|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
net stukje james bond, helaas bedtijd, had hem graag af willen zien ^^ Je moeder. |
|
Bedtijd? Wasda? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zojuist Death at a Funeral, heerlijke film Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: "Come on... Come on! Do it! Do it! Come on. Come on! Kill me! I'm here! Kill me! I'm here! Kill me! Come on! Kill me! I'm here! Come on! Do it now! Kill me!" + headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Daniel Day Lewis is dan ook geweldig! In the Name of the Father weleens gezien? Dat is ook een ongelooflijk goede film met hem in de hoofdrol. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:ja! "Get to the chopper!" Ik heb gister een poging gedaan om deze te kijken: Ik werd wakker bij de aftiteling Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Howls Moving Castle. Was wel een leuke film, had hem beter verwacht. |
|
quote: Predator 2 is ook echt niet te pruimen als je net Predator gezien hebt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Idiocracy. Mja.. |
|
quote:Ik was moe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zo slecht is deel 2 nu ook weer niet. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Als je begrijpt wat ik bedoel... Huilen joh, tranen met tuiten. Extreem is een relatief begrip, net als bezopen. |
|
quote: Arnold zit er niet in.. zegt genoeg voor mij. Binnekort Predator maar weer eens keer kijken! Inderdaad een van zijn gaafste films! |
|
Eragon Hitman |
|
The Island best ok signature |
|
Bowling For Columbine |
|
War of the Worlds Erg spannende film Al vind ik het einde wel erg tegenvallen en het verhaal had toch wat intressanter gekund. O, en de aliens waren eerder schattig dan eng. |
|
quote:Welke versie en heb je wel ooit het boek gelezen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Die met Tom Cruise en nee. Verschilt dat zo erg dan? |
|
quote:Sowieso is het boek gaver en sowieso had de muziek van Jeff Wayne erbij gemoeten, maar het einde is wel ongeveer zoals in het boek. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik neem aan dat in het boek de uitleg over hoe de aliens omkwamen wel wat uitgebreider is. |
|
quote:Wel iets uitgebreider ja. Maar het boek is wel echt een aanrader! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Dit is dan ook niet het geluisterde hoorspel-topic of het gelezen boek topic, maar het gekeken films topic. Dear dirty delightful old drunken old days |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |