|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Universal Soldier |
|
Atonement dikke aanrader alweer Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: OMG |
|
Sjecas li se Dolly Bell De andere kant van Kusturica, aanrader. |
|
- Edward Scissorhands - Willy Wonka & the Chocolate Factory (1971 versie dus) - Charlie and the Chocolate Factory (2005 remake) - Raiders of the Lost Ark Nu een paar afleveringen X-Files loeren en dan naar bed. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Goed bezigggg |
|
vanmiddag Kill Bill 2 the Scorpion king net weer. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Goede film? Hoe gaat het eind? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Edit: Owja, Spoiler alert!!! Ze schiet ze allemaal neer. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-02-2008 8:30] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Monster Inc. Blijft geniaal |
|
Alatriste Ietwat traag, maar verder wel een goeie film. |
|
A Beautiful Mind When Trumpets Fade Allebei niet verkeerd. |
|
Vrij veel dit weekend: American Psycho American Psycho 2 Lord of the Rings: Two Towers Lord of the Rings: Return of the King De eerste Lord of the Rings heb ik niet meer, ooit uitgeleend en vergeten aan wie. De betreffende persoon komt er natuurlijk zelf niet op om het terug te geven Binnenkort maar weer eens kopen dan, zal nu toch geen drol meer kosten vermoed ik. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 25-02-2008 14:31] |
|
Tah, ik heb onlangs de box met de extra lange versies gekocht voor 54,- Dus een enkele film in de korte versie kost denk ik echt niks meer nee Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
The Fountain. Iets te diepzinnig voor een halfdronken, slaperige toestand. Maar eens opnieuw kijken binnenkort. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Geniale film! Die kan ik elke week wel kijken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Eergister Bad Taste gezien. Lache splatter film, die zo als gewoonlijk helemaal nergens op slaat |
|
Ik heb net Cassandra's Dream gezien, best goed.. |
|
Tsotsi. Wel aardig, maar had meer verwacht van een film die een oscar heeft gewonnen voor beste buitenlandse film (2006) Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Touching the Void, meer een documentaire. Best goed, ook na het boek gelezen te hebben. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 26-02-2008 0:00] |
|
quote: Ook leuk - Good Taste (the making of Bad Taste), vooral de uitleg waarom de aliens zulke platte hoofden hebben. Meest recent: The Myth (meh) and Rush Hour 3 (meh). Dhr. Chan moet maar eens met pensioen, want zijn beste tijd heeft 'ie al lang gehad. Vanavond tijdens de herinstallatie van mijn antieke laptop maar eens een filmpje opzetten. Waarschijnlijk wordt dat Ocean's Thirteen. Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
quote: Jan Kloot en Dolfje Lundgren in één film! quote: Klopt helemaal. Ik zou maar is op zoek gaan naar zijn Honk Kong films die zijn super gaaf. Met name Drunken Master is erg vet. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |