|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
The Nines en School for Scoundrels. Beiden vermakelijk, al is de eerste daadwerkelijk boeiend, de tweede enkel dom vermaak. |
|
Hm, eens een keer bekijken dan. Gekeken: Lepa sela lepo gore. Zeer onderhoudend. |
|
"The Mist" lijkt mij wel een fijne Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Under Siege2, blijft gaaf. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ow? De recensies zijn anders erg positief. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
1408 signature |
|
quote: Ja, het verbaast me enigzins wel. Er viel mij niks positiefs op tijdens het bekijken. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Deep Throat. dus |
|
Derailed Nogal clichématige, maar toch onderhoudende thriller. Faustian Spirit of the Earth |
|
Equilibrium - Erg vette film, zeker een aanrader! Gang of New York - Een lange tijd geleden gezien, vond hem nog steeds erg vet |
|
The last legionairs.. Details top verhaal ruk.. [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 24-02-2008 13:00] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: hehehehehe Vette film, ja, al had het "achtergrond"-verhaal wel een tikje meer aangezet mogen worden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: viespeuk Het is de lichtinval ;') |
|
hehe..helemaal vergeten te kijken... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Klere zeg, had je niet gewoon uberhaupt je smoel kunnen houden? Het enige wat je meldde in die post was ofwel een intens vervelende spoiler (echt, hoe haal je het in je hoofd, domme domme doos) en bovenstaande deel van je post die precies rechtvaardigt het eerste deel van je post NIET te vermelden! Echt! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
zeikerd Het is de lichtinval ;') |
|
lol quote: On topic: Ladykillers gezien van de Coen Brothers, tegenvallertje. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Prima. Heb je die post al aangepast of was je te druk met andere films verpesten voor mensen die hem nog niet gezien hebben? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Waarom zou ik hem aanpassen? Vind niet nodig. En ik heb alleen maar feitjes gezegd die verder de film niet verpesten. Niks gezegd wat er gebeurd is verder. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Denk je niet dat als de makers hadden gewild dat iedereen wist wat voor monster het was ze dat wel in de trailer hadden laten zien? Misschien begrijp je het concept horror/thriller ook niet zo goed? Kun je je niet voorstellen dat een groot deel van de lol zit in het (zien) ontrafelen van de mysterie? En daarbij, als je het zelf niet nodig vindt zouden de reacties van je medemens je wel duidelijk moeten maken dat zij het wel nodig vinden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Snap niet dat ik er nog opin ga maargoed... Er zijn zoooveel sites waar het opstaat en filmpjes. en als je het niet wil weten had je gewoon niet op de linkjes moeten klikken Het is de lichtinval ;') |
|
Ik bedoel, stel je voor dat je moeder naar je toe komt en zegt dat Ludo het gedaan heeft, dan ben jij toch ook niet geamuseerd? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: ik kijk geen gt/st Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Welke linkjes? Je hebt het open en bloot gepost muts. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |