorbeeld.

Maar helaas hebben vrouwen wel de neiging om over het algemeen kinderen te willen, ik zal daar dan ook wel aan toegeven, maar echt maximaal 2, en ik hoop dan ook dat er minstens 1 zoontje bij is.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-01-2002 22:39 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 20 januari 2002 21:40 schreef Black Lily het volgende:
ff offtopic(sorry): Wow Karnivoor, jij bent de enige die het opmerkt!! Jij komt in mijn testament Heb je me gemist??


hoe kan ik je missen als je iedere dag online bent op msn

(kheb alleen nooit wat zinnigs te melden dus je merkt weinig van me )


Je moeder.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-01-2002 9:14 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2002 21:17 schreef WickedKimmie het volgende:
Hmmm..heel apart...je kan toch ook van een kind houden of zie ik dat nou weer helemaal verkeerd???
IK hou alleen van mezelf!!!! Geen ruimte voor geld en aandacht vragend ongein. 'k heb mijn handen al vol aan valorian


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


JustAGirl777
I know the truth, I wanna know the answers.....
Usericon van JustAGirl777
Posted 21-01-2002 19:44 by JustAGirl777 Wijzig reactieProfiel van JustAGirl777Quote dit bericht

ik wil later zeker kinderen. en ik wil ze opvoeden met wat ik denk dat goed is. ik wil ze niet al te beschermend opvoeden(like my parents...... ) maar ik wil ze opvoeden en zelfstandig maken, jullie kunnen misschien uit mijn naam al opmaken wat ik denk dat goed is en daar zal ik ze ook ZEKER mee opvoeden!!!!!!!!!!!!!!!! (christelijk dus) maar ja dit is mijn mening...

[Dit bericht is gewijzigd door JustAGirl777 op 21-01-2002 19:45]


If the devil reminds you of you're past, remind him of his future! HE WILL LOSE!


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 21-01-2002 19:56 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

tja hoe ik m'n kinderen ga/wil opvoeden weet ik nog niet maar ik weet wel dat ik ze veel ((black)metal) cultuur ga bijbrengen


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-01-2002 20:00 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

allemaal kleine viktortjes

is wel goeie manier natuurlijk om de maatschappij nog verder naar de klote te helpen en de omzet van grolsch te verhogen gnagna


Je moeder.


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 21-01-2002 20:02 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2002 20:00 schreef karnivoor het volgende:
allemaal kleine viktortjes

is wel goeie manier natuurlijk om de maatschappij nog verder naar de klote te helpen en de omzet van grolsch te verhogen gnagna

als jij nou weer's ging drinken hoef ik me niet voort te planten dus dan maak jeveel mensen gelukkig


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-01-2002 23:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zou mijn kinderen never nooit niet mijj eigen muzieksmaak opdringen, daar krijg je van die bekrompen kutblagen van.
Laat ze zelf maar uitzoeken wat ze mooi vinden.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2002 8:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

egenlijk best wel gek, iedere randdebiel mag een kind opvoeden terwijl je voor een rijbewijs ontzettend veel moeite moet doen. toch lijkt mij het opvoeden van een kind een stuk belangrijker. en als je sommige "ouders" ziet omgaan met hun kinderen dan denk je toch wel dat ze daar ook maar eens diploma's of zoiets voor moeten gaan uitgeven.


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 22-01-2002 19:19 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

quote:
Op 20 januari 2002 21:17 schreef WickedKimmie het volgende:
Hmmm..heel apart...je kan toch ook van een kind houden of zie ik dat nou weer helemaal verkeerd???
idd je KUNT ook van dat kind gaan houden maar het lijkt mij niet dat je dat van te voren al doet en wat als later blijkt dat je helemaal niet van je kind houd dat je bijv. echt zo'n ADHDkind krijgt die je ook nog eens een keer qua karakter niet uit kunt staan.
Op dit moment wil ik in elk geval geen kinderen(waarschijnlijk zal ik het wel nooit willen) Ik denk dat veel mensen kinderen nemen/krijgen omdat het zo hoort maar ik zie er het nut eigenlijk niet van in. Denk ook niet dat ik in staat ben een kind "goed" op te kunnen voeden.

[Dit bericht is gewijzigd door Sassette op 22-01-2002 19:21]


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 24-01-2002 21:40 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik wil geen kinderen!!! Ten eerste de gekende theorie over arm kindje op koude wereld zetten, ten tweede over het feit van kindje in buik Maar enfin, het ging over opvoeden, die kan ik helemaal niet opvoeden, het worden vast junkjes of seriemoordenaartjes ofzo... dat is niet zo leuk!! Als je t zelf allemaal niet weet, hoe ga je het dan een ander wijsmaken?


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 24-01-2002 21:46 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

moet r niet aandenken...ik hou al niet van kinderen


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 24-01-2002 21:47 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2002 19:19 schreef Sassette het volgende:
idd je KUNT ook van dat kind gaan houden maar het lijkt mij niet dat je dat van te voren al doet en wat als later blijkt dat je helemaal niet van je kind houd dat je bijv. echt zo'n ADHDkind krijgt die je ook nog eens een keer qua karakter niet uit kunt staan.
Op dit moment wil ik in elk geval geen kinderen(waarschijnlijk zal ik het wel nooit willen) Ik denk dat veel mensen kinderen nemen/krijgen omdat het zo hoort maar ik zie er het nut eigenlijk niet van in. Denk ook niet dat ik in staat ben een kind "goed" op te kunnen voeden.

nou kinderen neem je toch niet omdat het hoort lijkt mij tenminste, meeste mensen die kinderen nemen zullen er toch wel over nadenken lijkt me..


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 24-01-2002 22:29 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ik oefen nog liever een jaartje of 20 op het proces !!

Nu zou ik nog geen kinderen willen, hoe ik ze ga opvoeden ???

Beter dan mijn ouders mij hebben GEPROBEERT op te voeden.


Wiegen Meister !


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 25-01-2002 20:07 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

mocht ik ooit kinderen krijgen dat wil ik ze graag 2 talig opvoeden. Nederlands en Engels of in de taal van hun vader mocht dat een andere tal zijn dan de 2 eerder genoemde.

Verder wil ik mijn kinderen zoveel mogelijk zelfstandigheid en zelfvertrouwen meegeven.

Qua religie wil ik ze graag kenis laten maken met zoveel mogelijk stormingen. Laat ze zelf maar een keuze maken als ze oud genoeg zijn en dat willen.

Muziek: ja ze zullen opgroeien met de muziek waar ik graag naar luister, maar ook met kinderliedjes en kinderen voor kinderen. Net als ik toen ik klein was.
Kinderen wordn toch al zo snel volwassen tegenwoordig dus waarom ze al op hun 6de voor MTV zetten?

Ik ben vrij idealistisch, maar waarschijnlijk zal de opvoeding wel een klerzooi worden net als bij mijn ouders


bla...bla...bla...


Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 26-01-2002 10:04 by Davy Wijzig reactieProfiel van DavyQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2002 20:07 schreef Lady Rose het volgende:
Muziek: ja ze zullen opgroeien met de muziek waar ik graag naar luister, maar ook met kinderliedjes en kinderen voor kinderen. Net als ik toen ik klein was.
Kinderen wordn toch al zo snel volwassen tegenwoordig dus waarom ze al op hun 6de voor MTV zetten?



MTV
en deze denkt er juist hetzelfde over:
http://www.antimtv.com/


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 26-01-2002 14:29 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

quote:
Op 24 januari 2002 21:47 schreef FireFox het volgende:
nou kinderen neem je toch niet omdat het hoort lijkt mij tenminste, meeste mensen die kinderen nemen zullen er toch wel over nadenken lijkt me..

Ik bedoelde dat veel mensen voor kinderen kiezen omdat anderen dat ook doen of omdat een logisch gevolg zou zijn(samenwonen, trouwen en dan kinderen krijgen) alsof je leven dan pas compleet zou zijn. Ik heb zelfs mensen gesproken die vinden dat een leven zonder kinderen "leeg" zou zijn omdat je niemand hebt die later als jezelf in een verzorgingstehuis zit bij je op bezoek komt.

Voor de mensen die wel kinderen willen: wat is jullie reden?


[Dit bericht is gewijzigd door Sassette op 26-01-2002 15:07]


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-01-2002 15:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2002 14:29 schreef Sassette het volgende:
Voor de mensen die wel kinderen willen: wat is jullie reden?


Een veelgehoord argument om geen kinderen te nemen, is dat de wereld al zo kut is, en zo vol met domme mensen. Ik denk dat het een vergissing is om dan geen kinderen te nemen. Dan moet je juist wel kinderen nemen, omdat je over die dingen nadenkt zul je waarschijnlijk je kinderen proberen op te voeden tot mensen die niet dom zijn en die wel een verschil zullen maken.

Tenminste, daarom zou ik wel kinderen willen. Alleen nu nog niet, nog LANG niet...


Metal Bambie
het ettertje onder de metalheads
Usericon van Metal Bambie
Posted 27-01-2002 17:43 by Metal Bambie Wijzig reactieProfiel van Metal BambieQuote dit bericht

HET IS ONVERANTWOORD OM DEZER DAGEN NOG KINDEREN OP DE WERELD TE ZETTEN
je kunt de wereld samenvatten in 1 icoon:


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 27-01-2002 17:44 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

aaargh en toen was er Metal Bambie



darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 27-01-2002 17:47 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

tja, metal bambie mijn mab/vrouw


Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen