IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken Films deel weettikveel. +1 Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-02-2008 19:32 by MMayo Profiel van MMayo

Leuke film wel





Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-02-2008 19:34 by Schaep Profiel van Schaep

Alien Vs. Predator 2.

Leuker dan verwacht!


watery black
Usericon van watery black
Posted 06-02-2008 20:47 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 5 februari 2008 14:52 schreef Sargatanas het volgende:
The shining





Voor het eerst ja.


lees het boek maar eens. dan valt de film ineens tegen

OT: gisteren death sentence oid... het eerste half uur heb ik alleen gemist en daardoor helaas ook het cruciale deel van het verhaal. maar wat ik gezien heb was wel goed.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-02-2008 21:19 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 6 februari 2008 19:32 schreef MMayo het volgende:
Leuke film wel








Ik afgelopen weekend Cloverfield. Was de eerste die aan het einde met jas en al buiten stond, en dat vanaf halverwege de zaal.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 07-02-2008 0:07 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 6 februari 2008 20:47 schreef watery black het volgende:
lees het boek maar eens. dan valt de film ineens tegen

Ja dat of je hebt smaak

quote:
Op 6 februari 2008 21:19 schreef Ralph Plug het volgende:
Ik afgelopen weekend Cloverfield. Was de eerste die aan het einde met jas en al buiten stond, en dat vanaf halverwege de zaal.

Huh? Die snap ik even niet.

Net No Country for Old Men gezien. Zitten wel toffe stukken in, maar het geheel was voor mij toch wat te traag...


Zenial


watery black
Usericon van watery black
Posted 07-02-2008 0:10 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 7 februari 2008 0:07 schreef Zenial het volgende:
Ja dat of je hebt smaak




je hebt het boek zeker niet gelezen?

de film op zich is best leuk, maar als je het vergelijkt met het boek mis je gewoon best veel cruciale stukken. en de vader is in de film heel anders dan in het boek, de ontwikkeling van normaal persoon naar gestoorde idioot is naar mijn idee iets te ver ingekort.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 07-02-2008 0:18 by Helvete Profiel van Helvete

-In The Valley Of Elah
-Atonement
-Prozac Nation
-Bang Bang You're Dead


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 07-02-2008 0:28 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 7 februari 2008 0:10 schreef watery black het volgende:
je hebt het boek zeker niet gelezen?

Bwahahaha... ja jij bent de enige die de boeken van die onbekende auteur heeft gelezen, natuurlijk.

quote:
de film op zich is best leuk, maar als je het vergelijkt met het boek mis je gewoon best veel cruciale stukken. en de vader is in de film heel anders dan in het boek, de ontwikkeling van normaal persoon naar gestoorde idioot is naar mijn idee iets te ver ingekort.

Je hebt de film zeker niet gezien?
Dit is een van de meest briljante boekverfilmingen, en zelfs een van de meest briljante films ooit. Kubrick snapte gelukkig dat een film heel iets anders is dan een boek toen hij van een aardig boek want meer is het niet zo'n meesterwerk van een film maakte. Als je gaat zeiken over dat er dingen uit het boek missen dan snap jij dat kennelijk niet. Jij gaat zeker ook zeuren dat dat trieste stuk van Tom Bombadil mistte in de LotR films. Of heb je die boeken toevallig niet gelezen?


Zenial


watery black
Usericon van watery black
Posted 07-02-2008 0:39 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 7 februari 2008 0:28 schreef Zenial het volgende:
Bwahahaha... ja jij bent de enige die de boeken van die onbekende auteur heeft gelezen, natuurlijk.


Je hebt de film zeker niet gezien?
Dit is een van de meest briljante boekverfilmingen, en zelfs een van de meest briljante films ooit. Kubrick snapte gelukkig dat een film heel iets anders is dan een boek toen hij van een aardig boek want meer is het niet zo'n meesterwerk van een film maakte. Als je gaat zeiken over dat er dingen uit het boek missen dan snap jij dat kennelijk niet. Jij gaat zeker ook zeuren dat dat trieste stuk van Tom Bombadil mistte in de LotR films. Of heb je die boeken toevallig niet gelezen?


LOTR vind ik geen zak aan, sorry.

en verder geef ik je alleen mijn mening. je hoeft niet meteen te bijten.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 07-02-2008 0:52 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 7 februari 2008 0:39 schreef watery black het volgende:
LOTR vind ik geen zak aan, sorry.

en verder geef ik je alleen mijn mening. je hoeft niet meteen te bijten.

Nee, je zei dat de film tegenvalt als je het boek gelezen hebt. Dat is geen mening, dat is een hele domme bewering. En als ik je dat duidelijk maak dan is dat niet bijten, maar opvoeden


Zenial


watery black
Usericon van watery black
Posted 07-02-2008 0:53 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 7 februari 2008 0:52 schreef Zenial het volgende:
Nee, je zei dat de film tegenvalt als je het boek gelezen hebt. Dat is geen mening, dat is een hele domme bewering. En als ik je dat duidelijk maak dan is dat niet bijten, maar opvoeden


als ik mijn mening zo wens te formuleren, dan mag ik dat. en verder heb ik al een opvoeding genoten. maar toch bedankt voor je aanbod

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 07-02-2008 0:53]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


DragonforcE
Usericon van DragonforcE
Posted 07-02-2008 2:27 by DragonforcE Profiel van DragonforcE

quote:
Op 4 februari 2008 20:52 schreef Pattie het volgende:
- National Treasure: Book of Secrets
- A Beautiful Mind

Eerste erg vermakelijk en toch wel leuk, de tweede supergoed! Kan ook niet anders met Russell Crowe natuurlijk, en Ed Harris is ook supervet natuurlijk.


Die heb ik ook allebij laatst gezien. Die 1e was best aardig, maar A Beautiful Mind was echt top! Wat een aanrader is dat

Verder heb ik afgelopen zondag de film Contact gezien, voor de 2e keer. Nu is duidelijk dat na 1 keer de verassing er wel af is, maar de eerste keer dat ik die film zag, vond ik 'm erg gaaf.


SmashedWindow
Usericon van SmashedWindow
Posted 07-02-2008 3:03 by SmashedWindow Profiel van SmashedWindow

Zo juist Black Sheep gezien. Als je Bad Taste en Braindead op waarde kon schatten is dit een echte aanrader.

Flauwe grappen, veel gore, stereotype Nieuw Zeelanders en heeel veel schapen.


Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende?


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 07-02-2008 10:58 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 7 februari 2008 3:03 schreef SmashedWindow het volgende:
Zo juist Black Sheep gezien. Als je Bad Taste en Braindead op waarde kon schatten is dit een echte aanrader.

Flauwe grappen, veel gore, stereotype Nieuw Zeelanders en heeel veel schapen.


+1


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 07-02-2008 11:24 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 7 februari 2008 0:07 schreef Zenial het volgende:

Huh? Die snap ik even niet.



Vond er niet veel aan. Wat de film doet, doet ie heel goed, en dan doel ik voornamelijk op het vrij realistisch in beeld brengen van het hele gebeuren inclusies stoere special effects. Verhaal was er echter amper en het einde vond ik matig en lachwekkend. Gewoon zo'n film waar ik achteraf geen negen euro voor had neergelegd.



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-02-2008 19:01 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 7 februari 2008 0:52 schreef Zenial het volgende:
Nee, je zei dat de film tegenvalt als je het boek gelezen hebt. Dat is geen mening, dat is een hele domme bewering. En als ik je dat duidelijk maak dan is dat niet bijten, maar opvoeden

Je kan ook zeggen, dat ondanks het afgrijselijke non-talent van King, Kubrick er toch nog een fantastische film van heeft weten te maken.


Dear dirty delightful old drunken old days


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 07-02-2008 19:15 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 7 februari 2008 3:03 schreef SmashedWindow het volgende:
Zo juist Black Sheep gezien. Als je Bad Taste en Braindead op waarde kon schatten is dit een echte aanrader.

Flauwe grappen, veel gore, stereotype Nieuw Zeelanders en heeel veel schapen.

Mooi, binnenkort maar eens kijken.
Gister Boondock Saints gekeken. Leuke film maar wat een kut einde.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 07-02-2008 19:15]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 07-02-2008 19:29 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

The Number 23, wat een bagger film zeg.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 07-02-2008 19:56 by MetalJan Profiel van MetalJan

quote:
Op 7 februari 2008 19:29 schreef Leviathanica het volgende:
The Number 23, wat een bagger film zeg.

Laatst ook gezien, viel mij ook tegen. Eén van de mindere films van Jim Carrey.

Gisteren Fear gezien


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 07-02-2008 23:04 by Kimmey Profiel van Kimmey

Net 'Speed' op tv

Lang niet gezien, maar blijft spannend.


Het is de lichtinval ;')


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 07-02-2008 23:12 by Hagal Profiel van Hagal

Enchanted; erg leuk




Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 07-02-2008 23:21 by Dentz Profiel van Dentz

Class of 1999. Briljant zo slecht.



... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-02-2008 23:24 by Chelman Profiel van Chelman

Mongol

Wat een geniale film over de hled der helden Chengis-Khan! Jammer dat het historisch niet helemaal klopte maar daar gaat het ook niet om. De film gaat niet over hoe de grootste imperium ooit is ontstaan maar over hoe de man die dit voor elkaar kreeg is ontstaan. Een aanradert! Ik weet trouwens niet of hij hier al uit is, ik kreeg een screener van een familielid die voor een filmblad werkt. Hij komt in ieder geval zeker ook hier uit omdat het een oscar nominatie in de wacht sleepte.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 07-02-2008 23:25]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 08-02-2008 8:29 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Ik zie al wel wat torrents staan, dus doen we het maar even op die manier...


Dear dirty delightful old drunken old days


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 08-02-2008 9:46 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 7 februari 2008 19:01 schreef Schaffelaer het volgende:
Je kan ook zeggen, dat ondanks het afgrijselijke non-talent van King, Kubrick er toch nog een fantastische film van heeft weten te maken.


Ja, die King is een prutser

OT: Once Upon A Time in the West maar weer eens herkeken. Blijft geniaal natuurlijk.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen