|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben Koos niet dat is iemand anders, weet je nog |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
simpsons the movie deuce bigalo male gigolo stand by me (kwist niet dat dat een Stephen King film was ) Dirty love titanic nogmaals dirty love was extreem slecht en daardoor wel weer vermakelijk )bij de ongesteldheidsscene heb ik me echt rotgelachen ) de rest was leuk "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
donnie darko wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Uhuh. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:had em een tijdje geleden al eens gezien, maar blijft heerschen! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
de zee die denkt, schaap ook. EN theo maassen. Maar de zee die denkt is ecdht een aanradert. Waarom? multidimensionaal. dat vinnik lekker. Suck my piss |
|
Death Sentence Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Tot een bepaald stuk viel hij best mee. Dat met die honden die moesten wachten tot de zon onder was (je weet wel het streepje licht op de straat) was wel gaaf. Dat die vrouw en het kind erin kwamen had voor mij niet gehoeven. the only pleasure is pain |
|
New Police Story (Xin jing cha gu shi) Misschien wel de beste Jackie Chan film van de afgelopen 15 jaar. De actie is strak en de personages zijn goed bedacht. Het acteerwerk van Jackie zit zelfs goed in elkaar hoewel het wel even wennen is om hem zo'n serieuze rol te zien spelen. 88/100 Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ja, leuke film. Maar 88 van de 100 vind ik wel hoog. The Butterfly Effect. |
|
Epoch |
|
Mercenary for Justice Gvd wat is die Seagal oud, vies, traag en vet geworden. Niet naar te kijken dit. 'Gelukkig' werd ik door RTL erop ge-attendeerd dat er een 'Fitna' uitzending was op 4.... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Shouf Shouf Habibbi Het is de lichtinval ;') |
|
Thirteen. Indrukwekkende film. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Thirteen? Toch niet die film over die tienermeiden? Onlangs 'Whisper' gezien en goedgekeurd. Heerlijk, dat 'Omen'- achtige. |
|
is die niet met Jim Carry? signature |
|
Dat is 'The Number 23' |
|
oja... nog gezien: Strange days matige cyberbwabwa met Ralph Fiens (schindler's list) en een prachtacteerprestatie van die zangeres van Juliette and the Licks (in blote kleine borstejes ) signature |
|
Fitna ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik kijk dagelijks wel één en soms wel twee films(de videotheek wordt verdomme rijk door me ), maar soms heb ik toch wel ongeloofelijke crap mee naar huis. Revamped: afrader. Tenzij je lazerus bezopen bent, dan kan het nog grappig lijken. |
|
quote:LOL signature |
|
Lijkt me dus niet erg dat ik die film niet echt ken. |
|
quote: Hier ook. Ik wil mijn 17 minuten terug. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |