IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Auteur:
Topic : Hoe wil jij je kinderen opvoeden ? Vorige pagina | Volgende pagina
Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 27-01-2003 15:14 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2003 15:09 schreef she_devil het volgende:
aspirant metalhead


lamaar

[Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 27-01-2003 15:16]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-01-2003 15:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2003 15:06 schreef she_devil het volgende:
mijn nichtje van een paar maanden ging kei hard huilen toen ik haar vast had en toen ik haar weer terug gaf was ze meteen stil
Het hoofd moet ook aan de bovenkant meissie ...


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 27-01-2003 16:06 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2003 15:37 schreef Jenje het volgende:
Het hoofd moet ook aan de bovenkant meissie ...


ROFL!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-01-2003 20:10 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

zo'n 20 per jaar streng en doch democratisch

[fuck de enter staat voor posten ]

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 27-01-2003 20:11]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 27-01-2003 20:16 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 27 januari 2003 15:37 schreef Jenje het volgende:
Het hoofd moet ook aan de bovenkant meissie ...


oooo dat verklaart meteen ook waarom ze zo rood werd


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 27-01-2003 20:18 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Ai... dat wordt wat met jullie kinderen... ik zie Gallie sowieso nog niet met een kinderwagen door het Julianapark in Vennel lopen, WHAHAHAHAH!!!


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 27-01-2003 20:19 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

bwa als ik nu zo een klein kind hoor huilen krijg ik al de kriebels..jezus..kunnen die nu nooit hun kop houden.. Maar toch ..de vraag is HOE je je kinderen zou opvoeden. Stel ik wil ooit kinderen ... wil ik meer een vriendin voor hen zijn dan een zagende moeder. Iemand waar ze met alles terecht kunnen. Iemand zoals mijn moeder. Hen waarden en normen bijbrengen , en niet opleggen! Who the fuck cares of ze nu slim, dom, groot, klein, dik of dun zijn ... diegene die zo iets durft te zeggen vind ik zelf maar een zielig persoon. Zolang ze maar gezond zijn. En ik zal zielsveels van hen houden. Maar kom ik zei...stel ...


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 27-01-2003 20:22 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

als ik een kind krijg rekt mijn tattoo uit


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 27-01-2003 20:23 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2003 20:19 schreef wild cat het volgende:
bwa als ik nu zo een klein kind hoor huilen krijg ik al de kriebels..jezus..kunnen die nu nooit hun kop houden.. Maar toch ..de vraag is HOE je je kinderen zou opvoeden.
vooral in de supermarkt als je net je mega kater van de eeuw hebt en je wanhopig op zoek bent naar iets wat je nadorst stilt.. vooral die kinderen van grevo's.. moeders MOEDERS aarrghhh... daar kan je me echt het bloed mee onder de nagels vandaan halen. Fuck kinderen onder de 16 jaar.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 27-01-2003 20:24 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Ai... inderdaad, dat wordt er dan niet mooier op She-devil....


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 27-01-2003 20:32 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 27 januari 2003 20:24 schreef Hollie! het volgende:
Ai... inderdaad, dat wordt er dan niet mooier op She-devil....

een draak met een heeeeeeeele lange nek


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 27-01-2003 20:34 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Ja! Hahahaha, ik laat binnenkort mijn naam op mijn buik zetten in kleine zwarte lettertjes en als ik dan later (lees: volgend jaar) een bierpens krijg, staat het er met KOEIELETTERS op!!


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 27-01-2003 20:37 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 27 januari 2003 20:34 schreef Hollie! het volgende:
Ja! Hahahaha, ik laat binnenkort mijn naam op mijn buik zetten in kleine zwarte lettertjes en als ik dan later (lees: volgend jaar) een bierpens krijg, staat het er met KOEIELETTERS op!!

maar dan wel met witte puntjes er tussen


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 27-01-2003 22:11 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

HAHAHA, ja zie je het voor je? Als ik dan tegen de 50 loop, en inmiddels een behoorlijke horecaspoiler gekweekt heb, dat ik dan rondren met mijn naam op mijn bierbuik in letters met een koeienmotief?? WHAHAHAHA


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 28-01-2003 0:26 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

O my god.... Hollie is online !!!! hahahahaha


Mrtn
Usericon van Mrtn
Posted 28-01-2003 14:11 by Mrtn Wijzig reactieProfiel van MrtnQuote dit bericht

Er zeggen een hoop mensen iets over zelfstandigheid aanleren ed, maar dan moet je nog maar het kind hebben wat daarmee kan omgaan. Volgens mij heeft intelligentie hier ook veel mee te maken en dat geluk moet je maar net hebben (het kind zelf nartuurlijk op de eerste plaats).

& hoe zou ik mijn kinderen opvoeden?
ik denk idd zo veel mogelijk zelfstandigheid en respect. En van zo veel mogelijk 'dingen' een beetje mee proberen te geven. i.e. religie, levensstijl, muziek, etc. en zelf laten kiezen.


Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 28-01-2003 14:14 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

beter dan mijn ouders mij hebben opgevoed


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 28-01-2003 16:58 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2003 14:11 schreef Mrtn het volgende:
Er zeggen een hoop mensen iets over zelfstandigheid aanleren ed, maar dan moet je nog maar het kind hebben wat daarmee kan omgaan. Volgens mij heeft intelligentie hier ook veel mee te maken en dat geluk moet je maar net hebben (het kind zelf nartuurlijk op de eerste plaats).



Intelligentie is niet geheel biologisch bepaald. Een kind dat zelfstandigheid niet aankan, is ook niet biologisch bepaald - dit bepalen de ouders door de juiste aanpak.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-01-2003 17:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2003 16:58 schreef Argentumfeles het volgende:
dit bepalen de ouders door de juiste aanpak.



en de omgeving.

(je zou maar mishandeld worden door de buurman, of heel erg gepest door klasgenootjes ed.)
daarbij kun je ook nog ziektes op lopen als baby die tot een hersenbeschadiging kunnen leiden.

maar gelukkig gebeuren dit soort nare dingen nog steeds erg weinig.

maar problemen in het gedrag van het kind ligt niet altijd bij de ouders, zoals wanneer het gaat om bij aan autisme verwante stoornissen. dit heeft ook niets met intelligentie te maken. want sommige van deze kinders hebben eenhoger IQ dan wij allemaal bij elkaar. (probeer jij maar eens alle rules of aquisition van de ferengi uit je hoofd te kennen )


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 29-01-2003 13:27 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

Ik voed ze op aan een ketting..
Als ze van de ketting afmogen moeten ze mijn huis schoonmaken en eten voor mij koken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-01-2003 13:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2003 13:27 schreef Filthgrinderr het volgende:
Ik voed ze op aan een ketting..
Als ze van de ketting afmogen moeten ze mijn huis schoonmaken en eten voor mij koken.
Dat heet een slaaf. S_S wil vats wel


dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 29-01-2003 16:23 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2003 13:27 schreef Filthgrinderr het volgende:
Ik voed ze op aan een ketting..
Als ze van de ketting afmogen moeten ze mijn huis schoonmaken en eten voor mij koken.


hehehe die ketting is wel een goei idee...eten doen ze van de grond, zo blijft die in ene weg proper. en eten koken...pfff dat kan de microgolf ook


Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 29-01-2003 22:46 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ochh zo slecht lijkt me ook niet.. om iets van jezelf te hebben rondlopen..


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-03-2003 12:41 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Nog beter: Neem GEEN kinderen!!!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 14-03-2003 12:42 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2003 12:41 schreef Leviathanica het volgende:
Nog beter: Neem GEEN kinderen!!!

Neenee, JIJ neemt beter geen kinderen (ik heb je homepage deze week eens bekeken)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dit topic is 39 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen