|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Maar speciaal voor jou zelthor heb ik een edit over mijn post gegooid... Het is de lichtinval ;') |
|
gelukkig had ik em al gezien. Suck my piss |
|
oooh sjees. heeft niet elke film van die 'open eindes' erin zitten? mocht het dan een hit worden kan je altijd nog een tweede deel maken? dat is toch gewoon marketing? gister kill bill 1 weer gezien. Vandaag deel 2 dan maar he? |
|
Men On Fire |
|
Als dat gezeik om een film... Het is de lichtinval ;') |
|
Resident evil 2. Gaaf. Films met zombies zijn per definitie gaaf. Bijna altijd dan. Deze ook. Overdreven, maar gaaf. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: En het had zo makkelijk voorkomen kunnen worden quote: Lol, trouwens Blijkbaar vind je het erg moeilijk om fouten bij jezelf te onderkennen? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 24-02-2008 14:37] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
het mooiste zou natuurlijk zijn als er nu helemaal geen deel 2 komt. helemaal gezanik om niks. |
|
quote: dus |
|
quote: Laat je toch noet zo uit de tent lokken, meisje. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Volgens mij moet ze zich vooral niet zo in de tent laten lokken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Gister naar Cloverfield geweest, gaaf zeg! |
|
Ben ik blij dat ik het niet gelezen heb! Gaat het over Cloverfield btw? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, Cloverfield, het monster blijkt eigenlijk Will Smith te zijn. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat is echt een domme opmerking.. Zeg dan niks.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Monsters? Domme doos dat je er bent! AAAAAAA Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja, irritant he, als mensen dingen zeggen die nergens op slaan? quote: Enkelvoud, wel opletten als ik het spoil Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
On topic, flikkers! ik wil niets lezen over domme dozen maar over films!! Gister nog Children of the corn. blijft gaaf! Fuck the world and fuck you |
|
vrijdag Outbreak gezien Het is de lichtinval ;') |
|
heb ik al eens gezien, vond em niet echt geweldig, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
1408 moet je kijken signature |
|
Die is best leuk ja, maar niet geweldig.. |
|
Stardust Een erg bizarre fantasy film. Moet ook wel als je weet dat het verhaal afkomstig is van Neil Gaiman. Een mooi gemaakte film die je met plezier kunt kijken en waar lekker veel vreemde humor in voorkomt. Geen hoogvlieger maar zeker vermakelijk. Planet terror Pure genialiteit! Deze film heeft alles wat een film eigenlijk zou moeten hebben. Behalve een fatsoenlijk verhaal...maar dat mis je geen seconde. Humor, liters bloed, ultra-smerige zombies, extreem sexy vrouwen en eigenlijk nog veel meer. Er zijn maar weinig films die zo fout en toch zo gaaf kunnen zijn. Deze film staat op gelijke hoogte met Bad taste en Braindead. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |