![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Blade deel honderd Saaaaaaaaaai zeg. Met zn eeuwige zonnebril. Deel honderd1 is vast alweer in de maak ![]() ![]() |
|
- Apocalypse Now (Redux) - Das Leben Der Anderen ![]() |
|
Is die laatste goed? ![]() |
|
+101 ![]() |
|
Gisterenavond The core.. wel een leuke film Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Vanmiddag Donny Darko weer eens gekeken. Blijft goed! ![]() |
|
Donnie Darko of Donny Brasco? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Donnie darko dan ![]() ![]() |
|
quote: lol Deze week maar eens naar de bioscoop geloof ik. ![]() |
|
![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: beter van wel lulhannes ![]() ![]() |
|
Wrong Turn 2, wat een mooie slechte film ![]() ![]() |
|
quote: Het was dat.. of.. de geweldige reclames op tv. Joah, en toch positief blijven he, wellicht was het nu wel leuk. Je weet het niet als je niet gekeken hebt. ![]() ![]() |
|
Death Proof Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
quote:Ja, ik vond 'm erg goed.. ![]() ![]() |
|
Paranoid Park, wel ok.. ![]() |
|
Big trouble in little china, woei. dus ![]() |
|
Bad Boys 2 Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Anger Management; Jack Nichelson schitterde in vlagen en die agressieve gast die volgens mij ook in The big lebowski is ook ![]() No country for old men; de verwachtingen bleken na alle lovende kritieken te hooggespannen, maar desalniettemin een toffe film met leuke vondsten. Leuk dat de hoofdrolspeler de ranzige dokter is in Planet Terror. John Rambo; stukje gekeken maar vooralsnog uitgezet. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
30 days of night - aardig (vampire) Rise - matig (vampire/ lucy lu) Resident Evil IV - matig (zombie) Perfect Creature - aardig (vampire) The heartbreak Kid - Slecht maar toch hilarisch (ben stiller) ![]() |
|
Beowulf - best aardig Flash Gordon - 80's met Queen.. damn wat slecht ![]() Perfect creature - beetje te b-film Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: John Turturro aka Jesus Quintana. Haha, wat een koning. Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes click. Don't fuck with the Jesus! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
All Quiet at the Western Front Beetje langdradige en oubollige oorlogsfilm. Op zich wel eens goed om het eens 'van de andere kant' te betekenen, maar het slechte acteerwerk en vooral de Engels sprekende Duitsers verzieken het nogal. Madhouse Goedkope horrorfilm (dacht ik) om de verveling tegen te gaan. Toch niet zo slecht als ik verwacht had dat ie zou zijn, mede omdat het toch niet echt een horrorfilm bleek te zijn Crank Na een kwartiertje maar afgezet, echt niet mijn kopje thee (al zullen er best mensen zijn die dit helemaal geweldig vinden). Beter geschikt als voorfilmpje voor een Need for Speed-achtig computerspel. ![]() |
|
quote: Verdomd, daar ken ik die gozert van! ![]() Geniale film trouwens verder, superieur geluid, superieure fotografie, mooi de tijd genomen, subliem acteerwerk, memorabele dialogen, supersterke boodschap. Een instant-klassieker! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |