|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Vind jij King een prutser? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Laatste tijd ook weer wat streaming films gekeken; Alien vs. Predator Requiem, was erg gaaf. Ook Hitman gezien. Altijd al een van mijn favourite games geweest en de film is ook erg gaaf. En vandaag Cloverfield gezien... Ik weet niet wat dat ik daar van moet denken. Gaaf concept, gaaf gemaakt maar ik had er op een of andere manier meer van verwacht. |
|
No Country for Old Men, binnenkort de tweede helft nog maar eens kijken als ik het allemaal nog wel kan volgen. |
|
quote: King is best goed voor wat ie doet, nl spannende verhalen schrijven van een niveau dat ook de minder geschoolden het nog allemaal kunnen volgen. Daardoor is ie rijk en beroemd geworden en dat is uiteraard best bewonderenswaardig. Zenial |
|
Duidelijk dus iets waar ik niet m'n tijd aan ga verspillen... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Rijk en beroemd worden? Nee waarom zou je Zenial |
|
Ik zag pas eyes wide shut wat een vette film is dat! "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Nu halverwege Black Sheep. Geweldig. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: dat had ik met The Fountain, gister voor de 2e keer maar aangezet en helemaal gekeken (wat nuchterder dan eerst ). Best geweldige film! Mooi hoe alles op zn plaats valt ook [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 08-02-2008 20:46] |
|
Net Arachnophobia, gezien, blijft tof. Kent iemand nog meer films met van die gemuteerde insecten? "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
Ouwetjes: Them (met gigantische mieren), Tarantula (een enorme tarantula), The Spider (grote spin) Nieuwer: The Giant Spider Invasion (niet eng, doch geniaal in al zijn b-film slechtheid) Aanraders: Piranha en Piranha 2: The Spawning (vliegende piranhas vs Lance Henriksen) Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
13 ghosts, nogal belachelijk |
|
quote: Hehe, die moet ik ook nog zien! Net Juno, leuk. En The Jacket heb ik gisteren ook nog gezien, geweldig! |
|
Ed Wood |
|
Falling down Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Net weer The sum of all fears gekeken, erg sterke film. Edit: Faling down +1 [Dit bericht is gewijzigd door Botgruis op 09-02-2008 2:18] I am the Nightrider. I'm a fuel injected suicide machine. I am the rocker, I am the roller, I am the out-of-controller |
|
Aanrijding in Moskou supergrappig signature |
|
Gister 'The Butterfly Effect' gezien. Vond het een erg gave film. Vandaag voor de 4e keer Pulp Fiction gekeken. Blijft meesterlijk. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Ticks is ook wel vrij ernstig.. Genetisch gemuteerde teken Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: 't zijn geen insecten, maar "Rats" is een gave film, titel spreekt al voor zich. I am the Nightrider. I'm a fuel injected suicide machine. I am the rocker, I am the roller, I am the out-of-controller |
|
quote: Nee, geen idee. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Met die kerel die Carlton Banks speelde in the Fresh Prince. Inderdaad erg fout. Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
Donderdag direct naar Sweeney Todd, the demon Barber gegaan. Leuk! het is in het geheel als een geweldig verhaal maar ook ontzetend mooi neergezet. Kijken wie je allemaal herkent er waarvan maakt het af. en Johnny Depp kan zowaar best aardig zingen . en bloed, veel bloed, belanchelijk veel. maar realitisch was de film al niet. |
|
ah sweeney todd wil ik ook wel heen, lijkt me wel gaaf. Ben nu braveheart aan het kijken voor de tigste keer, hij blijft gaaf Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |