![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ratatouille, gaaf ![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
quote: Ik heb ook een aantal van zijn oudere (Hong Kong) films -waaronder Drunken Master- en die zijn idd stukken beter. Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? ![]() |
|
- De nieuwe Rambo - Identity op tv ![]() |
|
Twister ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
We own the night - Vette film ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Wilderness & Eastern Condors, beide zijn leuk. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: +1 ![]() Blijft best een aardige film ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote:die's lol he ![]() ![]() |
|
Sweeny Todd ![]() ![]() |
|
quote: ![]() Die plaat van Chicago ![]() ![]() |
|
Iemand die rambo 4 al gezien? En? Ik heb 'em hier nl liggen en ik weet niet of het zonde van m'n tijd is om die morgennacht te gaan kijken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ik vond m wel okee, en dat wil wat zeggen, ik hou helemaal niet van rambo ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Nou ja, deel 1 vond ik toen die uitkwam eigenlijk best erg gaaf. Die andere delen stukken en stukken minder. Maar nu is hij 134 en dan denk je bij jezelf... Die trailer zag er goed uit, maar ja, dat zegt natuurlijk weinig. Heb je ze allemaal gezien? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: ja, laatst het ramboweekend verplicht gekeken ![]() 4 was trouwens ook verplicht... hehe hij is wel heel anders dan de andere rambo's trouwens, veel vliegende ledematen en ontploffende mensen enzo. ze waren niet zo zuinig met het bloed ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Misschien vreemd dat ik het zeg, maar dat klinkt erg goed! Thanks! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: haha als je dat goed vindt klinken dan ga je die film geweldig vinden ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Monster House Vond hem nog best cool ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Realistisch wil ik het zeker niet noemen, het is allemaal aardig over the top. Het is tevens ook het enige wat de film enigzins leuk maakte. Heb net The Warlords gekeken, aanradertje! Goeie Hong Kong cinema is wat je kan verwachten ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
From Hell, Johny Depp is en blijft een geweldige acteur ![]() ![]() ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Garden State ![]() ![]() |
|
quote: Daar zou ik gisteren heen gaan maar het ging op het laatste moment niet door. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Jullie zijn gewoon halve kerels! Vrouwen die voor het plezier en zonder dwang Rambo kijken ![]() ![]() |
|
quote: het was onder dwang, ik zeg het je!!! ![]() maar slecht vond ik m niet. ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |