|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
New Police Story Fucking slecht, maar hey, Jackie Chan! Edit: Van Schaep. [Dit bericht is gewijzigd door Pattie op 28-01-2008 23:34] |
|
Ginger Snaps 2 |
|
Aliens versus Predator II |
|
Cannibal holocaust |
|
Cannibal holocaust |
|
gezellig Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
goeie film ja, net echt. |
|
quote: Met een joint in je porum zeker. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Ja, maar zonder drugs kan ik sowieso niets in het leven meer waarderen. |
|
Scary Movie 3 Disturbia Stukje Neverending Story Stukje Hackers Het is de lichtinval ;') |
|
quote: disturbia vond ik zooo slecht, puberaal tem Neverending story is ne classic ook Freddy vs Jason gezien... wasmeda... kon een relatief goeie vertoning zijn, maaar ooo zoooo simpel allemaal. Voorspelbaar en totaal geen verhaallijn. Dwaas tem signature |
|
Vanochtend Sunshine gekeken. Aardige sf-thriller, maar echt te veel plotholes en een suffe ontknoping. Jammer Zenial |
|
Cloverfield afgelopen weekend. Een zeer simpel verhaal dat toch enorm boeiend werd gebracht. |
|
Langoliers - nogal langdradig en saai en een tegenvallend einde The Departed- wel spannend/ entertainment, geniaal einde, alleen wel jammer van leonardo (bedoel ik niet zijn acteren overigens). Charlie wilsons war--> KUT [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 29-01-2008 14:25] |
|
quote: Ik vond de ontknoping wel gaaf. Ik kijk die film vooral om de fantastische beelden en de muziek. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wristcutters: A love story Heersfilm, een tikje aan de trage kant though. Goede acteurs, en leuk verhaal. [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 29-01-2008 15:27] |
|
quote: Typisch geval van style over substance ja,. Maar die loslopende killer die op het ene moment achter iedereen aan zat en het andere moment weer compleet genegeerd werd, was echt te suf. Zenial |
|
Daar heb je gelijk in. Veel gespiekt bij Event Horizon ook Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja maar niet gespiekt bij de goede stukjes hehe. Event Horizon was weer gaaf omdat die had gespiekt bij Hellraiser Zenial |
|
hehe, ja. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dikke klassieker, supergeniaal. |
|
The mist - Wederom uitstekende Darabont-King combo, dit keer het echte b-film-monster-slasher werk dat gebruikt wordt als verpakking tegen de waanzin en het gevaar van (christelijke) religie. Allegorie van de moderne tijd? Niettemin uistekend vermaak met een extraatje! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Dead & Breakfast (alweer) |
|
quote: draait die al? die staat hoog op mijn "die-moet-ik-zien"lijst. Mijn verwachtingen zijn hoog aangezien ik de twee vorige kingverfilmingen van hem erg goed vond. Ik heb wel begrepen dat het einde afwijkt van het boek. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |