|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat is Shakeel dan? Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:He wrote it .. so ... |
|
GAY What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: blader dit topic nog eens door, en zoek naar de termen "wake up call" "goed nadenken" "problemen onder ogen zien" en "van die roze wolk komen" Mijn vriendin is ook alles voor mij. Precies hoe jij het voelt (alleen niet zo gay bewoord ) Dat neemt niet weg dat wij ook gewoon problemen kennen (niet met elkaar ofzo, maar wel met het dagelijks leven). Daar wordt ook een oplossing voor gezocht, en over gepraat, waarna er concrete acties uitgevoerd worden. Ik ben momenteel even werkloos, dikke kuil in de bank, maar om nou te zeggen "kijk nou naar New Orleans" .... dat is ZO stupide, beste jongen. Sorry, maar daar red je het niet mee. begrijp me niet verkeerd, ik vind het mooi dat je zo blij bent, maar een kleine reality-check is echt wel nodig, als ik je posts zo lees. Bruce Banner |
|
quote: Maar dude onze gevoel, onze liefde is ons leven Haar gevoel is mijn gevoel en andersom. |
|
Zou het eerder zorgwekkend vinden als je zwangere vriendin niet alles voor je is ... Maar ja .. als ze zo'n kutstreek flikt ... |
|
quote: Ik waardeer je bezorgdheid maar onze liefde is écht heel sterk natuurlijk hebben we problemen en zullen er uiteraard meer problemen op ons pad komen.. we kunnen misschien alles verliezen... geld, spullen of weet ik veel wat. Maar 1 ding kan niemand ons afpakken en dat is onze liefde. Komt echt goed echt waar |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Je vergeet echter 1 ding in je roze gelul: het kind ... |
|
quote: www.ikbeneenpubertje.nl |
|
quote: Het kind is in haar, dus als ik het over haar heb, heb ik het automatisch ook over het kind. |
|
quote:Laat maar, je begrijpt het niet eens ... arm kind, gaat er één worden die bij het RIAGG komt te lopen. |
|
quote: Het is eerder stomverbaasdheid, for lack of better words. Bruce Banner |
|
Dit brengt ons wel allemaal dichter bij elkaar .. snif |
|
Het zijn haar tieten.. Maar de kosten waren voor mij. Ik mag niet alleen uitgaan. Maar zij daarintegen is vrij. Flanerend over de boulevard. Kirrend tegen elke man. Zij heeft mijn creditcard. Dus zeg ik er niets van. maar volgens mij is dit en de laatste 2 pagina's redelijk off-topic Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote:Could not locate remote server What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
die ff een browser update anders... Suck my piss |
|
brr, wat een gepraat hier, zou er nog depressief van worden. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Tof man, zelf bedacht? |
|
Ok, who the fuck heeft het account van Shakeel gehacked? Ik bedoel, damned, zo kansloos kan je toch echt niet zijn!!! |
|
Het jonge koppel zal het idd niet makkelijk hebben, zowel financieel als sociaal . Ik heb genoeg tieners met kinderen gezien in de klassen op school. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
tering, ik heb het financieel al niet breed en dan ben ik in m'n uppie...en dan te bedenken dat het leven waarschijnlijk nog duurder gaat worden....als je nu aan kinderen gaat beginnen ben je gek. Fuck the world and fuck you |
|
Shakeel.. Ga eens met je psychiater praten over je medicijnen. Volgens mij is het morphine/valium cocktailtje niet helemaal goed voor je. @ Shakeel: DAMN wat een onvoorstelbaar labiele, ontwetende en ontwijkende indruk maak je hier... Zoals de rest van het forum heb ik nu al medelijden met het kind en toch ook wel met jou.. Een manipulatieve kuthoer neuken is ook niet zo slim.. (excuus voor de woordkeus, maar als iemand mij zo'n kutstreek levert zou ik haar een kuthoer vinden ja) Verder hoop ik dat je hele aardige en rijke ouders hebben en een moeder zonder baan die richting de menopauze gaat en wel weer trek heeft in zo'n blaag. Maarja.. @ de rest: WAT een hillarisch topic is dit zeg!!! HAHAHAHAHAHAHA |
|
quote: Nou Werther, succes met het 12 uur op een zolder wegtrekken omdat je net niet helemaal raak schoot. |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |