|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Deacons for Defense Goedkope maar zeker niet slechte film over de zwarte bevolking van een plaatsje in het zuiden van de VS die een leger vormen tegen de KKK. |
|
Serenity, voor de helft, wat een kutfilm.. |
|
Inviting the Abbotts gisterennacht Iets te gesuikerd imho en nee, irl komt echt niet alles goed, zoals de film ons wil laten geloven!Wel puike acteerprestaties van Joaquin Phoenix en Liv Tyler... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Big fish. Bah, wat klef. The invasion. Viel wel mee, vond het einde nogal zwakjes. |
|
Beide indrukwekkend Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
In de tijd dat ik gedwongen iets anders moest doen heb ik me maar op de gehele steven seagal collectie gestort, en ik moet zeggen, daar zitten pareltjes tussen ! Fuck the world and fuck you |
|
nou Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Het was anders nog een hele zit om alles te kijken, de man heeft een hoop moois gemaakt. Fuck the world and fuck you |
|
Mooi werkje van Belgische makelij over autist die fantasie en werkelijk nauwelijks van elkaar kan onderscheiden. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Amen headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Gister Lars and the real girl. Mijn eerste film weer sinds 2,5 jaar. Wel leuk! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ben X? Ja, die heb ik ook gezien, goed uitgangspunt, goeie vondsten, maar het einde was wel veel te ongeloofwaardig én mierzoet...ze hadden hem beter laten regisseren door Ken Loach ipv Nic Balthazar... [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 31-03-2008 20:56] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
iemand 10.000 bc al gezien??? ben toch wel benieuwd als archeoloog zijnde...hij moet echt ontzettend slecht zijn... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Oh oh, wat vond ik die film zonde van mijn geld, en dat roep ik niet vaak. Aan de andere kant, ik heb me wel kapot gelachen. *hoort gebrul* Ik: "let op hoor, sabeltandtijger." (vervolgens schiet ik weer in een onbedaarlijke lachbui) *GROWL* En ja hoor, sabeltandtijger. Ik HAD het niet meer. Vervolgens is er pauze, en had ik het voornemen me na de pauze in te houden. Eerste wat er gebeurt na de pauze: die gozer rent en rent en rent en flikkert pardoes een kuil in. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 01-04-2008 0:31] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:hehehe...hoor echt dat ie om te lachen is ja... bronstijdzwaarden....ze eten mais in het nabije oosten...pyramides....hmmmm wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Och donders ja, pyramides! Rond die tijd ben ik in slaap gesukkeld (niet gelogen). http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:praatten ze toen ook al engels? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Wat vond je daar grappig aan dan? |
|
quote: Deden ze allemaal in die tijd. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Was vrij onnozel gefilmd en het deed me direct weer terugschieten in mijn melige bui. Had sowieso een rare bui die avond, maar dan nog.. Stel je voor dat je iemand heel hard over een veld ziet rennen. Horizontaal gefilmd tegen de horizon, zeg maar, en die gast valt ineens weg de grond in. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 01-04-2008 0:41] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Getracht te kijken: Ultraviolet - begin aftiteling is leuk, daarna wordt het zwaar ruk. Alle frames zijn bovendien nog eens door een zooi PhotoShop filters gehaald zodat een aantal hoofdrolspelers er uit zijn alsof hun lichaam van plastic was. Net geen uur kunnen volhouden. The Last Legion - Vergelijkt zichzelf met o.m. Gladiator en Kingdom of Heaven. En valt verschrikkelijk tegen. Vervelend heldhaftig jochie dat voor de laatste Ceasar door moet gaan, en Ben Kingsley die godbetert wat betere carriere keuzes moet maken. Kon deze film nog geen half uur volhouden. Wel gezien: Twee Steven Seagal films op commerciële TV. Lage verwachtingen, dus het kon alleen maar meevallen. Tegenwoordig wordt een deel van het geweld vervangen door oosterse filosofie en meditatie door de personages gespeeld door dhr. Seagal. Tja, wat moet je daar nog van zeggen? Binnenkort proberen: 1408 Once upon a time in the west Bourne trilogie (heb deel 1 & 2 al een keer gezien, dus het wordt marathon tijd) Ben ik wel rechts genoeg voor deze tyfusbende? |
|
quote: after effects heet dat, ja das ook van adobe... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Als dat de Serenity is die ik denk dat het is heb jij iets helemaal niet begrepen. Van het weekend: No Country for Old Men Horton Hears a Who? Bin-jip Club Dread en nog iets geloof ik... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Mee eens, Serenity is dikke heersch. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |