|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehe, Amélie is vet leuk man. Maar ik kan het me wel voorstellen. |
|
quote: Die is geniaal! Geweldige film! Zelf gekeken: Police Academy 1, 2 en 3 op VHS |
|
Total Recall ook maar weer eens gezien, jeugdsentiment ten top! Uit mijn herinnering was dit een veel grootsere/epischere film, maar ja... tegenwoordig niet echt meer, toch leuk om weer eens te zien! Vrouwen met 3 tieten zie je natuurlijk niet dagelijks! Het stukje waarbij ze stikken blijf vet, lekkere gore En natuurlijk met de hologram: HA HA HA, you think this is the real Quaid...? ... IT IS! Arnie('s accent) for president [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 20-01-2008 5:23] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Dat lachje deed het hem idd haha En de vrouw met de 3 tettn natuurlijk. Het is de lichtinval ;') |
|
Eastern Promises, nice! |
|
quote: Gisteren gezien, heerlijke mindfuck. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Death at a Funeral, lachen , heerlijke Britse comedyfilm Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Silver, goede film. |
|
quote: Nee man, RE is gaaf Beetje simpel, maar goede actie en vaart en lekkere gore zombie-rushes. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zeker toffe films inderdaad. |
|
Afgelopen nacht dus deel 1 gekeken. Viel me idd reuze mee. Het zag er erg goed uit, die lasers heersten, hehe. Beetje voorspelbaar, dat wel. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
gisteren EX-drummer moet je gezien hebben, over marginaliteit en ... Suburbia, veeeeel te IKWYDLS-achtig signature |
|
jaren 70 ranzigheid. Heerlijk. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
gisteren dan toch 300. wat een mannenfilm |
|
Mannenfilm? Je ziet weinig anders dan gespierde zwetende mannenlichamen. quote: Tja, het is ook niet heel ingewikkeld hoor. Voor zover ik me kan herinneren vond ik het derde deel het tofst. |
|
quote: en en rondvliegende hoofden en van die 'wij spartanen gaan liever dood dan ons leven normaal te leven. wij mannen houden van bloed zweet en haat. Death and Glory' kreten. ik kon er wel om lachen, overigens |
|
quote: Gaat die film soms over Manowar? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Vrijdag in de bios: National treasure 2 Precies wat ik graag zie in de bioscoop. Een lekker no-nonsense film met een spannend verhaal, overdreven actie scenes, een mooie vrouw en lekker veel humor. Gisteren: Hot fuzz Na het zien van Shaun of the dead had ik deze film grappiger verwacht. Maar toch heb ik me er goed mee vermaakt. Het begint als een parodie op engelse detective series en halverwege slaat het ineens om in een full-blown parodie op amerikaanse actie films. En alles wordt door het slijk gehaald. Het overdreven acteerwerk, de one-liners, de overmaat aan vuurwapens en zelfs de montage trucjes. Alpha dog Deze vond ik niet zo heel geweldig. Een film die blijkbaar gebasseerd is op een waargebeurd verhaal en met een hoofdrol voor Justin Timberlake....ik had ook beter moeten weten. Opzich een geinig verhaal maar het leid nergens naar toe. D'r vind in de hele film eigenlijk niks plaats terwijl je daar als kijker gewoon op zit te wachten. Nee, dit vond ik niks. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:Jij bent echt goed. |
|
Haha, daar deed het mij ook al aan denken inderdaad! |
|
quote: Hehehehe, ik wist niet eens dat ze een film hádden. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:een natuurtalent! |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Juno, wel leuk.. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |