![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Shaolin Soccer Erg grappig. ![]() ![]() ![]() ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: Diepgaande storylines en meeslepende plottwists kijk ik liever thuis. Daar kan ik me er gewoon meer op concentreren. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
The Long Weekend ![]() ![]() Dante's Peak ![]() Panic Room ![]() ![]() |
|
Gisteren naar Elizabeth: The Golden Age gaan zien en goed kon je het niet noemen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
The phantom of the opera ![]() ![]() Blijft zo mooi, al is de musical vetter. ![]() |
|
Un Chien Andalou Erg vaag, logisch voor zo`n oude film. Maar wel grappig om te zien wat mensen rond 1929 schokkend vonden. ![]() |
|
Planet Terror van Grindhouse pas nog gekeken. Heerlijk zo veel bloed en schaars geklede dames in een slechte A kwaliteit B film. Yeah, Yeah!! ![]() |
|
fountain zeeer goeie film nieuwste aranofski ( pi, requiem for a dream) wel spiritueel, maar dik ok en ontroerebd signature ![]() |
|
quote: Ben benieuwd, maar eens gaan kijken dan ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
The terminal; ik vond em een hoog Catch me if you can gehalte hebebn en evenals bij een andere Tom Hanks film, forrest Gump, blijkt de hoofdrolspeler toevallig onrealistische skills te hebben wat het verhaal erg ongeloofwaardig maakt; het stukje drama-in-een-notendop/blik was wel weer mooi. Al met al een typische Spielberg formule en niet voor herhaling vatbaar. Sunshine van Lance Boyle; sci-fi thriller waarbij visueel volop gebruik van het thema wordt gemaakt; compleet met vertragingen/verschuivingen om het wat psychotischer te maken, maar helaas zit er een onwaarschijnlijk element in het verhaal die we al vaker gezien hebben; voor de rest wel een mooie film! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-01-2008 23:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Mooie film idd! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Net van de bios terug: National Treasure 2. Vond hem wel gaaf! ![]() ![]() |
|
Matchstick Men.. ![]() ![]() |
|
quote:Die moet ik ook nog zien, ik heb het eerste deel heel lang geleden een keer gezien, was wel gaaf geloof ik.. ![]() |
|
quote: ![]() Dat er hier nog mensen zijn die het surrealisme van Bunuel kunnen waarderen! Ik word meestal vaag aangekeken als ik de naam noem. Psychonaut zal het ook wel kennen denk ik. edit: Toevallig een paar dagen geleden heb ik nog Tristana van dezelfde Bunuel aangeraden. Chek iet aut. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 20-01-2008 23:47] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Buñuel is wel te pruimen voor dat kwartiertje dat Un chien andalou duurt, maar om er anderhalf uur naar te kijken? Gisteren naar Bin-jip gekeken. Vanavond hopelijk een Tati'tje doen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Zijn langere films zijn doorgaans gewone speelfilms met surrealistische elementen. Het is geen 90 minuten Bunuel Dali en Man Ray. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Oh... Da's dan ook best saai, zeker? ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
quote: Saai? Nee dat niet, wel vermoeiend. ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Verdorie. En ik vind een ontspannende film zo nu en dan net zo leuk. ![]() [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Tja, z'n laatse (That Obscure Object of Desire) vind ik eigenlijk ook z'n enige genietbare film. Bij de rest ondervond ik teveel irritatie dan wel plotselinge slaapaanvallen. ![]() |
|
Ik zeg het nog een keer: TRISTANA ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
gisteren hostel 2 en een of andere politiecomedyhorrordinges waarvan ik niet weet hoe die heet. de eerste had ik al eens gezien, was wel leuk, de 2e was ook wel geinig maar ik was met 4 dingen tegelijk bezig dus ik heb een deel gemist. wat ik gezien heb was dan wel weer erg okee, vooral de dood van de journalist was best cool. ![]() [edit: Hot Fuzz dus, van de makers van shaun of the dead] [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 21-01-2008 12:56] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Gister gekeken. Briljant. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |