|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:hehe Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
- There Will Be Blood - Requiem For A Dream nog een keer |
|
Gisteravond even een Nam avondje gehouden. Apocalypse Now Deer Hunter Full Metal Jacket KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Leaving Las Vegas. Eén van de betere films die ik gezien heb de laatste tijd. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: "even"?? hoe lang duren al die films wel niet bijelkaar??? A.N heb ik trouwens nog nooit gezien. |
|
Die heb ik een tijdje geleden voor het eerst gekeken, ik had er nooit zin in, omdat ik niet zo van oorlogsfils hou. Dacht ik... Dikke dikke aanrader, een superfilm, kijken!!! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ja, zeer realistisch dat een persoon door de kogel van een snipergeweertje meters wordt weggeblazen... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
gisteren ff lekker oldskool monsterfilm: Them (en vond'm zelfs gaaf) |
|
quote: ik had het ook niet zo zeer over de wapens enzo. daar heb ik absoluut geen vestand van (ik mag soms dan wel een halve vent zijn maar ik heb ook nog wel iets vrouwelijks ) meer het idee van dat mensen zo koelbloedig kunnen zijn tegen anderen. blijkbaar heb ik dat een beetje verkeerd geformuleerd. mijn excuses. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Apocalypse Now nog nooit gezien???? Da's mijn favo film aller tijden Meteen kijken man, je weet niet wat je mist. Een subliem meesterwerk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Superbad; grappige jongensfilm. |
|
Predator I en II maar weer |
|
Nieuwe Dave Gorman docu, "America Unchained". Wel aardig, maar haalt het niet bij zijn vorige shows. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
The Eiger Sanction... niet verkeerd Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
The Scorpion King. Vet. [Dit bericht is gewijzigd door Reddy op 02-03-2008 0:38] dus |
|
The Edge Zeer genietbare avonturenthriller met Anthony Hopkins en Alec Baldwin. [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 02-03-2008 1:36] Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Haha, lang, Dat even was maar een figure of speech. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Rambo IV lijkt me echte tek ut voor woorden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Weer geen sex scenes. Gelukkig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
white noise 2 jeuj voor de zondagmiddagverveelisme er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
"Those aren't normale rats." "Their a special breed." "Well, what breed are they?" "...big motherfuckers." :lol: Bad boys heerscht zo hard. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dudesons the movie. |
|
- Anger Management, mwaaaah... wel grappig voor een keer - The Truman Show, blijft gaaf! |
|
- Eerste Austin Powers film - Star Wars (de eerste of vierde ) http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |