|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Armageddon. Leuk concept maar vaak zo verschrikkelijk Amerikaans dat het lachwekkend is op momenten waarop de makers het niet bedoeld hebben. |
|
Poseidon- ik vond hem vet zielig Borat- vond ik ook al zielig, niemand deed aardig tegen hem Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Borat, ik zie gelijk die scene met die kakkerlakken weer voor me "the jews!" en dan dat geld neergooien, briljant |
|
quote: Geniaal! Gisteren in de bioscoop Cloverfield gekeken, erg gaaf! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Ik vond Hot Fuzz en Shaun Of The Dead echt gaaf.. |
|
quote: Oh, ik vond het niet saai, Hot Fuzz, maar ik vond Shaun of the Dead wél erg leuk vanaf het begin. Hot Fuzz komt een beetje moeizaam op gang, maar het is wel een leuke film op zich. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
The Assassination Of Jesse James By The Coward Robert Ford in de bioscoop.. Alleen was in hetzelfde gebouw een feestje aan de gang, en dat geluid was nog harder dan dat van de film, maar we hebben een tegoedbon gekregen.. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 03-02-2008 0:53] |
|
quote: Da's net als zeggen dat je niet begrijpt waarom ze Life of Brian met dezelfde acteurs hebben gemaakt als The Holy Grail She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
The Lair of the White Worm Weer een typische Ken Russell dit maal met Hugh Grant in de hoofdrol (). Weer veel geschifte hallicunerende scenes propvol (anti-christelijke) symboliek. Krachtige shit! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Als zombiefilm was 'ie slecht. Als komedie nog slechter. En nou mag die talentloze knurft van een Simon Pegg (sterf!) Scotty gaan spelen in de nieuwe Star Trek film. Zelf gisteren nog effe naar Time Cop gekeken. Matige knokfilm met lachwekkende art direction (Hoe plastic kun je futuristische auto's er uit laten zien? Nou, behoorlijk plastic dus.) Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
Simon Pegg is geweldig She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Gister de hele Alien serie aangeschaft, in zo'n box. Heerschfilms die ik vandaag weer begin te kijken ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: De Quadrilogy box? Zelf vind ik de 1e nog altijd de beste. Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
Wonderland Murders niet zo goed eigenlijk too high expectations signature |
|
Vrijdag: Zwartboek had ik nog niet gezien Goeie film! |
|
Blast From The Past Gave titel en ook zeker gave film! |
|
quote: Ja deel 1 en 2 zijn met afstand de beste. De tweede is dan meer een actiefilm, "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Klopt Maar die andere zijn ook zeker niet mis ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Alien vs Predator: Requiem |
|
American Gangster, erg goed! |
|
zaterdag the mist. die was echt supervet... dikke vette aanrader dus. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ik heb afgelopen zaterdag TBS gezien. Wat een enorm goede film was dat. Ik heb Alles Is Liefde en Moordwijven ook gezien maar TBS is toch echt vele malen beter. |
|
Wild Hogs Wel aardig. |
|
Alweer! Het was FRNK's eerste Nog 3 te gaan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |