|
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
||||
Auteur: |
|
|
Echt weer een metalforum dit hoor I am the 1%. |
|
Kinderen moet men mee knutselen: http://www.filthwizardry.com/2010/10/milk-jug-storm-trooper-helmet.html The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
daar wordt geknutseld met melkpakken hoor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: quote: Hihi, leuk, die oude topics. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 10-10-2010 15:06] |
|
Robin was echt wel schattig toen tegenwoordig is het een boosaardige man geworden :') |
|
Ja, onvoorstelbaar! Ik hoop niet dat ik vroeger zo schattig was zeg, dat is natuurlijk niet stoer. |
|
quote: Nou, spec, hoe staat het er nu mee? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hahaha. Bij Humanator had ik dat altijd andersom, dat vond ik een chagrijnige kerel terwijl Spectre wel lief is. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Arm kind. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
signature |
|
quote:Fokking herkenbaar ook helaas. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Kinderen opvoeden als drummer.....Altijd goed |
|
quote: Schreeuwen kunnen ze al! [Dit bericht is gewijzigd door MONISM op 05-02-2011 20:08] |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gelukkig heeft Onweerwolf flikker en zal dus niet zo snel eigen kinderen opvoeden. Het zal je vader maar zijn (of is OWW het vrouwtje in relaties?). |
|
meuh signature |
|
Het lijkt me wel leuk een tweeling te krijgen. En dan de 1 heel streng opvoeden en de ander mag juist alles, en dan kijken wat de effecten op de persoonlijkheid zijn [Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 27-03-2011 3:16] Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:In de VS hebben al dergelijke experimenten gedraaid, leerde ik laatst bij ontwikkelingspsychologie. Ze zijn daar toch nog war minder etisch. Opvoeding bleek nauwelijks invloed te hebben, zelfs niet op sociale status e.d. Kortom vrij overschat allemaal. Edit: Affiniteit was overigens wel belangrijk, m.n. de eerste vier jaar. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 27-03-2011 10:10] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gewoon te eten geven en voor de rest negeren. Gaat het best. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Kan me dat nauwelijks voorstellen. Als je als kind de hele dag wordt afgeblaft of juist wordt geprezen/gestimuleerd dan heeft dat toch enorme invloed op iemands hele doen en laten met alle gevolgen van dien. Je weet dat ik gelijk heb anders had je je ook niet zo opgewonden over die leraar die de pispaal in de klas nog even een trap nagaf. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote:Je kinderen eten geven? Softie... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Klopt, vandaar ook mijn edit. De hoeveelheid affiniteit is wel belangrijk, met name de eerste vier jaar. Maar sociale status, autoritair opvoeden of juist niet, dat soort zaken zijn nauwelijks van belang. Je kunt heel goed streng en toch liefdevol opvoeden. Kinderen negeren, of zoals de leraar van CHM deed kleineren, dat soort zaken zijn inderdaad wel funest, daarmee verstoor je het zelfvertrouwen en de hechting van een kind. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 39 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |