|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Jouw vraag was anders ook uitlokkend ... niet zo janken |
|
Je wilt je eigen baan zeker stellen? Zodra mijn dochter/zoon thuiskomt met iets wat op een elf lijkt ..... grounded for life .. |
|
quote: Zeker weten, iemand moet toch voor de werkgelegenheid zorgen. Met alleen die koter van Shakeel kom ik er niet hoor. |
|
Maar nog één ding Shakeel: was het een geplande zwangerschap of een "ongelukje" ? |
|
Met orde tucht en "kattestaart" Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Ze was té sexy man.. |
|
Ongelukje dus? Zo ja: dan is het goede idd ervoor zorgen |
|
quote:Naast dat je te simpel bent om goed met anticonceptie om te gaan lukt een fatsoenlijk antwoord geven je ook al niet. Ik heb nu al medelijden met je kind. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Inderdaad. Wordt een pauperkindje die rond zijn 10e zijn eerste porties coke zal gaan dealen, denk ik zo. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 30-08-2005 21:57] |
|
quote: dat weet je niet kan ook zijn vriendin zijn geweest die een pil vergeten was ofzo.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Correct |
|
quote: Ja en dan nog.. je hebt nog van die rubber dingen, condooms weetjewel. Wil soms ook nog wel eens helpen, naast de pil. Ik snap overigens ook niet dat mensen de pil kunnen vergeten, bij mij is het ongeveer standaard ingeprogrammeerd. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 31-08-2005 11:02] |
|
En je wordt ook meteen zwanger als je de pil 1 dag vergeet ..... |
|
quote: Wie weet was ze net voor het eerst aan de pil ofzo. Pil 1 vergeten, zonder een weekje door slikken. Of gewoon niet aan de pil en zeggen van wel (zo ken ik dr wel eentje, dr vriend met een kiddo opgezadeld zodat hij moeilijker bij haar weg zou gaan). Nouja, arm kind. |
|
Volgens mij kan dat wel hoor, de kans is heeeeel klein, maar toch. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ja dat kan idd best wel. Iemand die ik ken, heeft het al 2 keer meegemaakt. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Damn, ik zou echt direct eigenhandig mijn eierstokken eruit rukken. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ouch Bruce Banner |
|
quote: +1 (fuck em!) [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 31-08-2005 12:40] Suck my piss |
|
quote: Alles beter dan het hebben van kinderen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Ik let anders zo veel mogelijk op het pil gebruik van mijn vriendin. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
kinderen opvoeden? Ik ben zelf nooit opgevoed! signature |
|
quote: Groot gelijk. Als er per ongeluk een kind komt is het ook zielig voor het kind zelf. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
zielig is maar een triest begrip.. Het leven is niet maakbaar, soms heb je gewoon niets te willen. Suck my piss |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |