|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Aha, Spanjolen die verliezen... altijd leuk. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ja hilarisch dit haha. Ik moest aan Nederland denken!! Stel je voor dat Poulsen hem overgekopt had bij zijn eigen goal en dat Rommedahl hem er bij ons in had geprikt. Mooi leedvermaak! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik vond het trouwens één van de leukere wedstrijden die ik tot nu toe gezien heb, aardig wat spektakel. En ook wel geinig dat Spanje onderuit gaat natuurlijk. |
|
ondanks verlies hebben ze wel wat getoond Duitsland was top, Brazilië ok, Nederland ok, ... Spanje en Italië hebben wel iets getoond voor de rest : zzzz tot fffuuuuuuuuuuuuuuu signature |
|
Wat heeft Italië, behalve aanvallende intenties, dan getoond? Verschrikkelijk slecht spel leverden ze af. Ik zou het nochtans graag anders zien, want sinds het WK '94 gaat mijn steun altijd naar de spaghettivreters. Faustian Spirit of the Earth |
|
Hahaha ik zag net de samenvatting. Die buiteling bij de goal van Zwitserland!! ongelooflijk Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ja? sinds De Rossi en Totti moet ik er niet veel meer van hebben ik had altijd een boon voor Kroaten en Tsjechen eigenlijk altijd tegen Brazilië, maar nu spelen ze zo irritant niet meer, dus dat valt nu ook wel mee signature |
|
Wat had je? |
|
een boontje signature |
|
signature |
|
ahhh een boontje, zeg dat dan. |
|
maar het was een grote boontje! signature |
|
quote: Die Totti is een klootzak ja, maar hij had ze wel iets kunnen bijbrengen op dit WK denk ik. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ja ik heb ook wel iets met de Italianen. Ik heb zelfs Italiaans bloed, mijn betovergrootmoeder was Siciliaanse! Je kunt het ook duidelijk aan me zien. Verder sympathie voor aanvallende ploegen, nu dus Duitsland, en voor Scandinavische ploegen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Betover-grootmoeder, dat arme mens is zeker op de brandstapel beland? |
|
of op de matras signature |
|
Nee, getrouwd met een Fries, aardappels rooien op het platteland Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
vet sneu ach ja, ik weet niet eens van welke afkomst ik ben mijn overgrootmoeder heeft een neukske gedaan (met een geallieerde?) toen overgrootvader op kamp was... en daarvan is mijn grootvader gekomen signature |
|
|
|
Met z'n lasbril. :') |
|
Die Suarez. |
|
signature |
|
quote: Die Scolari is gelukkig weg op dit WK maar zijn fratsen hebben de Portugezen nog steeds niet afgeleerd . BAN! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ook maar direct een ban voor Suarez dan, wat een kloteactie gisteren. Penalty was op zich wel terecht, maar die keeper een rode kaart aansmeren was een rotstreek. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |