|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Juno had ik ook nog gezien, ja! Best een goede film Beetje zoetsappig. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vond dat kind iets te bijdehand, te gespeeld. Misschien dat ie halverwege beter werd, heb 'm gezien tot ze bij dat stel kwam dat het kind ging opvoeden. Niet echt mijn film. Oja deze ook nog gezien: Shawshank Redemption "We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis) |
|
quote: Geen slechte film hoor laat dat duidelijk zijn, maar ik snap die ' ' niet. Het zal wel aan mij liggen. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Dat zal dan wel, ja Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Alles daarvoor is enkel set-up. Geen briljante film, maar werd vanaf daar wel een stuk leuker. |
|
THE MIST |
|
Lock, Stock and Two Smoking Barrels Double Jeopardy |
|
Control. Best mooi ja Zenial |
|
Is die film nou ook tof als je niet zoveel afweet van de betreffende band? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Lijkt me alleen maar beter eigenlijk. Ik kende alleen de muziek maar wist ook niet zoveel van de band, en dan is het verhaal wat minder voorspelbaar hehe. Zenial |
|
quote:Vind ik wel.. |
|
quote:Deze net gezien.. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 01-04-2008 19:55] |
|
quote:En nu ook deze.. |
|
Rear Window Zeker niet slecht, maar naar mijn gevoel nog niet helemaal af aan het einde. |
|
Fando y Lis De avondvullende debuutfilm van Jodorowsky, waarin al vrijwel alle thema's van zijn latere werk naar voren komen, als in een ruwe diamant. De obsessie van de versmelting van 2 geesten met 1 lichaam, de obsessie met ledematen en het missen ervan, de aanval op sociale hierarchie, repressieve regimes en sexuele vrijheid en het transitie-proces van jongen naar man. De film an sich is meer film-archeologie dan een meesterwerk op zich, maar de aankondiging van iets groots is duidelijk merkbaar (=> El Topo, The Holy Mountain, Santa Sangre). Ook is hier de welbekende jodorowsky-extravaganza al volledig aanwezig: strippende travestieten die met bowlingballen gooien, stervende mensen waar vogels uit lichamen vliegen, worstelende zombies in modderbaden, opa-vampiers, verlamde mensen met grammofoonspelers, enz enz... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Met o.a. Ethan Hawke en Seymour Hoffmann Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gister Gone in 60 seconds voor de 80e keer... Het is de lichtinval ;') |
|
quote: WTF>>>> Dit is dus de remake die geen remake is? De nieuwe dotd dus? Ik wist helemaal niet dattie al te zien was? DVD? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bloodsucking Freaks, meesterlijk. |
|
rush hour 3 en ik heb werkelijk zo'n hekel aan die jap maar de film viel wel mee om op een saaie stonerzondagmiddag te kijken ohja en zoolander voor de 50ste keer |
|
quote: +1. Dawn of the Dead was gaaf. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Voor een game verfilming best goed. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Het mooiste van films is het slot spelfout weggehaald... |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |