|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
No Country For Old Men www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Vleesetende-satanische-Tempelier-mummies op paarden in slow-motion! Woei! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Mwoah. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
The Sum of All Fears |
|
The Game! Uitstekende mindfucking. Goed einde ook, niets op aan te merken. |
|
|
|
Green Butchers Festen |
|
quote: btw, zie es FP signature |
|
Vet Hard Ravenous The Omen |
|
The Killer van John Woo. Zeker niet de beste Hong Kong film ooit (zoals op de hoes staat) maar het is absoluut een zeer gave actiefilm met veel slow motion beelden en kogelregens die je van John Woo gewend bent. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
The Truman Show - (had hem al gezien kwam ik aan het einde achter, maar alsnog supervet) The Insider - Russel Crowe en Al Pacino in één film, kon ook niet anders dan geniaal worden |
|
quote: Deze flick was toch een grote inspiratie-bron in de beginperiode van anathema? Maar eens checken... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Gisternacht de helft van surf's up. Was wel leuk, vanavond even afkijken. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik heb Stranger than Fiction gezien, echt een hele hele leuke film Daer morghens was daer grote stanc, ende die darmen worden nauwelic vergadert, ender onder die aarde bedobbet... |
|
quote: oei oei, die film vond ik echt beangstigend slecht. Veel te veel op de amerikaanse jeugd gericht. Na 10 minuten uitgezet. Ik ben wel heel benieuwd naar Horton. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: |
|
quote: ja viel mij ook al op, maarja toch maar even afkijken. horton lijkt me ook leuk Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Die surf's up heb ik tijdens een vliegreis bekeken. Leuk, maar ik zou 'em thuis niet huren. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: +1 iets meer dan de helft gezien, daarna keihard gaan slapen en wakker worden tijdens de aftiteling |
|
quote: Nee man, geniaal die film! Al was het alleen al om die zombies, heb me kapot gelachen. Oja deze gister gekeken: |
|
Ash heerscht! "Go ahead and run. Run home and cry to mamma." (Cryptopsyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!11elf!!!) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja, army of darkness is lachen. Jammer is dat. Geef mij maar evil dead 1, wat nou lachen, bruut en meedogenloos! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ook leuk. Humz ja, ook nog van de week gezien: |
|
quote: Haha, die is gaaf! Vanmiddag met mn pa The Italian Job gekeken Vette film |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |