|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Haha, ik moet toch stiekem toegeven dat toen de moffen de turken hadden uitgeschakeld vorig jaar ik toch wel een feestje aan het vieren was, zeker omdat het toen opeens muisstil was in in de wijk Ondiep hehe Against God and Government |
|
quote: ...en ook in Wuppertal. Dom gezeik met die kuttoeters steeds. Bruce Banner |
|
Wat vinden we van het nieuwe shirt waarmee Nederland de wereld gaat veroveren? oja, de broek is zwart.. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Ik vind 'em wel mooi! |
|
De rand van het KNVB logo wordt goud. *ahum* [Dit bericht is gewijzigd door Naturens Galleri op 14-02-2010 11:05] headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
vrij oranje wel signature |
|
quote: headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
zonde van de stof signature |
|
quote: Hiddink weer samen met Drogba! |
|
, laat maar [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-05-2010 22:59] Bruce Banner |
|
Nuttig! |
|
Ja, werkt even niet, Prins Bijdehand. Geef me even een paar seconden. Edit: click maar op http://www.youtube.com/user/TeamNikeFootball en geniet van een tamelijk heerschende commercial. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-05-2010 23:02] Bruce Banner |
|
Tamelijk heerschend?! Gatverdamme man, die ranzig Ronaldo minuten lang als afsluiter in beeld En Ronaldinho is nog niet eens zeker van deelname. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dat stukje met Rooney is leuk Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Denk om je hart, man. Bruce Banner |
|
quote: Kut, begint de ellende weer bijna ofzo? Boeiender |
|
quote: Is die Ronaldo, die brengt het ergste in me naar boven She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Yes! Zin in Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
De berichten over "de bal" zijn er al weer !! Het excuus is geboren, de bal reageert niet lekker, onverwachts, hebben al meer landen geklaagd.. Niet mekkeren, wen er maar aan !!! VOETBALLEN VOOR JE VADERLAND, TUIG !! Ook erg veel zin in ! Vind ik ook niet |
|
Het schijnt een lichtere bal te zijn dus je kan er verder mee schieten. Nog wat zwabber voor het effect.. Nederland heeft het weer goed gedaan vandaag. Verdediging is zozo, maar iig op links een prima dubbele bezetting! Laat maar komen dat WK! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Haha, gisteren BBC3 gekeken met de 50 meest schokkende momenten uit de WK-historie (geweldig humoristisch programma). Elke keer dat de Mannschaft erbij zat veel Brits ironisch commentaar, tot op een gegeven moment wordt gezegd door de commentator "maar als je denkt dat wij en Duitsland de bitterste rivalen zijn, nee hoor, dat zijn deze gasten" waarop prompt een oranje tribune in beeld verschijnt en het stukje Rijkaard/ Völler (de fluim van Frank) getoond wordt. Kijk, dat heb je dan in het buitenland mooi voor elkaar en zet de toon voor het WK Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Volgens mij is er geen enkel team dat niet de schurft heeft aan die moffen, geweldig trouwens die fluim van Rijkaard, net weer even gekeken, schitterend Against God and Government |
|
Voor de Engelsen is het anders wel een cultuur-schok. Die hebben namelijk jaren lang gedacht dat de Duitsers hen als zwaarste rivaal zagen, net als zij de Duitsers als aartsrivaal zien. Mijn collega's keken ook aardig sip toen ik ze vertelde dat de Duitsers eigenlijk nauwelijks wakker liggen van een Duitsland-Engeland, maar dat Nederland de grote rivaal is voor hen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |