IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken Films deel weettikveel. +1 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-02-2008 19:03 by Mark Profiel van Mark

Buddy boy. Erg vage film.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 27-02-2008 22:49 by Hagal Profiel van Hagal

Ratatouille, gaaf


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


SmashedWindow
Usericon van SmashedWindow
Posted 27-02-2008 22:59 by SmashedWindow Profiel van SmashedWindow

quote:
Op 26 februari 2008 18:31 schreef Verval het volgende:
Klopt helemaal. Ik zou maar is op zoek gaan naar zijn Honk Kong films die zijn super gaaf. Met name Drunken Master is erg vet.



Ik heb ook een aantal van zijn oudere (Hong Kong) films -waaronder Drunken Master- en die zijn idd stukken beter.


Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende?


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 28-02-2008 4:08 by Helvete Profiel van Helvete

- De nieuwe Rambo
- Identity op tv


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 28-02-2008 6:32 by Kimmey Profiel van Kimmey

Twister


Het is de lichtinval ;')


Pattie
Usericon van Pattie
Posted 28-02-2008 9:15 by Pattie Profiel van Pattie

We own the night - Vette film


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-02-2008 19:27 by spectre Profiel van spectre







Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 28-02-2008 19:32 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Wilderness & Eastern Condors, beide zijn leuk.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-02-2008 19:44 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 28 februari 2008 6:32 schreef Kimmey het volgende:
Twister


+1
Blijft best een aardige film


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 28-02-2008 20:48 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 28 februari 2008 19:27 schreef spectre het volgende:




die's lol he


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 28-02-2008 21:21 by Helvete Profiel van Helvete

Sweeny Todd


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-02-2008 22:25 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 28 februari 2008 20:48 schreef FRNK het volgende:
die's lol he

ja!

Die plaat van Chicago


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-02-2008 22:27 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Iemand die rambo 4 al gezien? En? Ik heb 'em hier nl liggen en ik weet niet of het zonde van m'n tijd is om die morgennacht te gaan kijken.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


watery black
Usericon van watery black
Posted 28-02-2008 22:33 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 28 februari 2008 22:27 schreef De Tegenpartij het volgende:
Iemand die rambo 4 al gezien? En? Ik heb 'em hier nl liggen en ik weet niet of het zonde van m'n tijd is om die morgennacht te gaan kijken.


ik vond m wel okee, en dat wil wat zeggen, ik hou helemaal niet van rambo


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-02-2008 22:35 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 februari 2008 22:33 schreef watery black het volgende:
ik vond m wel okee, en dat wil wat zeggen, ik hou helemaal niet van rambo


Nou ja, deel 1 vond ik toen die uitkwam eigenlijk best erg gaaf. Die andere delen stukken en stukken minder. Maar nu is hij 134 en dan denk je bij jezelf...

Die trailer zag er goed uit, maar ja, dat zegt natuurlijk weinig. Heb je ze allemaal gezien?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


watery black
Usericon van watery black
Posted 28-02-2008 22:37 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 28 februari 2008 22:35 schreef De Tegenpartij het volgende:
Nou ja, deel 1 vond ik toen die uitkwam eigenlijk best erg gaaf. Die andere delen stukken en stukken minder. Maar nu is hij 134 en dan denk je bij jezelf...

Die trailer zag er goed uit, maar ja, dat zegt natuurlijk weinig. Heb je ze allemaal gezien?


ja, laatst het ramboweekend verplicht gekeken

4 was trouwens ook verplicht... hehe

hij is wel heel anders dan de andere rambo's trouwens, veel vliegende ledematen en ontploffende mensen enzo. ze waren niet zo zuinig met het bloed maar het heeft me enorm aangegrepen, omdat het heel echt lijkt. ik heb me de rest van de avond zitten verbazen dat er in het echt gewoon ook mensen zijn die zo met anderen om kunnen gaan


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-02-2008 22:40 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 februari 2008 22:37 schreef watery black het volgende:
veel vliegende ledematen en ontploffende mensen enzo. ze waren niet zo zuinig met het bloed


Misschien vreemd dat ik het zeg, maar dat klinkt erg goed! Thanks!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


watery black
Usericon van watery black
Posted 28-02-2008 22:45 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 28 februari 2008 22:40 schreef De Tegenpartij het volgende:
Misschien vreemd dat ik het zeg, maar dat klinkt erg goed! Thanks!


haha


als je dat goed vindt klinken dan ga je die film geweldig vinden


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-02-2008 22:56 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Monster House

Vond hem nog best cool


Zenial


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-02-2008 23:25 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 28 februari 2008 22:37 schreef watery black het volgende:
ja, laatst het ramboweekend verplicht gekeken

4 was trouwens ook verplicht... hehe

hij is wel heel anders dan de andere rambo's trouwens, veel vliegende ledematen en ontploffende mensen enzo. ze waren niet zo zuinig met het bloed maar het heeft me enorm aangegrepen, omdat het heel echt lijkt. ik heb me de rest van de avond zitten verbazen dat er in het echt gewoon ook mensen zijn die zo met anderen om kunnen gaan


Realistisch wil ik het zeker niet noemen, het is allemaal aardig over the top. Het is tevens ook het enige wat de film enigzins leuk maakte.

Heb net The Warlords gekeken, aanradertje! Goeie Hong Kong cinema is wat je kan verwachten


"This one is older than shit, heavier than time!"


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 29-02-2008 0:40 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

From Hell, Johny Depp is en blijft een geweldige acteur en het was ook een mooie film ook leuk om Bilbo Baggins eens te zien als slechterik


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 29-02-2008 6:03 by Helvete Profiel van Helvete

Garden State


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 29-02-2008 10:37 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 28 februari 2008 22:37 schreef watery black het volgende:
ja, laatst het ramboweekend verplicht gekeken

4 was trouwens ook verplicht... hehe

hij is wel heel anders dan de andere rambo's trouwens, veel vliegende ledematen en ontploffende mensen enzo. ze waren niet zo zuinig met het bloed maar het heeft me enorm aangegrepen, omdat het heel echt lijkt. ik heb me de rest van de avond zitten verbazen dat er in het echt gewoon ook mensen zijn die zo met anderen om kunnen gaan

Daar zou ik gisteren heen gaan maar het ging op het laatste moment niet door.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-02-2008 18:53 by spectre Profiel van spectre

Jullie zijn gewoon halve kerels! Vrouwen die voor het plezier en zonder dwang Rambo kijken Heul apart


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


watery black
Usericon van watery black
Posted 29-02-2008 18:59 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 29 februari 2008 18:53 schreef spectre het volgende:
Jullie zijn gewoon halve kerels! Vrouwen die voor het plezier en zonder dwang Rambo kijken Heul apart


het was onder dwang, ik zeg het je!!!

maar slecht vond ik m niet.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen