|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je kunt Van Persie ook niet opstellen. Fantastische speler en ben groot fan van 'm, maar als hij heeft nog amper 1 goede actie gehad in 4 wedstrijden. Huntelaar zou best een goed alternatief kunnen zijn. |
|
Het enige wat Huntelaar doet (in mijn bescheidene optiek, wat weet ik er ook van ) is staan en wachten op de bal. "Hier jongens! Hier sta ik!" ...dat ie er dan af en toe ééntje inprikt omdat de rest die WEL snoeihard werkt en het hele veld 37 keer doorkruisd heeft per ongeluk de bal in zijn voeten laat landen is dan mooi meegenomen, maar niet echt effectief. Maar zoals ik al zei: ik heb er de ballen (see what I did there? ) verstand van. Bruce Banner |
|
quote: Euh, wat ik begrepen heb is het een spits, wat jij beschrijft is toch precies wat hij moet doen? quote: +100000 Boeiender |
|
quote: Werken zal 'ie! WERKEN! Arbeit macht frei, jeweetzelf! Pure spitsen zijn handig wanneer ze die goaltjes er in tikken, maar ik zie liever lui die zich de pleuris werken, en daarbij ook nog eens die doelpunten maken. Dat kleine beetje extra, die X factor. quote: En toch geniet ik van zo'n WK. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 29-06-2010 9:50] Bruce Banner |
|
quote: Dat vind ik wel een schromelijke onderschatting van de spitspositie. Je zou eens een keer een wedstrijd kunnen kijken en dan alleen maar focussen op de centrumspits, wat die allemaal doet en wat voor gevechten die moet leveren. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Als je de loopactie van Van Persie zag bij de goal van Robben, dan blijkt al dat de bewegingen zonder de bal minstens zo belangrijk zijn als die met bal. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Is het ook vast wel, maar dat is het beeld wat ik er als leek bij krijg. Die gozer staat (wanneer hij in beeld is ) alleen maar te schreeuwen en te zwaaien, en prikt er af en toe 1 in. Vandaar de voorgaande post. Bruce Banner |
|
Spits zijn betekent vaak 90 minuten sleuren met twee hijgende verdedigers en vaak ook nog een controlerende middenvelder in je nek. Loodzwaar. Het is echt niet "wachten op de goede bal en hem erin prikken". Maar ja, de camera staat natuurlijk niet 90 minuten op de spits gericht. Van Persie en Huntelaar zijn van mening dat het de moeilijkste positie in het elftal is, juist omdat je nooit de vrijheid hebt om iets te doen met drie van die bodyguards om je heen. Ik ben het niet helemaal met ze eens denk ik, omdat je bv. als verdediger de hele tijd supergeconcentreerd moet zijn. Concentratieverlies bij een spits betekent niet meteen een tegengoal, concentratieverlies bij een centrale verdediger is vaak dodelijk. Het is moeilijk om 2x45 min op en top geconcentreerd te zijn. Het is allebei erg moeilijk in ieder geval. Als spits moet je sleuren, verdedigers van je afschudden, heel vaak sprintjes trekken terwijl je in een wedstrijd vaak maar één of twee ballen krijgt waar je iets mee kunt. Als het dan met die twee ballen niet lukt ben je in de ogen van de Lains van deze wereld meteen een nietsnut, een ondankbaar lot ;-). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
lol Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Normaal zou ik zeggen dat Brazilië, al zijn ze ook niet overtuigend, gevaarlijker is. Aan de andere kant, dit Nederlands elftal is echt berekenend en gefocussed, plus dat oranje de naam heeft tegen sterke tegenstanders beter te spelen... Ik denk echt een 50-50 kans. Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Point taken. Ik neem mijn woorden terug. Bruce Banner |
|
quote: Van Persie lijkt me nou typisch zo'n speler die tegen echt sterke tegenstanders het verschil kan maken. Huntelaar is dat m.i. zeker niet. |
|
Wat een saaie wedstrijd nu. Ik had nog wel gewed op een overwinnign voor Paraguay (buiten penalty's om) |
|
Dat was dom [edit]Zie overigens dat ik de enige was hier die op een gelijkspel ingezet heeft. Overschatting van Paraguay of onderschatting van Japan? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 29-06-2010 20:43] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ik gok Portugal door op penalty's na 1-1 en 8-7 bij penalty's signature |
|
Ik heb 1-0 voor Spanje. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 29-06-2010 20:46] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik 1-2 of 1-3 voor Portugal. |
|
Ik heb ook nooit een keer geluk met toto |
|
Zo, weer 300 punten erbij vandaag She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik heb 200 van ESP-POR, maar niets van die andere pot. Alvast gefeliciteerd. Bruce Banner |
|
Niet te hard roepen, ik heb nog steeds de hete adem van Silence in mijn nek. Niet dat dat nou onplezierig is natuurlijk She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Mooi, Portugal eruit |
|
quote: Kut man, die 200 gemiste punten van laatst zitten me echt dwars. Bruce Banner |
|
quote: Daar gaat mijn laatste hoopje op de poule. Had Portugal als weltmeister. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |