![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik had er geen zin meer in, nee. ![]() Evil dead 1 al eens gezien? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
- Hitman - American Psycho ![]() |
|
quote:Murder Set Pieces schijnt vrij expliciet te zijn.. Ik heb hem nog niet gezien ![]() |
|
The Fountain Een erg krachtige film met een diepgaand verhaal, veel emotie en prachtige beelden. En, zoals we van de makers van Requiem for a dream gewend zijn, veel ruimte voor eigen interpretatie van de kijker. De film gaat over het ingrijpende effect van het verlies van een geliefde en de angst voor de dood. Dit alles wordt vertelt in een psychedelisch geheel waarin het verleden, het heden en de toekomst naadloos samenkomen. Magicians Na een heavy film als The Fountain had ik ook zin in een comedy. Nou kan ik altijd erg lachen om David Michell en Robert Webb. Maar met deze film slaan ze wat mij betreft de plank compleet mis. Ik kon er gewoon niet om lachen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Niks is ook gaaf precies na The Fountain ![]() ![]() |
|
Daar zit ook weer wat in. ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Apocalypse Now Redux op DVD... wat een wereldfilm blijft dat toch.. ![]() |
|
The Bucket List ![]() |
|
quote: Ken ik niet, zal er eens naar zoeken. ![]() |
|
VIDEOTHEEK! ![]() |
|
quote: ![]() Bedankt voor de tip ![]() Hmjanouja ik download nooit films, haal ze eigenlijk altijd bij de videotheek. ![]() ![]() |
|
We Own The Night ![]() |
|
Goed bezig mayo ![]() ![]() |
|
quote: Uiteraard ![]() Of ik koop ze, met name slechte horror voor 2 euro. ![]() ![]() |
|
Nogmaals naar The Silence of the Lambs gekeken. Als je deze film vergelijkt met de andere Hannibal-films is ie toch een paar niveaus beter ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Gisternacht nog Ginger Snaps ![]() |
|
Zaterdag I am Legend, dikke tegenvaller, wél prachtige beelden. Zondag American Gangster, topfilm! Ben niet zo'n fan van Denzel Washington, maar kan niet anders zeggen dan dat hij hier een érg goeie acteerprestatie neerzet.. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Prey, een Cujo met leeuwen.... ahja, wel grappig, geen hoogvlieger. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Superfilm. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote:+1 [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 28-01-2008 19:26] ![]() |
|
Zo.. net Eraserhead bij de videotheek weggeplukt. Ik weet het, ik weet het.. die had ik natuurlijk al heel lang geleden moeten zien ![]() ![]() |
|
quote: Je kan er maar plezier aan beleven! ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Hier kon ik helemaal niks mee toen ik die jaren geleden zag. Ik heb zo'n beetje de hele film op de forward knop zitten drukken. Ik zal het kunstzinnige er wel weer niet van inzien. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Eraserhead is fucking geniaal. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |