|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kindertopic heeft een zoon gebaard kinderen ... ik hou het bij "kind" signature |
|
neee jong, hij ligt graag de choco van zijn bokes signature |
|
Hehe, m´n zoon en ik weekje geleden, typisch geval download generatie. Kom ik weer es thuis met een zooi bierglazen: Hij: wat moet je toch met al die bierglazen? Ik: die zijn later allemaal voor jou, misschien zijn ze dan wel veel waard... Hij: hmm lekker, ik zit dan ook al met al die cd´s van jou opgescheept... spelfout weggehaald... |
|
Generatiekloof |
|
Ik roep al jaren dat ze er bij mij niet komen en zo langzamerhand beginnen mijn ouders het eindelijk te geloven ook. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ach, een 2de gaat hier hopelijk echt wel komen.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik heb medelijden. Fuck the world and fuck you |
|
Nee, jij bent onwetend... Da's heel wat anders. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
signature |
|
zit hij nu onder de eetvlekken of is dat mijn beeldscherm? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
1é signature |
|
Leuk speelgoed idee voor de kids? http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=561519&in_page_id=1770 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
sterke monkey bloem metalkids eten citroenen met vriendin op stap signature |
|
quote: Als hippyhopper zou hij dan moeten zeggen "wanneer ga je dan dood, dan kan ik ze mooi verpatsen?". MAar dat zegt hij niet, dus wellicht wordt ie nog net als J. van Bianca alsnog metal. Enneuh, graag niet het K-woord gebruiken op een forum dat mijn vriendin ook al leest, ik probeer het K-woord (als het H-woord) ook al zo veel mogelijk te vermijden... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ja, en hou alstublieft meteen op met het K-woord zeggen tegen mensen die mijn moeder ook kent, ze heeft het al zo zwaar. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Alweer een verboden woord?!? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Onze eerste is op komst. Uiterste houdbaarheidsdatum is 24 September dus we zitten op de helft ongeveer. Erg cool, kids rule! " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
hmmz ik was een kind toen ik een kind kreeg en nu ik iets minder kind ben geworden, vind ik het wel leuk geweest zo. ik dacht altijd dat ik een heel voetbalelftal wilde zo naief als ik was 1 is zat en daar wordt thuis pcies hetzelfde over gedacht gelukkig. er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Wat is het H-woord? Haids, Hyvus, Hanker, Hering? |
|
H- woord = homo? zullen we dan allemaal maar met fruit beginnen te schelden, maar pas op niet de banaan meer gebruiken als de tomaat. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Druif!! Oja en kiddies zijn alleen maar goed om voorrang te krijgen op een druk bezocht festival. |
|
deze moet ik nog een keer lezen quote: [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 06-05-2008 11:40] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Vriendin heeft jets0rs. Bruce Banner |
|
Stevige melkfabriek ja. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |