|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
beetje Braveheart in de oertijd of niet? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Neuh dat valt mee vind ik. Ik kan het tenminste niet zo zien. De effecten zijn gewoon meesterlijk gedaan, alleen daarom al is het een gave film haha |
|
quote: ah ja daar ben ik kei benieuwd naar, van de week maar eens zien Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
revenge of the sith of zo deel 3? signature |
|
Vanavond The Mist gekeken, wel gave film ja.. |
|
quote: Nog steeds op mn "te kijken" lijst! alsmede green buthchers en die andere! Erg benieuwd... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Green Butchers is ook sowieso een dikke aanrader. |
|
quote: Oja die wil ik ook gaan zien! Lijkt me super. |
|
The Jazz Singer Kende de muziek van deze film (prachtig!) al uit m'n hoofd toen ik 6 was, maar had 'm nog nooit gezien. Eigenlijk zonde, want ik denk dat ik 'm nog wel vaker ga kijken. De titel is alleen nogal misleidend, beetje vreemde keuze. |
|
quote: Green Butchers staat op de planning voor woensdag. |
|
88 Minutes Vermakelijke thriller met Al Pacino Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Gister gezien in de bioscoop. Special effecten waren goed, maar had meer van de film verwacht. Een bekend verhaal in een ander jasje. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gister ook No Country for Old Men gekeken. Vond het een vrij sterke film. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
The Perfume come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Als het verhaal net zo "sterk" is als the day after tomorrow dan hoef ik het echt niet te zien hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Afgelopen nacht the Mist gekeken. Yeah! Gave film! Het einde is ietwat anders als het boek, maar wel erg gaaf! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Mr. & Mrs. Smith Het is de lichtinval ;') |
|
Black Sheep Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Gisteren Eternal sunshine of the spotless mind gezien, wowow echt vet maar ik probeer hem de volgende keer nuchter te zien hehe ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
28 days later sterke stukken afgewisseld met flutstukken signature |
|
Vooral The Bucket List is prachtig. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |