|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
+1, heb luidop gevloekt toen die bal de paal raakte. |
|
+1 maar ik heb het meest zitten vloeken op die Vuvezela's. Zelfs de immer vriendelijke Frank Raes werd er onnozel van!!!! signature |
|
Ik ben normaliter een zeer vredelievend persoon, maar ik heb echt de aandrang om op het eerste vliegtuig naar Afrika te stappen en die toeters door de strotten van die blazers heen te stampen. Aaaargh! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Zo, gelijk al de eerste wedstrijd goed voorspeld! |
|
Ik ook. Bruce Banner |
|
|
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Ja verdomme, was die bal er maar ingegaan, ik had 2-1 voorspeld She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
leuke wedstrijd, dat Uruguay - Zuid-Afrika signature |
|
Niet onaardig tot dusverre, alleen Lugano heeft een lastige pot. En dan zeiken wij over onze centrale verdediging Heerlijk trouwens, zo'n wedstrijd in HD, wat een fantastisch beeld [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 11-06-2010 21:04] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Maar die Franse aanval zet ook geen zoden aan de dijk. Anelka die telkens de bal gaat halen en Ribéry die uit frustratie op het hele veld het spel probeert te maken. In de 16 staat dan niemand. Één kans gezien en ook alleen maar omdat Ribéry de bal in de kluts meekreeg. Nou ja twee dan, net die bal van Sagna. Blijft mager. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 11-06-2010 21:13] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Klopt, het is geen hoogstaande wedstrijd, maar ik vermaak me wel. Biertje erbij en lachen om gefrustreerde Franse koppen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
BBC reporter zojuist over die vuvuzela's: "It's like the world's longest angriest traffic jam, isn't it?" [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 11-06-2010 21:56] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Kunnen ze die tyfustoeters niet verbieden ofzo, echt om gek van te worden... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ja inderdaad, waar zijn de ouderwetse spreekkoren gebleven, je hoort alleen die kut toeters maar |
|
quote:Toeters zijn ook ouderwets. |
|
manmanman... signature |
|
quote: Ouderwets irritant ja. |
|
Het lijkt me vooral voor de voetballers hinderlijk om onder dergelijke omstandigheden een prestatie te leveren. edit: Lodeiro rood headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
De Ajacieden doen het leuk bij Uruguay She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Haha de eerste neus heeft rood |
|
Hele goede scheids trouwens, die Japanner! Ziet het tot dusverre allemaal erg goed. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
hoppa eruit [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 11-06-2010 22:21] signature |
|
De scheids is prima, beste man van het veld! Goeie tweede is de grens. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 11-06-2010 22:25] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |