![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dan kijk ik liever helemaal niet ![]() Against God and Government ![]() |
|
België is ook goed te doen. Bijna geen reclame, waarom kan dat in Nederland niet bij de publieke omroep? En waarom zit Groenendijk bij de NOS? 2e rangs voetballer en 2e rangscoach. ![]() ![]() |
|
quote: Het is niet zozeer het lawaai, het is het feit dat er 0,0% variatie in zit wat het zo storend maakt. Als het negentig minuten lang blazen op een hoorn teneinde een constant, monotoon gezoem te produceren het summum is van de voetbalcultuur is van een land, hoeft het van mij niet zo nodig. Beetje kabaal is wel prima, en ik vind het eigenlijk altijd ook wel koning om het geluid van de TV hard te zetten om het stadionsfeertje (spreekkoren, gejuich, gezang, een langgerekt "ooh!" bij een succesvolle aanval) naar de huiskamer te halen, maar deze klotezooi is eigenlijk alleen maar ergerlijk. ![]() |
|
quote: Helemaal mee eens. Het was een verademing om tijdens Argentinië-Nigeria heel even wat gezang te horen. Bruce Banner ![]() |
|
Goede doelman bij de Engelsen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
niet te doen ![]() dat kan toch ni dat ze in england geen betere keeper hebn? ![]() |
|
quote: Kan me niet voorstellen dat ze in Nederland geen beter basis onderwijs hebben... Ontopic: Maar wat een blunder zeg, het was wel bekend dat Engeland met een keeper probleem zat, maar dit haha. Against God and Government ![]() |
|
Ben benieuwd hoe Mark nu in de kroeg zit... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Heskey is een pannenkoek. Wright-Phillips is een pannenkoek. En het hele Engelse team viel me vies tegen. Zelfs Rooney, Gerrard en Lampard presteerden ver onder hun niveau. In een groep met verder Algerije en Slovenië moet USA toch wel als 2e kunnen eindigen. De teamspirit gaat daar in ieder geval voor zorgen. ![]() |
|
![]() |
|
:') Against God and Government ![]() |
|
![]() ![]() |
|
loool ![]() |
|
Nog ff over die toeter. quote: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Het heeft wel wat die Foefezela (voor de belgen onder ons). ![]() headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits ![]() |
|
Donders, Algerije - Slovenië is de saaiste pot tot nu toe... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ik heb 10 minuten van de eerste helft gezien, tot aan de rust. Erbarmelijk ja. Leuk is om in de rust even te zappen langs de belg en de BBC. Bij de BBC zit Seedorf als analist! En die schot daar vond dat niemand aan een marteling als het kijken van deze pot blootgesteld zou moeten worden, haha. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Green II signature ![]() |
|
quote: Oersaaie pot, ben na een kwartier in slaap gevallen, nu maar even Servie tegen Ghana kijken, hier verwacht ik veel meer van. Against God and Government ![]() |
|
quote: Mja, was even een dompertje inderdaad ![]() Ach, ik denk maar zo, minder concurrentie voor Oranje ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Heb je de engelse goal wel kunnen zien? Of was het niet in HD? ![]() |
|
quote: Alles via de BBC en ITV hier. goed commentaar en goede analyses. Ze hebben het achtergrondgeluid in de stadions wat omlaag gedraaid zodat het getoeter wat minder irritant is. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Thuis kijk ik wel via de HD-kanalen, maar in de kroeg hadden ze het gewone ITV kanaal op staan. Dus geen problemen gehad, alles mooi kunnen zien. Geweldig sfeertje trouwens, tot die bizarre blunder van Greene dan ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Vooralsnog zijn er alleen losers, geen winnaars antihero's For teh Win signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |