|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja maar ze maken zich er wel heel makkelijk vanaf door verder helemaal niets bekend te maken over wat het is ofzo.. Vond het wel leuk gefilmd en gemaakt, maar ik had toch nog wel een soort van background story verwacht.. Had dan niet in dit verhaal gepast, dus een stukje er achteraan was wel leuk geweest! Al met al wel oké film, maar liet me toch met een onverdaan gevoel achter.. Toen ik er echt zin in begon te krijgen was die ook alweer afgelopen.. Maargoed, gelukkig wel een echte bioscoopfilm, dat is dan wel weer postief! En zuur van de fiets ja! Heb er eventueel wel één te leen [Dit bericht is gewijzigd door Pattie op 25-01-2008 12:46] |
|
quote: Gisteren kwam hij uit in Nederland. quote: Dankjewel, maar ik leen al een fiets van mijn huisgenoot. |
|
Over cloverfield, zag net een reactie op de film ergens anders die het wel redelijk samenvoegd: Ik heb juist uiterst genoten van het feit dat er niets uitgelegd word. Je ziet het en denkt: WTF?! waarom?! maar niemand heeft een antwoord en de film raast maar door. Can you say: sequel?! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Inderdaad! Ik zat ook al aan een vervolg te denken. |
|
S.I.K.E.D "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Het camerawerk in cloverfield was trouwens ook echt alleen geschikt voor mensen met ADHD...om helemaal gek van te worden. (ok ok het was wel origineel ) |
|
national treasure 2, best gaaf! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: ADHD-beelden massive. Al te lang geleden dat ik hem voor het laatst heb gezien trouwens, maar de 55 minuten aan film voelen als vier uur dankzij de idiote snelheid van de beelden. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 25-01-2008 23:35] |
|
Tideland, erg gave, vage film.. |
|
Deze week The Negotiator gezien op de BBC. Goeie film, maar toen ie afgelopen was, was het wel erg laat. |
|
Elephant gister, puik camerawerk. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Cabin Fever, leuk! |
|
Blade 3 gister, vette shit!!! Blade heerst!!! Fuck the world and fuck you |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Omdat het moest? |
|
Gisteren weer eens de Da Vinci Code gezien! Blijft wel een gave film! |
|
Land of the dead afgelopen nacht weer eens gekeken. Blijft de minste, maar sommige stukken zijn toch wel uitermate heerschend. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote:Van? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Je vrouw. Dead & Breakfast, lang geleden dat ik zo hard heb gelachen terwijl ik alleen een film zat te kijken. |
|
Ik weet niet wat jij gewend bent Ik huurde hem zelfs! Geweldige screenplay van Kim van Kooten, in het genre 'romantische komedie' een topnotering voor deze film Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Oke, dat klinkt best nog wel goed! Fijn voor als ik hem moet kijken. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Little Miss Sunshine De tranen biggelden over mijn wangen. |
|
quote: Toch maar geen White Noise? Oja en ik wil deze week een gigantisch lompe, bloederige horror film zien, tips iemand? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-01-2008 19:24] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |