![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
butterfly effect signature ![]() |
|
The Mist, leuk einde ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Forrest Gump, aaaaaight. ![]() |
|
The kingdom, vette film! ![]() |
|
Secret Window Goede thriller met Johnny Depp, erg leuke ontknoping ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Waar baseer je die score van een 88 op? is er een systeem dat je gebruikt om het uit te rekenen? "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
The 9th Company Shoot 'Em Up ![]() |
|
Planet Terror, zitten vondsten in maar wederom een heisa om niks. ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
![]() geniaal werkje man ![]() |
|
quote:zeik toch niet altijd zo man. Nou weten we het wel ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Rambo IV ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: ![]() Iig, afgelopen nacht halloween van rob zombie gekeken. Beter als al die andere halloween films, maar het leek wel alof zombie niet alles uit de kast mocht trekken om hier een écht brute film van te maken. Je ziet eigenlijk vrij weinig qua splatter. Het sfeertje is wel gaaf, maar eigenlijk is het jochie meer creepy om naar te kijken, als hij eenmaal volwassen is, vond ik het een beetje ongeloofwaardig, eigenlijk geen idee waarom. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 30-03-2008 15:25] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Zegt www.IMDB.com je wat? ![]() ![]() |
|
![]() Halve boek wordt overgeslagen maar de Pratchett humor is herkenbaar. Binnenkort deel 2 kijken. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Love Actually The Fast And The Furious Tokyodrift The 40 year-old Virgin Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
zaterdag naar de kankerfilm 'The Bucketlist' geweest, prima film In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
Jij poogt ook echt overal het verboden K woord in te plaatsen he ![]() ![]() |
|
nee In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
jawel. ![]() |
|
hou es op, stom wijf... de bucketlist is een film die van begin tot eind gevuld is met kanker... nergens wordt er truttig of zielig over gedaan, ok ze hebben de acteurs een rol toebedeeld waarin de personages een a-symptomische vorm van kanker hebben maar toch... Ik denk dat iedereen die zo hard niet tegen het woord kanker kan z'n zelfgeblazen beschermende zeepbel even moet doorprikken en daar gewoon even heen moet/zou moeten/zou kunnen gaan... Ik denk namelijk dat de film voor een klein gedeelte ook zeker voor dat soort huilerds is bedoeld... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
|
quote: Ah kijk, daar gaat het je dus werkelijk om.. niet om die film. Maar leuk bedacht. ![]() |
|
Goeie film inderdaad ![]() ![]() |
|
quote: jezus, aap... haal t gezwel dat je je hoofd noemt uit je darm en denk nou es na... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |