|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad, ik heb mijn Engeland shirt al aan. Pak die moffen |
|
We zullen het zien. Ik hoop persoonlijk op Duitsland tegen Nederland in de finale, om dan goed te maken wat er in 1974 fout is gegaan. Dan kunnen die kutmoffen wat mij betreft snoeihard verliezen. Bruce Banner |
|
Sorry, wat zei je? Bruce Banner |
|
2-0, schitterend! Mooie goal ook. |
|
Wow, wat een mazzel voor Duitsland! ...in ieder geval wel 1-1- wat 1966 vs. 2010 betreft. Bruce Banner |
|
En weer een grensrechtertje ontslagen vandaag Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Idd, wat een blinde lul! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wanneer gaat het gros van de regels nou eens op de schop bij voetbal? Het spel gaat zo snel dat het niet bij te houden is voor de scheids en zijn assistenten. Dit had vol 2-2 moeten zijn! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dit is natuurlijk volop kloten voor Engeland, (en ik had natuurlijk ook enorm gescholden en getierd als "mijn" jongens dit zou overkomen) maar er gaat wel meer fout. Italië - Nieuw Zeeland bijvoorbeeld, die offside-goal. Dan had die poule (en de strijdlust van de Azurri (Azzuri?) er heel anders uitgezien. Bruce Banner |
|
Wat een bloedhond van een scheids! bratwursten moeten ze er van draaien Against God and Government |
|
quote: Niet zolang die corrupte schoft van een Blatter mag blijven zitten... |
|
FUCK YEAH!!!!!!!!!! Bruce Banner |
|
quote: SCHLAAAAAAAAAAAAAAAAAND! DEUTSCHLAAAAAAAAAAND! Bruce Banner |
|
Nou, verdiende overwinning van de Duitsers. Maar wat een schandalige beslissing van die kut-scheids, niet te geloven. Als het 2-2 wordt dan had ik het nog wel eens willen zien. Na die afgekeurde goal moest Engeland in de 2e helft vol komen en kregen de Duitsers zeeen van ruimte om te counteren. Erg effectief en terechte zege tegen een bedroevend slecht verdedigend Engeland. Maar de titel pakt dit Duits team zeker niet. Als je zag hoe zeer de Duitsers in elkaar zakten achterin als de Engelsen daadwerkelijk eens aanzetten, dan belooft dat weinig goeds voor de wedstrijd tegen Argentinie. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Dat is ook helemaal niet de bedoeling. Een finale tegen Nederland verliezen is het plan. Bruce Banner |
|
Ja maar Nederland gaat de finale niet bereiken... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Als dat zou kunnen. |
|
quote: Laten we het hopen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Stelletje zeikstralen met jullie "boooooooaaaah voetbal is zoooo kuuuuhuuuut, al die toeters en oranje pruiken, ooohhhoooohhh!" Denk om je hart, het is voorbij voordat je het weet. Bruce Banner |
|
Godzijdank wel ja. |
|
quote: Nee stomme nsb'er, dat heeft niet met mijn afkeur te maken. Ik kijk bijna elke wedstrijd wel. Het gaat om Oranje, en op basis van de voorgaande wedstrijden denk ik niet dat ze de finale halen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik had het dan ook niet tegen jou, vatenbeuker, maar tegen die twee knapen die na jou gepost hebben. Bruce Banner |
|
In dat geval neem ik mijn woorden terug en wil ik nog wel eens mijn puddingbuks in je poepertje schuiven... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Mag ik vriendelijk bedanken? Balen, moet morgen werken terwijl Nederland speelt. Gelukkig is er altijd nog livescore.com voor actuele shizzles. Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |