|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gratenkut met weerhaken is wel bedacht door een Ajacied he (Youp) Voor de rest: ieder zijn feestje; als er maar geen onwillenden bij betrokken worden zie ik geen probleem. Anyways, zolang Al Qaida geen mijnenveld in de 16 heeft neergelegd zal het wel loslopen: met Kuyt is de groepsfase best door te komen en ondertussen voegt de herstelde Robben zich er gewoon weer bij. Ik ben benieuwd of Van Nistelrooy trouwens weer in de picture komt mocht Robben te erg geblesseerd blijken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zo heel af en toe hebben zelfs neuzen goeie opmerkingen. |
|
quote: quote: Even normaal doen tegen mij. en bedankt voor de spoilers. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 06-06-2010 4:38] |
|
|
|
quote:Welke hoeke wost lese jongkje, sist mar. |
|
Wa zedde ge? |
|
Het spelplezier viel me op. En er werd gezamenlijk gejuicht bij de goals, de schutter deelde met de aangever. Dat is goed. |
|
Ik dank Burzum voor het toelaten van een landsverrader aan de ZM-WK-Pool. Bruce Banner |
|
Zo, dat was lelijk schrikken met Robben en wat ik nu zo lees op de internetsites van de kranten ziet er niet veelbelovend uit. Best klote voor ons kikkerlandje, want ik denk dat het nu erg afhankelijk wordt voorin van Van Persie: ook een superspits, maar met twee van die gasten voorin maakt Nederland veel meer kans (synergie-effect voorin). Frankrijk en Italië doen het slecht zeg met de voorbereidingen. Maar ja, een slechte generale... Nog een week, duimen voor Robben! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: En dan zingen wij: ohne Ballack fahren sie zur WM... En ik denk dat Ballack voor de Duitsers belangrijker is dan Robben voor ons. We hebben prima vervangers, niet dezelfde klasse natuurlijk maar toch. |
|
Al die ophef over een speler die in 3 oefenwedstrijden 30 minuten gespeeld heeft... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Wat ik al zei: je hebt met een aanval van Van Persie en Robben niet alleen per aanvaller een enorme dreiging, maar als die twee samen spelen zet je wellicht al drie of meer spelers bij de tegenstander vast, en dat voordeel kan je numeriek elders benutten. Hoe graag ik ook toch Van Nistelrooij (ja, ik kom uit Brabant) erbij had, toch liever niet ten koste van het niet inzetten van Robben. Ik mag het niet zeggen, maar een Babel en Huntelaar hadden beter kunnen uitvallen ten faveure van Ruud bijvoorbeeld. Ballack is inderdaad de creatieve speler bij de erfvijand, maar toch. Ik zeg wel eens dat Duitsland altijd gevaarlijk is vanwege hun aard, of ze nu met sterren spelen of elf lijken in het Mannschaft-tenue opstellen. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Helemaal mee eens. Ik snap echt die hele Van Marwijk niet. Waarom Van Nistelrooij niet? En dan Huntelaar wel? (Maar ook Braafheid ten faveure van Anita kan ik nog steeds met mijn verstand niet bij.) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hell Yeah! Robbenmans gaat toch naar Zuid-Afrika! |
|
quote: joepei, dan kunnen jullie er als nog uitgaan tegen DUitsland signature |
|
Vooralsnog he, dus eerst maar eens even kijken hoe voorspoedig zijn herstel verloopt. |
|
quote: Ja inderdaad, ik heb er de ballen verstand van, maar hoe snel geneest een scheurtje in die spier en, is hij dan wel volledig inzetbaar? Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Nou ja, een scheurtje is wat anders dan afgescheurd, tevens blijkt het scheurtje erg klein te zijn, ik heb wel geleerd tijdens mijn opleiding dat dit behoorlijk snel te genezen is, let wel op de kans dat het sneller en zwaarder terug keert is ook stukken groter. Against God and Government |
|
Jongens, jongens, of je voetbal nu leuk vindt of niet, het is toch GE-WEL-DIG dat in deze tijden het beste in ons als mensheid naar boven komt?!? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Verrek, die zet ik net in het foute humor topic neer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Altijd je excuusneger bij je. Bareuh... |
|
haha tering, het halve elftal bestaat uit negerts en dan kom je met zoiets op de proppen. Against God and Government |
|
Ja, en de andere helft is wat minder "negerts" dus dit personage is helemaal politiek correct Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Uit Voetbal International's '55 redenen waarom Oranje wereldkampioen wordt': 14. ...het de Nederlandse traditie is om Goud te halen in Afrika. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |