IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Hoe wil jij je kinderen opvoeden ? Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 18:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 18:01 schreef CurseOfDeath het volgende:
Ahahaha. +1! Ik ben t nog nooit zo vaak met je eens geweest!
Iedereen die het daar niet mee eens is, is OF maagd, OF gay


CurseOfDeath
Precious Maybe
Usericon van CurseOfDeath
Posted 01-09-2005 18:04 by CurseOfDeath Wijzig reactieProfiel van CurseOfDeathQuote dit berichthttp://photobucket.com/albums/v737/CurseOfDeath/

quote:
Op 1 september 2005 18:02 schreef Jenje het volgende:
Iedereen die het daar niet mee eens is, is OF maagd, OF gay

Wat is Shakeel dan?


Bloodied by the thorns beside the leaves


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 18:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 18:04 schreef CurseOfDeath het volgende:
Wat is Shakeel dan?
He wrote it .. so ...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-09-2005 18:04 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

GAY


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-09-2005 18:05 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 1 september 2005 17:59 schreef Shakeel het volgende:
Ik respecteer je post en ik weet dat het goed bedoeld is

Maar dit is hoe ik over mijn liefje denk:

Het zijn mijn ogen, maar de dromen die erin zitten zijn van haar.
Het is mijn hart, maar mijn hart is gevuld met haar herinneringen
Mijn leven is van haar, mijn adem is van haar
Mijn ogen zijn gevuld met haar tranen
en al mijn zorgen beginnen te lachen


blader dit topic nog eens door, en zoek naar de termen "wake up call" "goed nadenken" "problemen onder ogen zien" en "van die roze wolk komen"

Mijn vriendin is ook alles voor mij. Precies hoe jij het voelt (alleen niet zo gay bewoord ) Dat neemt niet weg dat wij ook gewoon problemen kennen (niet met elkaar ofzo, maar wel met het dagelijks leven). Daar wordt ook een oplossing voor gezocht, en over gepraat, waarna er concrete acties uitgevoerd worden. Ik ben momenteel even werkloos, dikke kuil in de bank, maar om nou te zeggen "kijk nou naar New Orleans" .... dat is ZO stupide, beste jongen. Sorry, maar daar red je het niet mee.

begrijp me niet verkeerd, ik vind het mooi dat je zo blij bent, maar een kleine reality-check is echt wel nodig, als ik je posts zo lees.



Bruce Banner


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 01-09-2005 18:06 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 18:00 schreef Illusione het volgende:
Da's heel fijn, leuk, aardig en romantisch.

Maar van gevoel kun je niet leven. En gevoelens veranderen.


Maar dude onze gevoel, onze liefde is ons leven Haar gevoel is mijn gevoel en andersom.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 18:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zou het eerder zorgwekkend vinden als je zwangere vriendin niet alles voor je is ...

Maar ja .. als ze zo'n kutstreek flikt ...


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 01-09-2005 18:09 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 18:05 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
blader dit topic nog eens door, en zoek naar de termen "wake up call" "goed nadenken" "problemen onder ogen zien" en "van die roze wolk komen"

Mijn vriendin is ook alles voor mij. Precies hoe jij het voelt (alleen niet zo gay bewoord ) Dat neemt niet weg dat wij ook gewoon problemen kennen (niet met elkaar ofzo, maar wel met het dagelijks leven). Daar wordt ook een oplossing voor gezocht, en over gepraat, waarna er concrete acties uitgevoerd worden. Ik ben momenteel even werkloos, dikke kuil in de bank, maar om nou te zeggen "kijk nou naar New Orleans" .... dat is ZO stupide, beste jongen. Sorry, maar daar red je het niet mee.

begrijp me niet verkeerd, ik vind het mooi dat je zo blij bent, maar een kleine reality-check is echt wel nodig, als ik je posts zo lees.




Ik waardeer je bezorgdheid maar onze liefde is écht heel sterk natuurlijk hebben we problemen en zullen er uiteraard meer problemen op ons pad komen.. we kunnen misschien alles verliezen... geld, spullen of weet ik veel wat. Maar 1 ding kan niemand ons afpakken en dat is onze liefde. Komt echt goed echt waar


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-09-2005 18:09 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 18:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 18:09 schreef Shakeel het volgende:
Ik waardeer je bezorgdheid maar onze liefde is écht heel sterk natuurlijk hebben we problemen en zullen er uiteraard meer problemen op ons pad komen.. we kunnen misschien alles verliezen... geld, spullen of weet ik veel wat. Maar 1 ding kan niemand ons afpakken en dat is onze liefde. Komt echt goed echt waar
Je vergeet echter 1 ding in je roze gelul: het kind ...


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 01-09-2005 18:10 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 18:09 schreef Greycloak het volgende:
http://www.dumpjeschatje.nl/


www.ikbeneenpubertje.nl


Rythm3
Usericon van Rythm3
Posted 01-09-2005 18:10 by Rythm3 Wijzig reactieProfiel van Rythm3Quote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 18:10 schreef Jenje het volgende:
Je vergeet echter 1 ding in je roze gelul: het kind ...


Het kind is in haar, dus als ik het over haar heb, heb ik het automatisch ook over het kind.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 18:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 18:10 schreef Shakeel het volgende:
Het kind is in haar, dus als ik het over haar heb, heb ik het automatisch ook over het kind.
Laat maar, je begrijpt het niet eens ... arm kind, gaat er één worden die bij het RIAGG komt te lopen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-09-2005 18:11 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 1 september 2005 18:09 schreef Shakeel het volgende:
Ik waardeer je bezorgdheid maar onze liefde is écht heel sterk natuurlijk hebben we problemen en zullen er uiteraard meer problemen op ons pad komen.. we kunnen misschien alles verliezen... geld, spullen of weet ik veel wat. Maar 1 ding kan niemand ons afpakken en dat is onze liefde. Komt echt goed echt waar


Het is eerder stomverbaasdheid, for lack of better words.


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-09-2005 18:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dit brengt ons wel allemaal dichter bij elkaar .. snif



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 01-09-2005 18:12 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Het zijn haar tieten..
Maar de kosten waren voor mij.
Ik mag niet alleen uitgaan.
Maar zij daarintegen is vrij.
Flanerend over de boulevard.
Kirrend tegen elke man.
Zij heeft mijn creditcard.
Dus zeg ik er niets van.

maar volgens mij is dit en de laatste 2 pagina's redelijk off-topic


Een kleine snol zit zo vol.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-09-2005 19:09 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 18:10 schreef Shakeel het volgende:
www.ikbeneenpubertje.nl
Could not locate remote server



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 01-09-2005 19:10 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

die ff een browser update anders...



Suck my piss


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-09-2005 19:11 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

brr, wat een gepraat hier, zou er nog depressief van worden.


Fuck the world and fuck you


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-09-2005 19:12 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 17:59 schreef Shakeel het volgende:
Maar dit is hoe ik over mijn liefje denk:

Het zijn mijn ogen, maar de dromen die erin zitten zijn van haar.
Het is mijn hart, maar mijn hart is gevuld met haar herinneringen
Mijn leven is van haar, mijn adem is van haar
Mijn ogen zijn gevuld met haar tranen
en al mijn zorgen beginnen te lachen


Tof man, zelf bedacht?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-09-2005 19:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ok, who the fuck heeft het account van Shakeel gehacked?

Ik bedoel, damned, zo kansloos kan je toch echt niet zijn!!!


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 01-09-2005 20:06 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Het jonge koppel zal het idd niet makkelijk hebben, zowel financieel als sociaal . Ik heb genoeg tieners met kinderen gezien in de klassen op school.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-09-2005 20:12 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

tering, ik heb het financieel al niet breed en dan ben ik in m'n uppie...en dan te bedenken dat het leven waarschijnlijk nog duurder gaat worden....als je nu aan kinderen gaat beginnen ben je gek.


Fuck the world and fuck you


trol
Usericon van trol
Posted 01-09-2005 20:20 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Shakeel.. Ga eens met je psychiater praten over je medicijnen. Volgens mij is het morphine/valium cocktailtje niet helemaal goed voor je.

@ Shakeel: DAMN wat een onvoorstelbaar labiele, ontwetende en ontwijkende indruk maak je hier...
Zoals de rest van het forum heb ik nu al medelijden met het kind en toch ook wel met jou.. Een manipulatieve kuthoer neuken is ook niet zo slim.. (excuus voor de woordkeus, maar als iemand mij zo'n kutstreek levert zou ik haar een kuthoer vinden ja)

Verder hoop ik dat je hele aardige en rijke ouders hebben en een moeder zonder baan die richting de menopauze gaat en wel weer trek heeft in zo'n blaag. Maarja..

@ de rest: WAT een hillarisch topic is dit zeg!!! HAHAHAHAHAHAHA


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 01-09-2005 21:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 september 2005 16:57 schreef Shakeel het volgende:
We krijgen een kind er komt een klein wondertje op aarde dat ons nog gelukkiger zal maken. Mijn vriendin is magisch maakt niet uit of haar figuur minder wordt of wat dan ook. Als ik haar parfum ruik zweef ik, als ik haar in haar ogen aankijk begeef ik mij in de 7de hemel en als ik haar knuffel ben ik de meest gelukkige man van de wereld. Ik woon in haart hart en zij in de mijne. Niets kan ons uit elkaar drijven, misschien fysiek maar niet in ons hart daar komt niemand.


Nou Werther, succes met het 12 uur op een zolder wegtrekken omdat je net niet helemaal raak schoot.


Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen